Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuloksia?ei ole tullu ykkösiä kauheesti tehtyä .kinpin sanoi:Oothan sä kiristyny varsinkin ensimmäisistä kuvista ihan helvetisti. Tuloksia? veikkaan et penkki ja kyykky on kovat.
oikeesti?arppa sanoi:natu?

hst sanoi:oikeesti?
tällä kunnollahan ei voi muuta olettaakkaan....
no perinteisesti natuna mennään![]()
(oikein hymyssä suin lueskelin nuo vanhat threadit läpi olin kyselly -02 noita juttuja eli alkanu just treenaamaan)joo kiinnostusta kyllä riitti noihin roina systeemeihinkin mutta loppupelissä kun aloin aina puntaroimaan asioita niin natuus vieny voiton.(mahdolliset terveys ongelmat kauhistuttaa)ja juuri terveyden edistys mielessä olen ruvennut harrastamaan tätä touhua.arppa sanoi:Natutreenillä mennään täälläkin eteenpäin.
Lueskelin vain että olit joskus doping-osiolla ollut kiinnostunut kuurittelusta, joten kunhan kysäisin. Jos siis ei roinaa koneessa niin ihan kivastihan tuota massaa on ja ainakin muutos ensimmäiseen kuvaan on selkeä. Myös tulokset ainakin penkin osalta mallillaan.
kyykky maksimia kun en ole koittanuCosmo sanoi:Nii...kannattaako vetää 3 päivää peräkkäin toi eka kympin viikko..eihä tietenkään kannata mutta tässä tapauksessa olisi vähän pakko(ei pääse muina päivinä kyseisellä viikolla treenaamaan)...palautuuko kroppa tarpeeks...??
Henkäys sanoi:Mähän en paljon mistään mitään tiedä, mut järki sanois et treenaat vaan maanantaina ja keskiviikkona. Tiistai varmaan fiksumpaa käyttää lepoon/palautumiseen kuin treeniin. Tuleehan tossa kuitenkin kaks treeniä viikkoon ja käsittääkseni HST kyllä sallii yhden treenikerran väliinjätön silloin tällöin kunhan ei tavaksi tule.
en mä vaan osaa posettaa...PakeMake sanoi:Onhan tuossa lihaa, mutta sellasista perusposeista näkis paremmin kunnontuplat, leveetselät jne