Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
reenailija sanoi:
Mä vedin intissä leirillä 8 grillimakkaraa putkeen sinapilla höystettynä ku pari köpöä ei syöny omiaan... :kuola:

Mulla on enkka 9 kpl sinapilla, joskus vuonna xxx

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Up :)

perjantaina alkoholin kyljessä fajitaksina noin 400gr jauhelihaa ja kanaa + salaatit

la-su 900gr irttareita, 400gr suklaata (ja ei, näissä _ei_ ole lapin lisää, tarkistin pusseista painot...)

la-iltana pancho villan tuplajuustopurilainen (360gr lihaa) ranskalaisilla

sunnuntaina 2 x juustohampurilainen ranskalaisilla, illalliseksi kebab ja puolikas kinkku-pepperoni-kebabliha-pizza...

Nameista tuli noin 5500 kcal, 3 pv ajalta kalorit noin 16000-18000... örhh...
Eli ensi viikoksi lisätään vähän aamuaerobista :)

Wondadog sanoi:
Up :)

perjantaina alkoholin kyljessä fajitaksina noin 400gr jauhelihaa ja kanaa + salaatit

la-su 900gr irttareita, 400gr suklaata (ja ei, näissä _ei_ ole lapin lisää, tarkistin pusseista painot...)

la-iltana pancho villan tuplajuustopurilainen (360gr lihaa) ranskalaisilla

sunnuntaina 2 x juustohampurilainen ranskalaisilla, illalliseksi kebab ja puolikas kinkku-pepperoni-kebabliha-pizza...

Nameista tuli noin 5500 kcal, 3 pv ajalta kalorit noin 16000-18000... örhh...
Eli ensi viikoksi lisätään vähän aamuaerobista :)

:kuola: :kuola: :kuola:

Varmaan kolmekuukautta sitten tuli vedettyä yhtenä päivänä aika terveellistä settiä. Kyseessä oli vanhan työpaikan saunailta, jote ennen on sellainen "tapahtuma" mitä mennään aamusta lähtien seuraamaan.

Söin päivän aikana:

-
- Iso aurajuustokebabrulla
- 2½ Ählypizzaa alku illasta 1½ toinen vähän ennen baariin lähtöä
- Kaikkea alkoholia hulluna, pitkin päivää ja sitten illalla oikeen tehokkaasti.

Voitte kuvitella tekikö aamulla mitään roskaruokaa mieli... no ei, ei tehnyt oikeastaan mitään ruokaa mieli. Tossa on kyllä ollut yhelle päivälle niin paljon kaloreita, etten edes viiti laskea. En muista söinkö mitään kun tulin baarista, epäilen kyllä vahvasti etten.

Joo. On ollut aika uskomaton viikonloppu ruuan suhteen.. Verrattuna siis siihen, mitä yleensä syön. Huom. ei liikuntaa yhtään.

Pe: Karjalanpiirakoita 5 kpl, 2 Mars delight-patukkaa, mättö kax-karkkipussi, 2 suklaamunkkia kermavaahdolla siis normiruokien lisäksi

La: normi aamupala + ruisleipävälipalat, sitten: kanapihvejä tulisella kastikkeella riisin kera iso lautasellinen, sitten myöhemmin 2 isoa tortillaa runsailla täytteillä, illalla puoli pulloa viiniä ja siideriä

Su: Jauhelihakastiketta ja spagettia, päällä parmesania, myöhemmin iso kalkkuna-juustosämpylä, Fazerin Marianne-suklaalevy, Fazer lakupalat-pussi, pien pussi irtokarkkeja, myöhemmin kermaista lohikiusausta aurajuustolla, litra muussattua kermajäätelöä reilulla annoksella kinuskikastiketta, pari juustonakkia, pala kuivakakkua ja jogurtti. Maha räjähtää ihan just :lol2:

Säde sanoi:
kinuskikastiketta

Yhtenä päivänä ihan järellä vedin kinuskikastiketta. Huomasin että jääkaapissa oli purkki kinuskikastiketta niin eihän sitä voinu vastustaa. Tuli sitten desi juotua sitä. Terveellistä. :D

Isoin mäsäytys mitä mulla on ollut on normaalikokoinen pannupizza.

EDIT.Niin ja söinhän minä just ison appelsiinin.

jyväskylässä torin grillillä oli muinoin sellainen tarjous että jos siellä paikanpäällä kävi nykäsemässä niitten normaalin taksarin yhdeltä istumaltaniin sai seuraavan taksarin ilmaseks. Ja se taksari oli oikeasti aivan helvetin iso neljä kertaa kävin sitä yrittämässä ja kerran sain sitä noin kolme viidesosaa syötyä. Sen parin vuoden aikana mitä tuo tarjous oli voimassa sen kävi muistaakseni 13 päätä siellä syömässä eli ei sitä ihan joka jätkä kiskase, ainakaan alle kolmeen tuntiin.

ZweCCo sanoi:

Yhtenä päivänä ihan järellä vedin kinuskikastiketta. Huomasin että jääkaapissa oli purkki kinuskikastiketta niin eihän sitä voinu vastustaa. Tuli sitten desi juotua sitä. Terveellistä. :D
Kinuskikastike on ihan parasta:rock: samoin kaikki muutkin tuommoset kastikkeet, uusin suosikki on nougat-kastike, joka on oikein ällömakeeta, juuri siis minulle tehtyä:D

1 x Big Big Mac - ateria (light-limulla , linjoista pidettävä kiinni)
1 x McFeast JR - hamppari
1 x Kana El Maco - hamppari
1 x juustohamppari
1 x normaali hamppari
2 x pirtelö

Yhteensä 3045 kcal , protskuja 128 g. 40 min sisään, yllättävän iisiä.

