Huimauksesta saunan yhteydessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sami81
  • Aloitettu Aloitettu
pojat ei vaan kestä löylyä :D
en kuitenkaan usko että sielä häkää olisi. silloinhan sauna olisi erittäin vaarallinen, ihmisen koosta riippumatta.

verenpaine voi olla syy, itsellä ei tarkempaa tietoa asiasta ole, mutta onko kaikilla niillä joilla huimausta on ollut, todettu alhainen verenpaine?

huonoon saunan ilmanvaihtoon en usko, mutta sitä kannattaa kokeilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on pari kertaa tuo huimaus iskenyt, kun saunasta olen tullut. Mutta nuo kummatkin kerrat on tapahtunut jouluaattona joulusaunassa. En tiedä miksi juuri tuolloin, koska saunassa tulee käytyä aina tasaisin väliajoin.

Mulla on tosin matala verenpaine, joten taitaa tuolla olla asiassa osuutta.

Pate83 sanoi:
Mulle on pari kertaa tuo huimaus iskenyt, kun saunasta olen tullut. Mutta nuo kummatkin kerrat on tapahtunut jouluaattona joulusaunassa. En tiedä miksi juuri tuolloin, koska saunassa tulee käytyä aina tasaisin väliajoin.

Mulla on tosin matala verenpaine, joten taitaa tuolla olla asiassa osuutta.

Ensin mennään saunaan, ja sitten syödään vasta. :david:

Mulle ainakin tulee huono olo saunassa, jos ensin vetää kunnon mättöaterian naamaan.

Kerran kanssa tuli tosi huono olo, kun kävin N kertaa vuorotellen lumihangessa pyörimässä ja kovissa löylyissä istumassa. Ja siinä välissä piti juoda vielä N pulloa kaljaa, ja polttaa N kpl tupakkaa. ;)

Porkkanaraastin sanoi:
verenpaine voi olla syy, itsellä ei tarkempaa tietoa asiasta ole, mutta onko kaikilla niillä joilla huimausta on ollut, todettu alhainen verenpaine?

Minulla ainakin verenpaine on ollut aina ihan kunnossa, että en usko sen johtuneen siitä.

Nesteiden nauttimisen vähyys on varmaankin ollut syynä. Ainakin siinnä määrin, että tähän mennessä nimetyistä aiheuttajista se on ehkä ainoa, mitä en pysty suoralta kädeltä kumoamaan.

Toisaalta taas, tässä kehossa on ollu kaikenlaista muutakin häikkää (niihin puuttumatta), joten tiedä sitten mikä on vaikuttanut mihinkin... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom