huikeimmat nimimerkit pakkiksella

Kusimadolle tuli naureskeltua joskus ja Julkea_Kameli on kanssa hauska. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tytteli sanoi:
No ainakin nistihuora, pippeli ja persenaama on aikas pahoja...:lol2: :jahas:
Kiva jos joku tykkaa mun nickista mutta eihan se ole mitaan verrattuna yllamainittuihin klassikoihin.

Uusina lempparilistalla Sienimies ja MahaMakkara. :kuvia:

On muuten tuo avatarin merkitys aika suuri.

Välillä sitä on ihmeissään kun joku aktiivinen kirjoittelija on vaihtanut avatariaan. Nimet ei aina jää mieleen.

OT: Joonan hepsankeikka on ihan ykkönen

fish sanoi:
OT: Joonan hepsankeikka on ihan ykkönen

OT jatkuu, mutta oli sitten meikän idea toi Joonan hepsankeikka tralalalaa aku hömpätys. Pakko ottaa kunnia itelleen :D.... Hohohoo, jatkaa...

Ja jotain itse threadiin... Pesupallolle naureskelen hiljaa itekseni. Tulee ni mielenkiintosia mielleyhtymiä :rolleyes:.

Mä tykkään näistä missä on jotain "järkeä", mutta silti jotain hienoa tästä ketjuista poimittuina mm. IsoDino, MissEvilEve ja Gillyanne.

Etunimi89 tyyppiset on vähän tylsiä, eikä jää mieleen.

Oma on ihan perseestä, mutta kuten tuolla toisessa nickiketjussa oli monen muunkin laita, on se keksitty pakon edessä kun on ollu vaan kiire päästä kirjottelemaan.

Rahkanaama on hieno nick, koska se on niin huvittavan kuuloinen, ja tuosta voi johtaa kaikenlaisia mielikuvia. Onko kyse esimerkiksi eräänlaisesta kasvonaamiosta?

Hulkki on myös kova, koska Hulk on niin kova jannu.

KyntöSika on niin julman miehekäs nimimerkki että pakko diggailla.

Muitakin hyviä löytyy roppakaupalla, toi nyt tuli ensimmäisenä mieleen tähän asti mainitsemattomista.

Vanhoista Kävelevä ruumis oli hyvä, joka hipoi täydellisyyttä nimimerkin 'kysyessä shakeriin käyttöohjeita'. :D

Toinen jollain tavalla jo nimimerkkinä kunnioitettava on Mr Deca1. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
Vanhoista Kävelevä ruumis oli hyvä, joka hipoi täydellisyyttä nimimerkin 'kysyessä shakeriin käyttöohjeita'. :D

Toinen jollain tavalla jo nimimerkkinä kunnioitettava on Mr Deca1. :rolleyes:

Moniakin hyviä on, mutta huvittavinta kaikissa on se, että nimimerkki + kuva + sigu jäävät monesti muistiin, ja sitten niitä pyörittelee kotona mielessään tiedostamatta, saattaa jopa sanoa ääneen "Weak - Kilpailee tyttöjen kanssa tuloksista" kun poimii kalsarit kaapista... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom