Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tiedz
Onkos jollain sellasta ja onko mistään kotosin.....anttila näyttäs nyt myyvän sitä 149€ hintaaan
Ajattelin myös tuon kameran ostoa, mutta muuten en tiedä näistä digikameroista käytännössä mitään. :joulu6: No, eipä mun tarvi tietääkään muuta, kun että saan otettua kuvia, siirrettyä ne koneelle, muokkailtua ja laitettua nettiin.Originally posted by TommyGun
Itse ostin kyseisen kameran 3 päivää sitten. Muistia on kyllä liian vähän, itse aion hankkia jossain vaiheessa lisämuistia. Kannattaa ostaa samantien ladattavat paristot ja laturi. Kamera on kätevän pieni kokoinen, se kulkee nätisti vaikka takin taskussa. Kamerassa on 3.1 megapikseliä ja ainakin minulle ihan riittävä määrä. Paketin mukana tulee yllättävän laaja kuvankäsittely ohjelma jolla voi muokata kuvia. Videoiden kuvaamis mahdollisuus oli minulle mieluinen yllätys, videoita voi katsella tietokoneella Realplayer ohjelmalla.
Kannattaa opiskella edes vähän, ettei sitten harmita, jos sattui ostamaan sian säkissä.Originally posted by Away
Ajattelin myös tuon kameran ostoa, mutta muuten en tiedä näistä digikameroista käytännössä mitään. :joulu6: No, eipä mun tarvi tietääkään muuta, kun että saan otettua kuvia, siirrettyä ne koneelle, muokkailtua ja laitettua nettiin.
Panin just sitä silmälläpitäen hakuun kamera sanan ja ny yyzaan noi linkit...Originally posted by Clown
Jos digipokkaria on hankkimassa ja on vähänkään tarkoitus kuvata hiukankaan hämärässä (tai sisällä), niin kannattaa huomioida, että kameraan on mahdollisuus liittää ulkoinen salama.
Noin äkkiseltään katsottuna ei ainakaan noissa suosituimman (ei parhaan :D ) merkin (Canon) S- ja A-sarjassa ole ulkoiselle salamalle paikkaa.
Kannattaa opiskella edes vähän, ettei sitten harmita, jos sattui ostamaan sian säkissä.
Originally posted by Away
Ajattelin myös tuon kameran ostoa, mutta muuten en tiedä näistä digikameroista käytännössä mitään. :joulu6: No, eipä mun tarvi tietääkään muuta, kun että saan otettua kuvia, siirrettyä ne koneelle, muokkailtua ja laitettua nettiin.
Paljo maksaa tohon kameraan sopivat ladattavat paristot ja laturi?