pihvi-ranusetti
:thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pihvi-ranusetti
kotitekoista pizzaa pystyn vetämään reippailla täytteillä koko pellisen ja painoa on taatusti yli 1,5kg. Ei nyt ihan samalta isumalta, mutta melko vauhdikkaasti. Tuohon pystyy lisäämään iltapalaksi vaikka pussin sipsejä dippien kera ja pussi karkkia.
Mutta karkkia ei pelkästään kyllä pysty syömään paljoa kerralla, tulee todella etova olo. tollanen 400-500g on ihan täysi huippusuoritus ja sen jälkeen on oikeesti paha olla, eikä pysty pitkään aikaa syömään mitään muuta. Ihme homma, vaikka määrällisesti ja energiapitoisuudella noi pitsat ja sipsit vie mennen tullen tuon karkkipussin.
Täällä on eka osallistuja.joku vois kehitellä jonku "pakkiksen suuri syömäkoitos" - kilpailun!
Ei ehkä hulluin mäsäytys, mutta tällainen setti tuli vedettyä:
katso liitettä 62182
-800g jauhelihapihvejä
-1kg ranskalaisia
-200g suklaalevy (söin jo puolet odotellessa ruuan valmistumista)
-2L jääteetä
Täältä tullaan Wintikka!
Kyllä nykyään tullu enemmän varmaan syötyäki, mutta 8. luokalla tuli vedettyä 53 nugettia koulussa kun oli nugettien syöntikisa. Kyllä varmaan menee ruokaa sellai 2kg yhdeltä istumalta.
Mutta onhan tässä vielä aikaa harjotella tohon wintikan kuntoon (Ikää 18v)
missä koulussa ja minä vuonna pystyy noin vitusti santsaa nugetteja? Mun koulu aikana sai hiton nihkeesti mitään lihakamaa vedellä, joku tantta vahti että otat enintään esim. sen 5 lihapullaa. :/
Joo ja mä en paljoo mäsäyttele, syön pieniä annoksia ja kokoajan.
Meidän koululla on niin et just joku 5 lihapullaa tai 2 maksapihviä yms. ja seuraavan vuonna aletaan kuulemma tehdä sillain et keittäjät antaa ruuan ku koululla ei oo rahaa (siis ei oo ruokaa yhtä paljo) jotaki tällästä on puhuttu.
Eipä ainakaan lukiossa missä opiskelen oo mitään rajoja = aina kun on lihapullia ruokana katotaan miten monta pystyy syömään. 67 taitaa olla ennätys =Dmissä koulussa ja minä vuonna pystyy noin vitusti santsaa nugetteja? Mun koulu aikana sai hiton nihkeesti mitään lihakamaa vedellä, joku tantta vahti että otat enintään esim. sen 5 lihapullaa. :/
.
Ainakin oman kaupungin peruskouluissa ja lukiossa oli rajoitukset noille laskettavissa oleville pihveille. Kerran oli kasvispihvejä ja niitäkin sai muistaakseni ottaa 2kpl. Samoin intissäkin on rajoitukset kaikille pihveille ja kalapuikoille. Lukiossa keksivät vielä pinaattiletuillekin rajoitukset.Eipä ainakaan lukiossa missä opiskelen oo mitään rajoja = aina kun on lihapullia ruokana katotaan miten monta pystyy syömään. 67 taitaa olla ennätys =D
Kalapuikkoja on tainnu mennä parhaillaan reippaat 20 + kasa perunoita.