Huimausta salilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mua alkaa huimata, jos en ole tankannut riittävästi hiilihydraatteja ennen treeniä, tai jos nesteytys ei ole kunnossa...

En tiiä mitä noissa keskusteluissa sanotaan mutta lisää suolaa ruokavalioon. Lähde vaikka sillä 8 g päivässä (jep se on paljon). Viikossa uskoisin huimauksen häviävän.

^^meinaatko että alhainen verenpaine olisi kyseessä?

Minulla se on 115/65 aina(olen tarkistanut sitä nyt muutaman viikon ajan tuon huimauksen takia. Ei kai tuo hirveän alhainen ole vielä?

- - - Updated - - -

mua alkaa huimata, jos en ole tankannut riittävästi hiilihydraatteja ennen treeniä, tai jos nesteytys ei ole kunnossa...

Olen kokeilut hiilihydraatteja syödä, ei auta:(

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Veren sokerit? verenpaine? niskajumi?
Verensokeri oli tutun mittarilla jolla diabetes 4,9 treenin jälkeen, kai ihan normaali. Verenpaine tosiaan tuo 115/65. Niskajumit voivat kyllä olla kyseessä.

- - - Updated - - -

tuleeko tietyissä liikkeissä vai ihan mitä tahansa liikettä tehdessä?

Tuntuu että sellaisissa liikkeessa enemmän missä joutuu seisomaan, pystypunnerrus ja hauskäännöt esim.

Pelkään kyllä pyörtymistä, mistä sitä tiedä miten sitä sitten kaatuu jos pyörtyy esim. pystypunnerrusta tehtäessä. Nyt olen kyllä aina lopettanut liikkeen kesken tuon pelon takia heti kun alkaa sumenemaan silmissä.

Ärsyttävä vaiva, ei pysty treenaamaan normaalisti.

Back
Ylös Bottom