Katos perkule.. oon nyt vetäny kolme treeniä yhteensä tyylillä 2x15, 1x15 ja tänään tuo 2x15. Pitääkin vetää seuraavat sit mallilla 1x15, 2x 15 ja 1x5 niin tulee sit tasamäärä molempia. Ja jatkaa sit nuo kymmenen toistot kertomallas tavalla
Ja btw.. ei vittu tänää oli hiuko treeni :D aika nollissa nyt.. puuh :D Mut kivaaha tää on ja mielellää reenailen![]()
HST:n lisäks alotan huomenna juoksemaan. Treenaan siis koko kropan salilla kolme kertaa viikkoon ja välipäivinä käyn tekemässä erilaisia juoksuharjotteita, jotka koostuu intervalleista, pitkäkestosesta matalasykkeen juoksusta ja sellasesta semikovasta juoksusta. Otin ohjelman Testosterone.comista, eli pitäis varmaa iha kohtuu pätevä olla. Ei pelkkää punttia jaksa vääntää ;)
Jos palautuminen kärsii, niin karsin sitä myötä sit noita juoksuja. Tosin eipä ne vaikuttaneet niin kovilta.
Jaksamuksia muilleki vääntäjille!!
Jooh, jos aerobista otat vielä niin muista syödä sitten kunnolla. Itse olen vain viikonloppuisin ottanut hiit tyylistä aerobista ja hyvin on jaksanut. ja tarkotit varmaan, että otat 1x15 2x15 ja 1x15, etkä 1x5