Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eqq ei se oo hullu mäsäytys, jos äiti on tehny koko perheelle ruokaa ;)
Reilua 4 kilon rullakebabia on testattu. Ei mennyt.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/j...nin-suomen-mestari-soi-26-kiloa-euron-makkeja
Enkä siis itse ole Jussi :D
Ketjun ideana on, että kerrotaan paljon ollaan parhaimmillaan "mäsäytetty" yhdeltä istumalta. Olen lähes varma siitä ettet syönyt tosta viidestä kilosta puoliakaan kerralla, joten postauksellasi tähän trediin ei ole mitään painoarvoa. :DIhan ite paistoin (ja söin?). Mees lomalainen takas ajelee iskän autolla siit ;)
Tais olla nimeltään möttönen se piirakka. Tossa on paska kamerakännykkäkuva kyseisestä läpyskästä. Tosin ilman mainitsemiasi täytteitä. Painoa tolla pelkällä piirakalla on 800 g. Mittasin muuten kämmeneni, ja se on 19 cm, eli siitä voitte laskeskella piirakan kokoa.Hämeenlinnassa joskus kesäkuun loppupuolella. Keksustassa sijaitsevalla grillillä suureen ääneen ihmettelin että mikäs tuo 20e maksava lihapiirakka on. Sieltähän joku ukko huutas että tarjoaa jos suostun syömään koko setin. Noh, haaste otettiin vastaan, ja sieltä tuli kännisen muistilla valehtelematta 35cm pitkä ja 20cm leveä lihapiirakka, jossa sisällä oli 4 pihviä, parit kananmunat ja toki kaikki mausteet. Koko illan sitä söin kera kaljan, ja aamulla löytyi loput jääkaapista. Loput meni mukavasti aamupalana...
Mistä moisen möllikän saa :O? vajaa 1,5kg on löytynyt Turusta ja sekin on jo melkoinen :D. Tuo nyt vielä menee melko helposti.
Ketjun ideana on, että kerrotaan paljon ollaan parhaimmillaan "mäsäytetty" yhdeltä istumalta. Olen lähes varma siitä ettet syönyt tosta viidestä kilosta puoliakaan kerralla, joten postauksellasi tähän trediin ei ole mitään painoarvoa. :D
Mistä tarkkaan ottaen tuon löytää? Vois melkein käydä hakemassa.
Mistä tarkkaan ottaen tuon löytää? Vois melkein käydä hakemassa.
kyllä etanat on ovat takuu varmaa ravintola ruokaa! vitin hyvää valkosipuli voissa! jokaisessa kunnon raflassa on noita =)