- Ikä
- 50
reenailija sanoi:Mä vedin intissä leirillä 8 grillimakkaraa putkeen sinapilla höystettynä ku pari köpöä ei syöny omiaan...
Mulla on enkka 9 kpl sinapilla, joskus vuonna xxx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
reenailija sanoi:Mä vedin intissä leirillä 8 grillimakkaraa putkeen sinapilla höystettynä ku pari köpöä ei syöny omiaan...
Wondadog sanoi:Up
perjantaina alkoholin kyljessä fajitaksina noin 400gr jauhelihaa ja kanaa + salaatit
la-su 900gr irttareita, 400gr suklaata (ja ei, näissä _ei_ ole lapin lisää, tarkistin pusseista painot...)
la-iltana pancho villan tuplajuustopurilainen (360gr lihaa) ranskalaisilla
sunnuntaina 2 x juustohampurilainen ranskalaisilla, illalliseksi kebab ja puolikas kinkku-pepperoni-kebabliha-pizza...
Nameista tuli noin 5500 kcal, 3 pv ajalta kalorit noin 16000-18000... örhh...
Eli ensi viikoksi lisätään vähän aamuaerobista
Säde sanoi:kinuskikastiketta
Kinuskikastike on ihan parasta samoin kaikki muutkin tuommoset kastikkeet, uusin suosikki on nougat-kastike, joka on oikein ällömakeeta, juuri siis minulle tehtyä:DZweCCo sanoi:
Yhtenä päivänä ihan järellä vedin kinuskikastiketta. Huomasin että jääkaapissa oli purkki kinuskikastiketta niin eihän sitä voinu vastustaa. Tuli sitten desi juotua sitä. Terveellistä. :D
space sanoi:Aamupalaksi: 100g kaurahiutaleita ja 250 g raejuustoa
välipalaksi: fazerin pähkinäsuklaa 200g
lounas: kotipizzan perhepizza ja litra pepsi maxia
välipala: 100g mysliä ja 1 litra maitoa
päivällinen: 700 g lohkoperunoita ja 20 kalapuikkoa
iltapala: pringles tuubi ja fazerin suklaata 200g
kaloreita en edes halua laskea:D
Itse asiassa tiedettiin. Tieteen kuvalehdessä oli joskus juttua jotain tohon suuntaan. Siellä sanottiin, että aineenvaihdunta näyttäisi olevan yksi elämän pituutta säätelevä tekijä. Toisin sanoen mitä vähemmän kaloreja kuluttaa painoonsa nähden, sen pitempään elää. Esimerkkinä tässä oli eläimiä. Norsu esimerkiksi omaa hitaan aineenvaihdunnan, ja elää pitkään. Se kiskoo päivässä sitä ruohoa ihan helvetisti, mutta ruohossa on vähän energiaa, ja norsu itsekin painaa "muutaman" kilon. Eli kalorimäärä painokiloa kohti on aika olematon.quiz sanoi:tiesittekö, että kalorien rankka rajoittaminen on tällä hetkellä ainut tunnettu vanhenemista hidastava menetelmä.