HST-liikkeet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Kertopaakas mitkä ois nyt hyvät liikkeet(ja missä järjestyksessä) tuohon HST reeniin...ku tarkotus ois koko kroppa tehhä kerralla...ite tietenkin muokkaan sen vielä itelleni sopivaks mut että ne parhaat joka lihasryhmälle???? :worship:

Vähän oma-aloitteisuutta peliin. Lue seuraava threadi läpi (jos et ole lukenut), kokoa sopiva ohjelma itsellesi ja pasteta se kyseiseen threadiin ja apua saapuu.

HST

rinnalle: penkki ja vinopenkki, 3:nneksi voit laittaa jonkin kevyemmän liikkeen(esim maanantai:penkki, keskiviikko:joku vemputus(kevyt) liike ja pe:v,penkki

hauis: hauis tangolla, scott hauis, ja 3:nneksi joku kevyempi mitä sailloin tällöin vaihtelee jonkun muun keveemmän kanssa esim keskitetty hauis vaihdellen taljassa tehtävien vemputuksien kanssa jne.....

ojentajat: kapeapenkki tai ranskalaiset tangolla, dippi tai ranskis kp:lla ja 3:nneksi joku kevyempi, esim taljalla jokin liike.

selkä: ylätalja eteen myötäotteella tai leuan vedot myötä otteella, kulmasoutu ja alatalja(vuoroviikoin) sitten 3:nella kerralla keveesti leukoja tai ylätaljaa.

jalat: kyykky,prässi ja reisiojennukset. suorin jaloin mave, reisikoukistus. pohkeet istuen ja seisten.

olkapäät: pystypunnerrus, viparit sivuille ja eteen. taka olkapäitä teet vaikka 2kertana viikossa ja sijoitat ne sellaiselle päiville mihin ne parhaiten sopii, takaolkapäille 2sarjaa per reeni eli yhteensä 4sarjaa. mielestäni paras takaolkapää liike on vinopenkissä päin makuulla käsipainoilla tehtävä versio.

neutraali sanoi:
...olkapäät: pystypunnerrus, viparit sivuille ja eteen...

Muuten jees mutta jättäsin tekemättä nuo viparit eteen. Jotenkin tuntuu, että se on sellainen "no määkin teen kun kaikki muutkin tekee"-liike. Mielestäni riittää kun ne saavat jokatapauksessa kovaa kyytiä kaikissa rintaliikkeissä ja kapeassa penkissäkin ojentajareenissä. Mielummin vipareiden ja pystypunnerruksen jälkeen jotain takaolkapäille jos virtaa riittää.

Pulla sanoi:
Muuten jees mutta jättäsin tekemättä nuo viparit eteen. Jotenkin tuntuu, että se on sellainen "no määkin teen kun kaikki muutkin tekee"-liike. Mielestäni riittää kun ne saavat jokatapauksessa kovaa kyytiä kaikissa rintaliikkeissä ja kapeassa penkissäkin ojentajareenissä. Mielummin vipareiden ja pystypunnerruksen jälkeen jotain takaolkapäille jos virtaa riittää.
se ei todellakaan ole mikään "no määkin teen kun kaikki muutkin tekee" vaan aivan huippu liike(itse asiassa meidän salilla tuota ei tee juuri kukaan), eikä ne etu olat mitään liika rasitusta saa.

neutraali sanoi:
se ei todellakaan ole mikään "no määkin teen kun kaikki muutkin tekee" vaan aivan huippu liike(itse asiassa meidän salilla tuota ei tee juuri kukaan), eikä ne etu olat mitään liika rasitusta saa.

Niin no nehän rasittuu vain jokaisessa punnerrusliikkeessä.

neutraali sanoi:
...eikä ne etu olat mitään liika rasitusta saa.

Mahdat olla aika fakiiri. Kerro mulle miten teet punnerrusliikkeet ilman että etuolkapäät saa ollenkaan kyytiä ni mä tuon sulle Elviksen.

niin no kyllä minä tiedänkin jo kaikki liikkeet, mutta kyselin sellasta tiukkaa kokonaisuutta esim. penkki,pystypunnerrus,kapeapenkki,hauistangolla,rinnalleveto,kyykky,kulmasoutu,pohkeet...nii oisko paras järjestys sellanen et edellinen liike jo lämmittää seuraavaa vai just toisinpäin...mave on kyl aika rankka et en tiedä tekeekö sitä joka viikko vai vuoroviikoin...

Pulla sanoi:
Mahdat olla aika fakiiri. Kerro mulle miten teet punnerrusliikkeet ilman että etuolkapäät saa ollenkaan kyytiä ni mä tuon sulle Elviksen.
missä sanoin ettei ne rasitu niissä ollenkaan :david: ? sanoin ettei ne saa liika rasitusta vaikka vipareita eteen tekeekin.
toolate sanoi:
Niin no nehän rasittuu vain jokaisessa punnerrusliikkeessä.
mitä sitte, ei ne kuitenkaan liika rasitu.
Kipi I sanoi:
On kyllä aika turha liike! Pystypunnerrus riittää! Minä siirtäisin nuokin sarjat sivuolkapäille.
jaa, monipuolisuus kunniaan, ei niitä vipareita sivullekaan kiinnosta joka reenissä tehdä.

reenatkaa miten haluatte mulle aivan sama :)

eikä tuo viparit eteen mikään aivan turhaliike varmasti ole, aika moni pro:kin niitä näyttää veivaavan, tuskin nekään niitä huvikseen tekee. itse teen sen sen takia koska se ottaa aivan saatanan hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1. Kyykky / Prässi
2. Reisikoukistus / SJMV (ei 5x viikoilla)
3. Penkki
4. Ylätalja eteen / "Leuat" niin että nyrkin peukalonpuoleinen pää naamaanpäin.
5. Pystypunnerrus koneella
6. vatsat (ei HST)
7. Hauikset tangolla seisten
8. Ranskalaiset
9. Pohkeet istuen / seisten (ei 5x viikoilla)

ja joka toinen kerta vielä olankohautukset.

Gangst3ri sanoi:
1. Kyykky / Prässi
2. Reisikoukistus / SJMV (ei 5x viikoilla)
3. Penkki
4. Ylätalja eteen / "Leuat" niin että nyrkin peukalonpuoleinen pää naamaanpäin.
5. Pystypunnerrus koneella
6. vatsat (ei HST)
7. Hauikset tangolla seisten
8. Ranskalaiset
9. Pohkeet istuen / seisten (ei 5x viikoilla)

ja joka toinen kerta vielä olankohautukset.
tuo vois olla ihan kokeiltava sarja...kävis noihin sali laitteisiinkin...=)

jaappana sanoi:
Miksi? Ainakin Bryan itse on sitä mieltä että kannattaa tehdä normi HST:n mukaan.

Mitä nyt tota alkuperäist HST-topikkii selaillu ni moni ei HSTn mukaan vatsoja vääntäny.

Vois tietenki seuraavaan sykliin ottaa HSTn mukaan vatsatkin.
Ens viikon taukoa ja sit lähteeki jo 3. sykli.

Gangst3ri sanoi:
Mitä nyt tota alkuperäist HST-topikkii selaillu ni moni ei HSTn mukaan vatsoja vääntäny.

Vois tietenki seuraavaan sykliin ottaa HSTn mukaan vatsatkin.
Ens viikon taukoa ja sit lähteeki jo 3. sykli.
no onko kehitystä tullu????

turboNiska sanoi:
no onko kehitystä tullu????

kyllähän sitä on.

eka sykli meni nyt reisille ku pelasin koripalloa muutaman tunnin viikossa siihen päälle ni ei siinä millää kasvanu.

nyt 2. syklin söi kunnolla niin hyvin toimi. kipeenäolot tietenkin aina hidastaa vähän. kyynärvarsi kipeyty loppupuolella. ei voinu hauiksii, ojentajia eikä penkkiä kunnolla vetää.

ollu ongelmana kummassakin syklissä se et lähteny liian raskailla painoilla liikkeelle. sit ei ole saanut nostettua niin usein kun olisi tarvinnut.

ens kerralla sitte viisaampi.

1. Kyykky
2. MAVE
3. Penkki
4. Pystypunnerrus tangolla seisten
5. Leuanveto
6. Hauis tangolla+ojentajat ylätalja superina
7. Vatsarutistus

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom