Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kotitekoista pizzaa pystyn vetämään reippailla täytteillä koko pellisen ja painoa on taatusti yli 1,5kg. Ei nyt ihan samalta isumalta, mutta melko vauhdikkaasti. Tuohon pystyy lisäämään iltapalaksi vaikka pussin sipsejä dippien kera ja pussi karkkia.

Mutta karkkia ei pelkästään kyllä pysty syömään paljoa kerralla, tulee todella etova olo. tollanen 400-500g on ihan täysi huippusuoritus ja sen jälkeen on oikeesti paha olla, eikä pysty pitkään aikaa syömään mitään muuta. Ihme homma, vaikka määrällisesti ja energiapitoisuudella noi pitsat ja sipsit vie mennen tullen tuon karkkipussin.

Johtuu siitä että sun karkit on pelkkiä hiilareita, joidenkin kroppa reagoi todella herkästi isoon määrään hiilareita. Ite vetäny kanssa joskus jotain puolen kilon karkki pusseja alas ilman mitään heittoja verensokerissa.

Meikä on vähän huono syömään kerralla isoja määriä. Isoin varmaan on kaksi mega-ateriaa Hesestä. Lisäksi, jos joku on syönyt Pietarsaaressa Korv Göranin kebabit riisillä, niin sellaista oon vetänyt 1,5 annosta ennen kuin tuli raja vastaan. Sellanen aika perusnormiannos on suunnilleen 3 dl makaronia, 250g pakastevihanneksia ja 200g jauhelihaa.

Eipä oo ikinä tullu kokeiltua mitä oikeasti jaksais syödä, mutta suurin määrä mitä nt tulee mieleen niin juhannuksena tuli laitoin grilliin kilon kasleria pari pakettia maggaraa ja muutama kanafile ja nämä kaikki söin siitä rillistä suoraan melko nopsaa ja pälle sipsiä ja karkkia jonku verran ja juomisia oli tietysti mukana:). Vois kyllä joskus koittaa mitä oikeasti jaksais syödä!
btw. joku vois kehitellä jonku "pakkiksen suuri syömäkoitos" - kilpailun!

joku vois kehitellä jonku "pakkiksen suuri syömäkoitos" - kilpailun!
Täällä on eka osallistuja.

ps. Toi lihan syönti on aika kova homma, koska se jos mikä täyttää mahan nopeasti. Kokemusta on.

Colossal Burger @ Coyote Hämeenlinna.:wtf: Pahaa tekee.

Kyllä nykyään tullu enemmän varmaan syötyäki, mutta 8. luokalla tuli vedettyä 53 nugettia koulussa kun oli nugettien syöntikisa. Kyllä varmaan menee ruokaa sellai 2kg yhdeltä istumalta.

Mutta onhan tässä vielä aikaa harjotella tohon wintikan kuntoon (Ikää 18v)

Kyllä nykyään tullu enemmän varmaan syötyäki, mutta 8. luokalla tuli vedettyä 53 nugettia koulussa kun oli nugettien syöntikisa. Kyllä varmaan menee ruokaa sellai 2kg yhdeltä istumalta.

Mutta onhan tässä vielä aikaa harjotella tohon wintikan kuntoon (Ikää 18v)

missä koulussa ja minä vuonna pystyy noin vitusti santsaa nugetteja? Mun koulu aikana sai hiton nihkeesti mitään lihakamaa vedellä, joku tantta vahti että otat enintään esim. sen 5 lihapullaa. :/

Joo ja mä en paljoo mäsäyttele, syön pieniä annoksia ja kokoajan.

missä koulussa ja minä vuonna pystyy noin vitusti santsaa nugetteja? Mun koulu aikana sai hiton nihkeesti mitään lihakamaa vedellä, joku tantta vahti että otat enintään esim. sen 5 lihapullaa. :/

Joo ja mä en paljoo mäsäyttele, syön pieniä annoksia ja kokoajan.

Meidän koululla on niin et just joku 5 lihapullaa tai 2 maksapihviä yms. ja seuraavan vuonna aletaan kuulemma tehdä sillain et keittäjät antaa ruuan ku koululla ei oo rahaa (siis ei oo ruokaa yhtä paljo) jotaki tällästä on puhuttu.

Meidän koululla on niin et just joku 5 lihapullaa tai 2 maksapihviä yms. ja seuraavan vuonna aletaan kuulemma tehdä sillain et keittäjät antaa ruuan ku koululla ei oo rahaa (siis ei oo ruokaa yhtä paljo) jotaki tällästä on puhuttu.

Meidän koulussa saatiin ainakin syödä niin paljon kuin jakso sen jälkeen, kun muut olivat käyneet syömässä.

Pitkästä aikaa koitin syödä kunnon satsin roskaruokaa:
-0.5 kokis
-2 tuplajuustoa
-isot ranskalaiset+dippi
-0.5 energiajuoma
1 juustohampurilainen ja suklaalevy jäi syömättä. Pitää varmaan alkaa treenaamaan useammin.

Eilen tuli kyllä syötyä:
PALJON karkkia
2 tehoo (pientä tölkkiä), 1 battery tölkki
1 iso kokispullo
3 saarioisten jauhelihapizzaa
1 pirkan kebab hampurilainen

kaikki alle puoleen tuntiin elokuvan kans.

Kerran krapulassa parin tunnin sisään: Pizza, iso kanasubi, 2 x jäätelö, 10 siipee plus ristikkoperunat, juustohampurilainen, pirtelö ja 2l colaa :)

.
Eipä ainakaan lukiossa missä opiskelen oo mitään rajoja = aina kun on lihapullia ruokana katotaan miten monta pystyy syömään. 67 taitaa olla ennätys =D
Kalapuikkoja on tainnu mennä parhaillaan reippaat 20 + kasa perunoita.

Eipä ainakaan lukiossa missä opiskelen oo mitään rajoja = aina kun on lihapullia ruokana katotaan miten monta pystyy syömään. 67 taitaa olla ennätys =D
Kalapuikkoja on tainnu mennä parhaillaan reippaat 20 + kasa perunoita.
Ainakin oman kaupungin peruskouluissa ja lukiossa oli rajoitukset noille laskettavissa oleville pihveille. Kerran oli kasvispihvejä ja niitäkin sai muistaakseni ottaa 2kpl. Samoin intissäkin on rajoitukset kaikille pihveille ja kalapuikoille. Lukiossa keksivät vielä pinaattiletuillekin rajoitukset.

Meilläkin on rajoitukset noille, mutta ei ilmeisesti tarvi noudattaa niitä. Ei kuitenkaa kavereiden kanssa olla syöty muiden ruokia ku seuraavana päivänä on aina edellisen päivän jämätkin tarjolla :D

Kyllähän koulussa jos toisessakin on nuita rajoituksia ollu, mutta enpä jaksa niistä välittää. Otan vaan niin paljon kuin on tarvis, ja jos joku valittaa niin sanon vaa kylmästi että "ai tässä on rajoitus" ja meen syömään. Ite ei oikeastaan mitää hirveitä oo tullu kerralla vedettyä. Kovin on ehkä 7 makkaraa putkeen. Sekin on tosin vaan 700g, mutta aika täyttävää.

2 pakettia HK:n sinistä
15 kpl sienipekonirullia
2 kpl pihvejä ( noin 200 g kpl )
reilusti uusia perunoita ( noin puoli kiloa ) + voita
iso patonki valkosipulilevitteellä
+ runsaasti olutta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom