Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hehe, meikälle ei tommonen "perhe"pizza kyllä tunnu missään, jos oikein on nälkä. harvemmin on kyllä tullut kokeiltuakaan. :Dneutraali sanoi:oon huono syömään yhdeltä istumalta paljoa. kotipizzan perhepizza on kuitenkin jo mulle kova saavutus eli kaippa se vois olla sopiva vastaus tähän. lisänä 1,5L maitoa
FREAKZILLA sanoi:Itellä päivässä (seukki päivä vatsa taudissa :urjo: )
klo 9 = 7 ruis leipää + 5 lasillista kaakaota
klo 13 = kebab rulla + 1 litra limpparia
klo 17 = puolet perhe kebabista + pita kebab + limua
klo 21 = pizza + limua
klo 23 jotain = 7 kanan munaa
oli kyllä nam päivä ja voitin vedon jonka arvo oli 50€
Ei taida enää haulitkaan pelastaa ton pojan jälkeen:DElsa sanoi:Nyt tuli kyllä paukautettua sellainen jälkiruokaherkku että oksat pois - litra jätskiä leikataan palasiksi, ja kootaan taas uudelleen käyttäen laastina piirakkataikinaa. Päälle kermavaahtoa ja mustikoita ja pähkinärouhetta
Nälkähän tuo kyllä vielä olis. Ehkä pitäisi syödä vielä toinen vastaava satsi. Tai vaan samantien ampua itseni :D
Elsa sanoi:Tämän päivän aamupala,
700g Amerikan Serkun pihvejä
8 munan munakas
400g paahtoleipää + voita + Port Salutia + suolakurkkuja ja tomaattia
3 mukia kahvia
puoli litraa kevytmaitoa
Näin se lähtee päivä käyntihin, ruokalevolla *burrrrb*
Jakob sanoi:Siis veditkö ton satsin kertaistumalta?? Jumalauta mikä mimmi. Mä väitän olevani kova syömään, mutta tuosta satsista olis ainakin 8 munan munakas jäänyt syömättä. Ei perkele.
:thumbs:
Nuff respect! Itse en olisi tuohon ehkä kyennyt...Elsa sanoi:Tämän päivän aamupala,
700g Amerikan Serkun pihvejä
8 munan munakas
400g paahtoleipää + voita + Port Salutia + suolakurkkuja ja tomaattia
3 mukia kahvia
puoli litraa kevytmaitoa
sgege sanoi:Mikä on perhekebab? En nyt maailmaa rassaa kebabin takia mutta tuo kiinnostais nähdä.