Ei saatana kun tuli nälkä, täytyy melkeinpä mennä huomenna vetämään Raxiin niin paljon safkaa kuin napa vetää, dietistä huolimatta! Itsehän en ole kunnostautunut mässäämällä mitään extreme määriä safkaa. Kovimmat suoritukset ovat varmaan 1,5 litran limu, perhepizza ja jälkkäriksi kebab ranskalaisilla. Nykyään tosin ei mitenkään pystyisi tohon, kun jo kuuden tuhdin tortillan jälkeen tulee stoppi.

Aamupalaksi: 100g kaurahiutaleita ja 250 g raejuustoa
välipalaksi: fazerin pähkinäsuklaa 200g
lounas: kotipizzan perhepizza ja litra pepsi maxia
välipala: 100g mysliä ja 1 litra maitoa
päivällinen: 700 g lohkoperunoita ja 20 kalapuikkoa
iltapala: pringles tuubi ja fazerin suklaata 200g

kaloreita en edes halua laskea:D

space sanoi:
Aamupalaksi: 100g kaurahiutaleita ja 250 g raejuustoa
välipalaksi: fazerin pähkinäsuklaa 200g
lounas: kotipizzan perhepizza ja litra pepsi maxia
välipala: 100g mysliä ja 1 litra maitoa
päivällinen: 700 g lohkoperunoita ja 20 kalapuikkoa
iltapala: pringles tuubi ja fazerin suklaata 200g

kaloreita en edes halua laskea:D

mikä näistä nyt oli se hullu mäsäytys? noi perunat ja kalapuikot varmaa mut miks piti koko ruokalista merkata :D ?

ja miks mun piti kirjottaa offtopic ja vielä näin turhasta asiasta?

Hitto kun ei muista:D no mutta veisin kuitenkin liikaa tilaa tekstilläni JOS muistaisin:lol2:

edit: bytheway, tässä tulikin mieleen että kerrankin söin raxissa suht järkevästi:D

-niin paljon maissia, raejuustoa, ananasta et olin jo ihan ähky:D eli melkeen kaks lautasellista! Sitten 2 kananmunaa, 2 sipulirengasta, 2 pizzapalaa;)
Jälkkäriksi 2 jätski annosta siit koneesta:) Ei nyt ihan diettimeininki kuitenkaan mutta järkevästi toimittu kun eka veti raejuustoa ja ananasta niin paljon ettei pizzaa enään jaksanu vetää:lol2:

Hyvä minä:worship:

quiz sanoi:
tiesittekö, että kalorien rankka rajoittaminen on tällä hetkellä ainut tunnettu vanhenemista hidastava menetelmä. :)
Itse asiassa tiedettiin. Tieteen kuvalehdessä oli joskus juttua jotain tohon suuntaan. Siellä sanottiin, että aineenvaihdunta näyttäisi olevan yksi elämän pituutta säätelevä tekijä. Toisin sanoen mitä vähemmän kaloreja kuluttaa painoonsa nähden, sen pitempään elää. Esimerkkinä tässä oli eläimiä. Norsu esimerkiksi omaa hitaan aineenvaihdunnan, ja elää pitkään. Se kiskoo päivässä sitä ruohoa ihan helvetisti, mutta ruohossa on vähän energiaa, ja norsu itsekin painaa "muutaman" kilon. Eli kalorimäärä painokiloa kohti on aika olematon.

Pakko laittaa tähän vielä, että kun joskus olin juuri ton jutun lukenut, luin sen jälkeen pakkikselta kun "eräs" entinen pakkislainen kisoihin valmistautuessaan sanoi laihtuvansa vielä ~3500Kcal energiamäärällä. Eli dieetillä oli kalorit noin korkealla. Hyvä homma kehonrakennusta ajatellen, mutta en voinut välttyä ajattelemasta sitä asian toista puolta...

Ennen söin usein ja paljon. Nykyään syön jo vähän hillitymmin. Lähinnä ruokailukerrat on tippuneet. Nuoruuden mässäilyistä en mitään tarkkaa muista, mutta n. vuosi sitten söin Sivuraiteessa 2,5 "jättipitsaa" ja join kaksi litran tuoppia hieman yli tuntiin. Ensimmäinen meni kavereita odotellessa, toinen kavereiden kanssa ja puolikkaan söin lopuksi kun kaveri ei jaksanut.

kerran söin 3kg keräkaalia kerralla.

Nyt on kyllä varmaan tullut täyteen tää hulluin mäsäytys. Toisinsanoen olen mässännyt koko viikonlopun:D perjantaina puol litraa jädee ja puolet 500g karkkilootasta. Lauantaina juotiin viinaa ja tehtiin kanaa ja jälkkäriksi vanukasta.
Messuilla olin siis 3 päivää(viikonlopun) töissä, buffetpöydät jälkiruuilla, kokoajan karkkia näytteilleasettajien pisteistä, metrilakua, neekerinsuukko ja tänään sitten viimeinen piste i:n päälle. Kotiin tullessa royal-suklaapatukka ja sit sellanen milkyway ja nyt iltapalks 4-5 palaa pitsaa. Ei kiesus:hyper: Piiiiiiiiiiitkään aikaan en oo tälläi mättäny. Oikeastaan teki hyvää:D Helkutin rentoutunut olo, mutta tämä nyt tarkoittanee sitä ettei taas piiitkään aikaan mäsäytellä näin!!!Ja missä on se morkkis mikä aina tulee(ja se piru joka kertoo painon varmasti nousseen)?? Se on poissa:lol2: Mut nyt itseä niskasta kiinni ja seuraavat 2kk jatketaan ainakin erittäin puhtaalla ja hyvällä ruokavaliolla!:DVissiin.:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom