Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
mxm sanoi:
Lazarus = Cartman = beefcake:D

Mielenkiintoinen assosiaatio, johtuisiko sitten tuosta Megamassa 4000 nauttimisesta TV:n äärellä, mutta itsellenikin tuli South Parkin Eric mieleen samalla hetkellä kun luin tuon viestin. 160kg paino on muutenkin aika hc-kamaa, ei kuvia sattuisi löytymään? :D

Omista enkoista en ole pitänyt kirjaa, muutama 900g pussi liha/broileripyöryköitä on tullut joskus vedettyä kerralla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskomattoman moni harrastaa jotain Hese-mäsäytyksiä. Pakko kysyä: miksi ja kuinka??? Hesburgerissa ei edes nälässä tekisi mieli syödä paria tuplajuustoa enempää, saati sitten että vetelisi useita ylihintaisia kerrosaterioita tiskirättimajoneesihampurilaisilla. :urjo:

Tomi sanoi:
miksi ja kuinka???

Se on vaan niin saatanan hyvää..

attachment.php

:kuola:

Liitteet

• kerroshampurilainen.jpg
    kerroshampurilainen.jpg
    10 KB · Katsottu: 3 073
Kumpa noi hampurilaiset näyttäiskin tollasilta. Siinä tuntee ittensä viimeisen päälle petetyksi kun saa sellaisen onnettoman kokoisen tuplahampurilaisen kätöseen. Tulee mieleen se Duglasin leffa Kuuma päivä, jossa äijä menee Mäkkiin valittamaan pienistä hamppareista.

mxm sanoi:
Kumpa noi hampurilaiset näyttäiskin tollasilta.

Luin kerran artikkelin mainosten ihmeelisestä maailmasta. Tuon edellisen postauksen burgeri pitää sisällään kokoelman hammatikkuja. Mutta makuhan ei muutu mihinkään..

Lazarus sanoi:
Vuosi sitten massakaudella tuli vedettyä mässypäivänä seuraavanlainen setti.

'aamupala' n. klo 12 - 3 x megahapurilainen ja 2 x isot ranut Hesessä
päivällinen n. klo 16 - 2 x pekoni perhe pizza ja jälkkäriksi 1,5 litraa jädeä
iltapala n. klo 20 - 4 x Bic Mac ja 2 x isot ranut

ja lisäksi illalla kun kattelin leffoja niin lipitin Weiderin Megamassa 4000:a noin puoli kiloa, maitoon sekoitettuna tietty.

Ei päässyt nälkä yllättämään tuona päivänä, eipä siinä paljon muuta sitten ehtinyt tehdäkkään kun syödä, mutta tärkeintä oli, että massaa tuli. Parhaimmillaan vaa'an viisari heilahti yli 160. :-)
Joo, tolla menolla kuolet 40-vuotiaana tai jotain. LOL :urjo:

mxm sanoi:
Tulee mieleen se Duglasin leffa Kuuma päivä, jossa äijä menee Mäkkiin valittamaan pienistä hamppareista.
Rankka päivä. Itse ainakin tykkää noista purilaisista silloin harvoin kun niitä syön.

Tomi sanoi:
Uskomattoman moni harrastaa jotain Hese-mäsäytyksiä. Pakko kysyä: miksi ja kuinka??? Hesburgerissa ei edes nälässä tekisi mieli syödä paria tuplajuustoa enempää, saati sitten että vetelisi useita ylihintaisia kerrosaterioita tiskirättimajoneesihampurilaisilla. :urjo:

Siis noi hampparithan on ihan älyttömän hyviä. Harmi vain että näyttävät pikkuisen nuupahtaneilta ja majoneesit valuu joka puolelle. Ranskalaiset sitävastoin sekä näyttävät että maistuvat joltain lapamadoilta.

Tomppa85 sanoi:
Ranskalaiset sitävastoin sekä näyttävät että maistuvat joltain lapamadoilta.
Toikin vähän riippuu paikasta. Kaveri on hesellä töissä ja sano, että niillä ainakaan ei jostain syystä anneta ranskalaisten olla ihan täyttä aikaa ikinä siellä friteerattavana. Tuskin annetaan missään. On olevinaan niin kova kiire, ettei pysty 15 sekkaa odottaan.

Tomi sanoi:

Ite pystyn upottamaan kyllä Hezemättöä (+muut böögöö ketjut), joskin jo useemman vuoden on yksinkertaisuudessaan-nerokkaan-makoisa-ja-silloin-tällöin-jopa-liian-rasvaisen-tuntuinen Kanaböögöö ollu ainua minkä kelpuutan Hesen valikoimista -> silloin kun muut böögörit meni, en kyllä olisi reitannu Hesen muita [kuin Kana-] böögöreitä kovinkaan korkeelle, esim. (sikäli kun muistan) BigMac vei Hesen kerrosta 100000-0.

