Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Oon syöny 10 mäkin normaali hampurilaista joskus kauan sitten ku makso 2.50 markkaa kappale. Ja 10 juustohampurilaista kun maksoivat 3.50 kappale. Ei paljon mutta ei paljon tehnyt mieli ruokaa tuon jälkeen joskus ihan pentuna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen sit päätin syödä pitkästä aikaa kunnolla ! Ekaksi käytiin grillaamassa ja popsin naamaani 3 lihistä,yhen hampurilaisen,yhe grillipihvin ja 2l maitoa :)
Sitten kotiin ja kotona jatku...: litra maitoa taas,3 vitu isoo perunaa,muutama kauha läskisoosia ja 200g raejuustoa+puolukkahilloa kunnol sekaa! Sattu muute mahaa :(

neutraali sanoi:
oon huono syömään yhdeltä istumalta paljoa. kotipizzan perhepizza on kuitenkin jo mulle kova saavutus eli kaippa se vois olla sopiva vastaus tähän. lisänä 1,5L maitoa
hehe, meikälle ei tommonen "perhe"pizza kyllä tunnu missään, jos oikein on nälkä. harvemmin on kyllä tullut kokeiltuakaan. :D

Nyt tuli kyllä paukautettua sellainen jälkiruokaherkku että oksat pois - litra jätskiä leikataan palasiksi, ja kootaan taas uudelleen käyttäen laastina piirakkataikinaa. Päälle kermavaahtoa ja mustikoita ja pähkinärouhetta :kuola:

Nälkähän tuo kyllä vielä olis. Ehkä pitäisi syödä vielä toinen vastaava satsi. Tai vaan samantien ampua itseni :D

Itellä päivässä (seukki päivä vatsa taudissa :urjo: )

klo 9 = 7 ruis leipää + 5 lasillista kaakaota
klo 13 = kebab rulla + 1 litra limpparia
klo 17 = puolet perhe kebabista + pita kebab + limua
klo 21 = pizza + limua
klo 23 jotain = 7 kanan munaa

oli kyllä nam päivä ja voitin vedon jonka arvo oli 50€

FREAKZILLA sanoi:
Itellä päivässä (seukki päivä vatsa taudissa :urjo: )

klo 9 = 7 ruis leipää + 5 lasillista kaakaota
klo 13 = kebab rulla + 1 litra limpparia
klo 17 = puolet perhe kebabista + pita kebab + limua
klo 21 = pizza + limua
klo 23 jotain = 7 kanan munaa

oli kyllä nam päivä ja voitin vedon jonka arvo oli 50€

Mikä on perhekebab? En nyt maailmaa rassaa kebabin takia mutta tuo kiinnostais nähdä.

Elsa sanoi:
Nyt tuli kyllä paukautettua sellainen jälkiruokaherkku että oksat pois - litra jätskiä leikataan palasiksi, ja kootaan taas uudelleen käyttäen laastina piirakkataikinaa. Päälle kermavaahtoa ja mustikoita ja pähkinärouhetta :kuola:

Nälkähän tuo kyllä vielä olis. Ehkä pitäisi syödä vielä toinen vastaava satsi. Tai vaan samantien ampua itseni :D
Ei taida enää haulitkaan pelastaa ton pojan jälkeen:D

Joo katoin tuossa lauantai vähän vanhan helmi-VHS:n. Pako alcatrazista ja join kolme litraa cokista sen aikana. Ensimmäinen 1.5l meni kun kelasin nauhan alkuun ja toinen elokuvan aikana.

Hulluin mässäykseni? kerran raksalla söin fetasalaattia ruoaksi, ja sitä leukailua, ja ihmettelyä mitä noi on (oliivit).

400 grammaa grilli makkaraa + 300 gramman kana pihvi + 250 gramman härän sisä paisti + perunaa ja rehuja sekä n. 1 litra limua :)

Tämän päivän aamupala,
700g Amerikan Serkun pihvejä
8 munan munakas
400g paahtoleipää + voita + Port Salutia + suolakurkkuja ja tomaattia
3 mukia kahvia
puoli litraa kevytmaitoa

Näin se lähtee päivä käyntihin, ruokalevolla :zzzz: *burrrrb*

Elsa sanoi:
Tämän päivän aamupala,
8 munan munakas
3 mukia kahvia
puoli litraa kevytmaitoa

Näin se lähtee päivä käyntihin, ruokalevolla :zzzz: *burrrrb*

Siis veditkö ton satsin kertaistumalta?? Jumalauta mikä mimmi. Mä väitän olevani kova syömään, mutta tuosta satsista olis ainakin 8 munan munakas jäänyt syömättä. Ei perkele.

:thumbs:

Mä join junnuna kohtuullisen paljon maitoa..

Eräänä lauantai aamuna kankkusessa join 7 litraa maitoa, litran mehua ja hiukan vettä hanasta :kippis1:

Äiti oli edellisenä päivänä käynyt kaupassa.. Harvoin oon nähnyt sitä niin vihaisena.. Sitä ei kaiketi kiinnostanut kantaa selkä vääränä maitoa kaupasta..

Safkasta mulla ei oo mitään ihmeellisiä.. 7 Clubia yhdellä Carrols keikalla.. Vajaa pari kiloa kanaa grillistä landella.. Nuorena sitä jaksoi melkein mitä vaan..

Jakob sanoi:
Siis veditkö ton satsin kertaistumalta?? Jumalauta mikä mimmi. Mä väitän olevani kova syömään, mutta tuosta satsista olis ainakin 8 munan munakas jäänyt syömättä. Ei perkele.

:thumbs:

Joo, piti tosin pariin otteeseen nousta paahtamaan lisää leipää. Nopeasti en kuitenkaan väitä tämän tosin tapahtuneen, kyllä siinä Kaleva tuli luettua jokaista juttua myöten samalla.

W00t, menin sitten ja valehtelin äsken. Sitä leipää ei ollut kuin 285g. Toimitus pahoittelee :arvi:

Elsa sanoi:
Tämän päivän aamupala,
8 munan munakas
3 mukia kahvia
puoli litraa kevytmaitoa
Nuff respect! Itse en olisi tuohon ehkä kyennyt... :worship:

:offtopic:

noin viikko sitten tuli Music TV:ltä aika yömyöhään ohjelma noista ihmisistä jotka söivät kilpaa ruokaa. Japanilaiset nuorehkot jampat olivat parhaimpia tässä touhussa ja tekivät sitä ammatikseen. Ne suhtautu aika vakavasti siihen touhoon ja olivat joissain määrin julkkiksiakin japanissa. Enivei aikaa tais olla jossain kisassa 10-15 minuuttia niin 49 hot doggia söi yksi japanilainen kaveri siinä ajassa. Toinen tyyppi taas söi pitemmällä aikavälillä yhdessä ravintolassa 10kg ruokaa, nuudeleita ja lihaa/äyriäisiä jne. ja joku ihmeellinen jumalaton jääpallo siinä oli kans minkä se söi. Kokki kantoi sille aina uusia jumalattomia aterioita ja se kaveri söi ne pois. Ilmeisesti tietävät syönnistä ja eri ruuista melko paljon ja vatsalaukun venyttämisestä oli kyse ja siitä että oksennusrefleksiä ei kaverit tunteneet enää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom