Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

hehe, meikälle ei tommonen "perhe"pizza kyllä tunnu missään, jos oikein on nälkä. harvemmin on kyllä tullut kokeiltuakaan. :Dneutraali sanoi:oon huono syömään yhdeltä istumalta paljoa. kotipizzan perhepizza on kuitenkin jo mulle kova saavutus eli kaippa se vois olla sopiva vastaus tähän. lisänä 1,5L maitoa
FREAKZILLA sanoi:Itellä päivässä (seukki päivä vatsa taudissa :urjo: )
klo 9 = 7 ruis leipää + 5 lasillista kaakaota
klo 13 = kebab rulla + 1 litra limpparia
klo 17 = puolet perhe kebabista + pita kebab + limua
klo 21 = pizza + limua
klo 23 jotain = 7 kanan munaa
oli kyllä nam päivä ja voitin vedon jonka arvo oli 50€
Ei taida enää haulitkaan pelastaa ton pojan jälkeen:DElsa sanoi:Nyt tuli kyllä paukautettua sellainen jälkiruokaherkku että oksat pois - litra jätskiä leikataan palasiksi, ja kootaan taas uudelleen käyttäen laastina piirakkataikinaa. Päälle kermavaahtoa ja mustikoita ja pähkinärouhetta![]()
Nälkähän tuo kyllä vielä olis. Ehkä pitäisi syödä vielä toinen vastaava satsi. Tai vaan samantien ampua itseni :D
Elsa sanoi:Tämän päivän aamupala,
700g Amerikan Serkun pihvejä
8 munan munakas
400g paahtoleipää + voita + Port Salutia + suolakurkkuja ja tomaattia
3 mukia kahvia
puoli litraa kevytmaitoa
Näin se lähtee päivä käyntihin, ruokalevolla*burrrrb*
Jakob sanoi:Siis veditkö ton satsin kertaistumalta?? Jumalauta mikä mimmi. Mä väitän olevani kova syömään, mutta tuosta satsista olis ainakin 8 munan munakas jäänyt syömättä. Ei perkele.
:thumbs:
Nuff respect! Itse en olisi tuohon ehkä kyennyt...Elsa sanoi:Tämän päivän aamupala,
700g Amerikan Serkun pihvejä
8 munan munakas
400g paahtoleipää + voita + Port Salutia + suolakurkkuja ja tomaattia
3 mukia kahvia
puoli litraa kevytmaitoa

sgege sanoi:Mikä on perhekebab? En nyt maailmaa rassaa kebabin takia mutta tuo kiinnostais nähdä.