Mutta: voiko Tomin ed. kommentista päätellä ettei miehelle maistu myöskään muiden ketjujen böögörit? Vai onko nimenomaan Hesemäsäytys tulilinjalla?

Integrandi sanoi:
Luin kerran artikkelin mainosten ihmeelisestä maailmasta. Tuon edellisen postauksen burgeri pitää sisällään kokoelman hammatikkuja. Mutta makuhan ei muutu mihinkään..

:offtopic:
Oon myös lukenu useemman aihetta käsittelevän artikkelin ja aika mielenkiintosia nuo on, esim. kermavaahdon sijasta käytetään usein partavaahtoa, koska se kestää kuvausvalojen lämpöä paremmin. Joidenkin burgereiden päälle ruiskutettiin spraylakkaa (tms?) jotta saatiin kiiltoa pintaan jne. Pilaava siis kuvauksissa hyvää ruokaa. :jahas:

Powerhousu sanoi:
Toikin vähän riippuu paikasta. Kaveri on hesellä töissä ja sano, että niillä ainakaan ei jostain syystä anneta ranskalaisten olla ihan täyttä aikaa ikinä siellä friteerattavana. Tuskin annetaan missään. On olevinaan niin kova kiire, ettei pysty 15 sekkaa odottaan.

No en ole ikinä missään Hesessä saanut hyviä ranskalaisia. McDonald'seissa sen sijaan ranskalaiset ovat aina olleet rapeita ja hyviä.

Tomppa85 sanoi:
No en ole ikinä missään Hesessä saanut hyviä ranskalaisia.
Juu, ja mäkin oon saanu yhden ainoon kerran. Tais olla vahinko. Muuten kyllä uppoo mullekin hesen mätöt. Ja mun makohermoja kyllä hesen kerros hivelee 100000x enemmän kun BigMac.

Edit: Typo

Tulipas luettua vähän enemmän tätä säiettä... Ei voi muuta sanoa kuin että :urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :david: :david: :david:

B.O.S.S. sanoi:
Mutta: voiko Tomin ed. kommentista päätellä ettei miehelle maistu myöskään muiden ketjujen böögörit? Vai onko nimenomaan Hesemäsäytys tulilinjalla?
Uppoaa kyllä hampurilaiset, vaikka en niitä kovin usein syökään. Mäkin tuplajuusto ja El Maco on molemmat ihan jees. Hesessä käyn ehkä 0-1 kertaa vuodessa. Parhaat isojen ketjujen hampurilaiset tähän asti Burger Kingissä. :kuola:

Jos ulkona pitää käydä mättämässä itsensä ähkyksi, menen kiinalaiseen (Ming Inn) ja otan annoksen Kantonin kanaa ja kyytipojaksi loputtomasti riisiä. Jotain hyötyäkin tuosta ahtamisesta, kun lihaksetkin tankkautuu siinä samalla. Hampurilais/grilliruoka/ym. muut paskamätöt liikaa syötynä tekee vaan kauhean olon kaiken sen rasvan ja hiilarin takia. :urjo:

Isoin mäsäytys, minkä kerralla olen vetänyt on mäkkärin perheateria. Siihen tulee kaksi BigMac ateriaa, kaksi Happy mealia ja neljä sundae jäätelöä. Söin sen 11-vuotis syntymäpäivilläni. Olin melko "isoluinen" pentuna. :hyper:

Rullakebab ja kebab ranskalaisilla.Tarjoilija heitti toisen kebabin automaattisesti muijan nenän eteen, sanoin vaan että "eiku molemmat tais tulla mulle :jahas: "

Ei ole kyllä edes paha setti, mutta ainakin olen yksi harvoista joka tässä threadissa puhuu totta.

Varmaan eniten tuli syötyä viime kesänä kun olin kesätöissä ja yks äijä sitten vei seisovaan pöytään mut syömään lisäpalkaks urakasta. Olihan muuten maistuvat ruoat siellä paikassa! Tuli pihviä syötyä semmonen 700-800g, perunamuusia meni sellanen kunnollisen kokonen lautasellinen yhteensä, paistettuja neulamuikkujakin meni semmonen kourallisen kokoinen kasa, muutama leipäviipale kyytipojaks, juomana siellä sattu olemaan kotikaljaa ja sitäkin uppos semmonen noin litra. Jälkiruoaks olis ollu vielä mansikkakakkua mutta ei kauheesti tehny enää mieli herkutella tuon satsin jälkeen. :D Oon monta kertaa itsekin ihmetellyt miten noin jumalattomasti jaksoin sillon syödä. Tosin kun raksalla oli kovasti töitä vääntäny muutaman tunnin ja viimeks oli tullut syötyä aamupalalla kuuden aikaan niin olikin jo nälkä. :kuola: Voi kyllä sanoa kuitenkin että oli varsin täysi olo tuon jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom