Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isopee sanoi:Mites kannattaako treenata HST:lla, jos harrastaa kohtuullisen paljon aerobista liikuntaa? Vai pitäisikö välipäivät pyhittää kokkonaan levolle? Tavoitteeni olisi nostaa voimatasoa, mutta elopainoa ei saisi juuri tulla lisää. Koska harrastan myös lajia missä liiasta massasta on vain haittaa ja aerobinen kunto pitää olla hyvä.
että kesällä nostan penkistä 120kg, eli sitäkin ajatellen voisin vinkkejä ottaa mutten mitään penkkiohjelmaa aijo aloittaa.Alec sanoi:taitaa Larzan tietää paremmin kuin me muut :D

Since 1988 sanoi:edit. viparit ei varsinainen massaliike, mut se on kivaa
riippuu kahvasta ja oteleveydestä mihin se ottaa. kapealla otteella ja suoralla tangolla liike menee todella hyvin epäkkäisiin, kun taas leveällä enemmän sivuolkiin. alatalja kahvalla(väärinpäin eli pidetään kahva v- asennossa ja kädet laitetaan kahvan sisäpuolelle eli pikku rillit sojottaa yläviistoon) ottaa sivu olkiin+epäkkäisiin, joka onkin paras kahva kyseisessä liikkeessä jos haluaa kunnon tuntuman IMO.niklas86 sanoi:Pystysoutu on sivuolkapäiden massaliike. Sitä vain ei kovin moni tee sen vaarallisuuden vuoksi. Itselläni ainakin on jokaisen kerran ollu olat paskana kun oon tehny pystysoutua vähänkään "isommilla". Viimeksi kun koitin ni tulehtu etuolkapää. Viparit sivulle tämänkin takia paljon parempi liike, harvemmin menee esim. kiertäjäkalvosin vipareilla rikki.
niklas86 sanoi:Pystysoutu on sivuolkapäiden massaliike. Sitä vain ei kovin moni tee sen vaarallisuuden vuoksi. Itselläni ainakin on jokaisen kerran ollu olat paskana kun oon tehny pystysoutua vähänkään "isommilla". Viimeksi kun koitin ni tulehtu etuolkapää. Viparit sivulle tämänkin takia paljon parempi liike, harvemmin menee esim. kiertäjäkalvosin vipareilla rikki.
pointti on siinä kun reenataan 3kertaa kroppa läpi viikossa, niin silloin ei kannata kokoajan tehdä niitä raskaita perus liikkeitä(esima joka kerta pystypunnerrusta olille), monipuolisuutta reeneihin ja sitä saa hyvin tekemällä esim kerran viikossa eristävän liikkeen per lihasryhmä. jos sulla muka oikeasti etuolkapäät dominoi kympillä, niin ehkä niitä vipareita sivuille kannattais harkita.Habankorppu sanoi:Moniko loppujen lopuksi tarvii eristävää hinkkailua sivuolkapäille?
Timba79 sanoi:Miten se on enemmän massaliike kuin viparit sivulle käsipanoilla? Ja Neutraalilta hyvä pointti tohon otteeseen liittyen.
Mä en ainakaan kyllä itse oo saanu pystysoudulla muuta ku olat rikki ni itse tosiaan teen vipareita.