http://www.veganbodybuilder.com/

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Ja näköjään ne vielä päivittää noita sivuja:)
Joo oon samaa mieltä Dopey:n kanssa, että suomessakin voisi olla reilusti tommosia pikku kisoja, kun täällä ei oikein ole mahiksia päästä natuna lavalle, ja sijoittua hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en tiedä hirveesti tosta keho-scenestä, mutta kyllä natuna pitää parempaan kuntoon päästä ts. noiden jamppojen kehitystä ei rajoita natuus vaan paska ravinto (=yleinen tyhmyys). En haluais dissata, mutta pitää ihmisestä löytyä myös itsekritiikkiä.

Aika monessa kuvassa pitkät shortsit jalassa, mutta syykin selvisi kun löytyi yksi kuva missä näkyi reidet...

Mun mielestä se skene silti hakkaa tän Suomen menon 6-0, missä kisoja ei oo kuin nimeksi ja porukka roinaa vuosikausia nousematta ikinä lavalle.

Toi on kyllä totta... Ja sama voimanoston puolella!

Originally posted by N.O.Kummonen
Aika monessa kuvassa pitkät shortsit jalassa, mutta syykin selvisi kun löytyi yksi kuva missä näkyi reidet...

Ei taida kasviksilla oikein noi jalat (ja selkä) kasvaa... :rolleyes:

No mikäs siinä sitten. Antaa jätkien yrittää... Aika paljon saa kaalia ja hernettä vetää nenään, että haba kasvaa. Rasvat niillä parilla hemmolla oli kyllä aika alhaalla.

Hoo...vaikken mäkään tuota toista jannua isompi välttämättä ole (Jep, olen vasta Junior Pääkkönen-levelillä=) niin aika huvittavaa menoa, kaalinpalat suussa. On se jumalauta niin että tuo homma ja bodaus ei yhteen sovi.

Originally posted by Jasoni

Tosin minua kiinnostaa, että missä kilomäärässä tai minkä painoindeksin omaavana voi alkaa itseään kutsumaan kehonrakentajaksi?

Ihan hyvä kysymys, joskus pohtinu samaa, ja päädyin siihen että luokitellaan sen mukaan miten tosissaan treenaa, kunnon lifestyle-treenarit ovat kehonrakentajia, satunnaiset salihinkkarit on...eläkeläisiä?

:)

Kyllä mä itsenikin oon alusta asti keho-mieheksi luokitellut, vaikkei hanska ole vieläkään edes 39cm. :)

En ymmärrä yhtä asiaa. Miten vaikeaa voi olla aikuisten ihmisten hyväksyä, että jos jonkun elämänkatsomus ei kertakaikkisesti salli lihansyöntiä, hänellä saattaa olla silti oikeus kasvattaa lihasta, jos niikseen tulee? Ja poseerata missä lystää, vaikkei koskaan tule kasvamaan Ronnie Colemaniksi?

Originally posted by Helvetti
En ymmärrä yhtä asiaa. Miten vaikeaa voi olla aikuisten ihmisten hyväksyä, että jos jonkun elämänkatsomus ei kertakaikkisesti salli lihansyöntiä, hänellä saattaa olla silti oikeus kasvattaa lihasta, jos niikseen tulee? Ja poseerata missä lystää, vaikkei koskaan tule kasvamaan Ronnie Colemaniksi?

Joo ja sit nää vegebodarit saa pitää omia kisojaan ja vegejen "roinafoorumilla" keskustellaan hunajan käytöstä ja "soija"lihapullista. Lihapaketti vaihtaa salaa omistajaa salin pukkarissa ja source diilaa HK:n sinistä ja broiskua. Hohhoijjaa.

Originally posted by Helvetti

Kyllähän mä ymmärrän että joillakin on elämänkatsomus vähän miten sattuu, hyväksyn mä senkin jos joku kävelee nakuna kadulla ja huutaa nudismin puolesta, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten pitäisi sitä vitun typerän näköisenä touhuna. Tollainen pullistelu jokapaikassa parsakaali suussa on perseestä ja noilla kavereilla on asenneongelma, se katoaa monasti normaalisti kun lihaa tulee tarpeeksi, tai on vääntänyt rautaa kauan.
Vai voiko jonkun sympatiat olla tuon hauistaan nuolevan anorektikon puolella?

äääh

Mikä ihme tässä kasvissyönnissä nyt niin ärsyttää. Älyttömiä ennakkoluuloja. Noi rimpulat mitä noissa kuvissa notkuu, on kieltämättä aika säälittävän näköisiä, mutta on paskapuhetta väittää etteikö ilman lihaakin voisi kehittyä tasan yhtä hyvin. Se on ihan sama mistä se rakennusaine tulee, kunhan tulee. Suurin osa sekaruokavalioisista syö muutenkin ihan päin mäntyä, että on vähän paha mennä arvostelemaan toisten periaatteita ruokailun suhteen.

En yleensä vaivaudu kommentoimaan näitä turhia threadeja, mutta kun alkaa ottaa pannuun kun tarpeeks kauan lukee näitä kasvissyönti-on-synti-ja-tosimies-ei-mihinkään-vihreeseen-koske-juttuja.

Re: äääh

Originally posted by Pave
...mutta on paskapuhetta väittää etteikö ilman lihaakin voisi kehittyä tasan yhtä hyvin...

Näytä mulle yksikin kuva missä on vegaani hyvissä lihoissa?

ääh

Tarkoitin kasvissyöntiä yleensä. Jos vegetaristi kelpaa, niin yritän lainata kameraa vaikka olenkin enemmän voimapuoleen keskittynyt. Enkä mä tässä ole hyökkäämässä ketään vastaan, mutta tuntuu välillä että pitäisi olla jatkuvasti puolustamassa valintojaan.

Re: ääh

Originally posted by Pave
tuntuu välillä että pitäisi olla jatkuvasti puolustamassa valintojaan.

Ei sellaiseen ole mitään tarvetta. Kaikillahan on oikeus tehdä vaikka minkälaisia :david: -valintoja, kunhan sentään lakia muistavat noudattaa :)

Tällaisen löysin:
He won the professional Mr. Universe title in 1971, at the age of 41, without the use of steroids and as a vegetarian, and is recognized as one of the all-time greats of bodybuilding. Bill's diet is lacto-ovo vegetarian, which means he eats eggs and dairy products.
He describes his experiences with the conversion to vegetarianism. "With each succeeding year the diet (lacto-ovo vegetarian), I've felt better. I'm more healthy, I can train with more energy, and I'm not as much of a "hard guy" as I used to be. I've become more concerned with my fellow man and the other inhabitants I share the planet with. …I have now been vegetarian for almost 20 years. We have no fish, fowl, or red meat in our diet. Yet I can still carry the same amount of muscle as I did in winning my four Mr. Universe titles. People can't believe it. They think that to have big muscles you have to eat meat - it's a persistent and recurring myth. But take it from me, there's nothing magic about eating meat that's going to make you a champion bodybuilder. Anything you can find in a piece of meat, you can find in other foods as well."

Re: Re: Re: Re: äääh

Originally posted by HooEee
Onko Pearl mukamas vegaani?

Onon. Kookle käteen vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom