http://www.veganbodybuilder.com/

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by xjussix
Tällaisen löysin:

"Bill's diet is lacto-ovo vegetarian"

Toihan on aivan eri asia kuin vegaani tai pelkkä kasvis-syöjä.

Se miksi mä älähdän kasvis-syöjä jutuille on, että näen työssäni näitä kasvisyöjä teinityttöjä ja poikia ja se ei ole kaunista kateltavaa kun nuori kuivuu ja näivettyy.

päivän ruoka saattaa koostua:
-2 tomaattia
-1 luomu leipä pala jossa pari kurkku viipaletta
-älyttömästi vettä
- puoli lautasellista salaattia ja porkkana
-hieman ituja (jos jossain on itse eivät jaksa tyehdä)

vanhemmat huutaa kuorossa, että meidän lapsi on terveellisen elämä tallaaja. hyvä, hyvä.
ja nuori tyytyväisenä vieressä "ihminen on kasvis-syöjä!, köh, köh, voi kun mulla on kylmä"
Minkäs teet:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by HooEee

Niinnojoo, Bill Pearl sanoo syövänsä myös maitotuotteita ja munia, mutta ei lihaa (ei punaista, ei kalaa, ei kanaa...). Andreas Cahlingin sanotaan olevan vegaani, jossain hänen taas sanotaan syövän myös juustoa.

http://www.dynamicbodies.com/vegetari.htm

Eli ilman lihaakin näyttäisi pääsevän hyviin lihoihin. Tiedä sitten millaisiin lihoihin aivan ultra-HC-vegaanina voisi päästä.

Vegaani ei syö mitään eläinkunnan tuotteita, ei siinä ole mitään poikkeuksia. Jos syö kananmunia, maitoa tai edes hunajaa, silloin ei yksinkertaisesti ole vegaani. Vähän sama kuin joku sanoisi olevansa selibaatissa mutta kuitenkin vetelee hanskaan ja aina silloin tällöin nussii puolella kullin mitalla.

Originally posted by Jimmy
Vegaani ei syö mitään eläinkunnan tuotteita, ei siinä ole mitään poikkeuksia. Jos syö kananmunia, maitoa tai edes hunajaa, silloin ei yksinkertaisesti ole vegaani.

Ei oo. Bill Pearl ei oo vekaani kuten väitin. On lakto-ovo-veketaari. Eli ilman lihaa voi päästä hyviin lihoihin.

EDIT: minä olen huono näitten sivistyssanojen kanssa, enkä muutenkaan tiedä selibaatista muuta kuin sen, että joillekin ihmisille se ei ole oma valinta, toisin kuin veganismi, mutta eikös selibaatilla tarkoiteta pidättäytymistä seksuaalisesta kanssakäymisestä, eli eikös tumputtavan erakon voida sanoa elävän teknisesti katsoen selibaatissa? :)

...eli eikös tumputtavan erakon voida sanoa elävän teknisesti katsoen selibaatissa? :) [/B]

ei voida. selibaatti on omaehtoinen valinta, toisin kuin esimerkiks tämän kirjoittajaa vaivaava ankara puutostila (tuttavillenihan tietenkin uskottelen tämän olevan omaehtoinen valinta - miehetkin puhuvat seksistä, mutteivät totta)
:D

Ja Mikelta pitää kysymäni, onko kaikki omasta elämänkatsomuksestasi ja kauneuskäsityksestäsi poikkeava automaattisesti asennevammaista? Varsinkin kun kyse on asioista, joiden matemaattinen mittaaminen on sangen hankalaa.

eipä oo ihme ettei lihaa tule, tässä nähdään mitä "baddest back" kisan voittaja harrastaa

ben6.jpg

ja tässä näemme millaisella selällä kisa voitettiin:

ben1.jpg

:eek: vitsi mitkä latsit :worship:

Jos oletetaan, että vegaani täydentää ruokavaliotaan soijaproteiinilla :kuola: (turvaten riittävän proteiinin saannin), niin ei kai kehoilun/voimailun ja vegaaniuden yhdistäminen ole mikään mahdoton ajatus.

Originally posted by HooEee

Se miksi mä älähdän kasvis-syöjä jutuille on, että näen työssäni näitä kasvisyöjä teinityttöjä ja poikia ja se ei ole kaunista kateltavaa kun nuori kuivuu ja näivettyy.

päivän ruoka saattaa koostua:
-2 tomaattia
-1 luomu leipä pala jossa pari kurkku viipaletta
-älyttömästi vettä
- puoli lautasellista salaattia ja porkkana
-hieman ituja (jos jossain on itse eivät jaksa tyehdä)

vanhemmat huutaa kuorossa, että meidän lapsi on terveellisen elämä tallaaja. hyvä, hyvä.
ja nuori tyytyväisenä vieressä "ihminen on kasvis-syöjä!, köh, köh, voi kun mulla on kylmä"
Minkäs teet:(

:offtopic: Typeryys ravintoasioissa ei ole pelkästään vegaanien ja kasvissyöjien yksinoikeus. Yhtä p**seestä on sellaiset sohvaperunanuoret, jotka syö aamupalaksi BigMacin ja sipsejä, päivällä pannupizzan, illalla lisää pizzaa, sipsejä, limua, karkkia. Päälle paljon töllöä ja mielellään niin että isukki ja äityli kuskaa kouluun ettei vaan tartte kävellä askeltakaan... Ja kuinka terveellisesti syö sellaiset tavalliset pirkot ja pekat jotka ei ole ottanut ravintoasioista selvää?????? Ja noiden junioreiden ruokavalio näyttää musta kyllä anoreksialta, ei veganismilta.

Ja noihin vegaanikehonrakentajiin. Nehän on yhtä isossa kunnossa kuin mun avokki joka ei ole kohta kymmeneen vuoteen treenannut pätkääkään. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom