Hp photosmart digicam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos jollain sellasta ja onko mistään kotosin.....anttila näyttäs nyt myyvän sitä 149€ hintaaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tuosta tiedä, mutta takuu ainakin HPllä toimii. Just muutama päivä sitten toivat takuulaitteen kotiovelle. Ja huom. asun maalla, ostin kameran jostain 500km päästä netin kautta.

Itse ostin kyseisen kameran 3 päivää sitten. Muistia on kyllä liian vähän, itse aion hankkia jossain vaiheessa lisämuistia. Kannattaa ostaa samantien ladattavat paristot ja laturi. Kamera on kätevän pieni kokoinen, se kulkee nätisti vaikka takin taskussa. Kamerassa on 3.1 megapikseliä ja ainakin minulle ihan riittävä määrä. Paketin mukana tulee yllättävän laaja kuvankäsittely ohjelma jolla voi muokata kuvia. Videoiden kuvaamis mahdollisuus oli minulle mieluinen yllätys, videoita voi katsella tietokoneella Realplayer ohjelmalla.

Olen sitä mieltä että kyseistä laitetta ei kannata ostaa, vaan jos kerta kameran ostaa niin sijottaa sitte sen 300-400e.
Kyseisessä hp:ssa ei ole zoomia eli kuvia voi ottaa vain lähietäisyydeltä.Tai on siinä digizoomi mutta sillä ei tee mitään vaan pitää olla optinen.

Itellä joku vanhempi hp, joka ostettaessa vaikutti ihan jees vehkeeltä, mutta näillä pelleillessä alkaa vaatia lisää ominaisuuksia ja tekisi mieli hankkia vähän järeämpää kalustoa. Tollanen on ensimmäiseksi digiksi varmasti ihan käypä, kunhan hankkii muistikortin ja ladattavat paristot, nää vehkeet syö ihan homona paristoja, vaikka ei käyttäisikään sitä ruutua etsimenä, yksillä akuilla saa juuri ja juuri tuon kortin täyteen.

Originally posted by Tiedz
Onkos jollain sellasta ja onko mistään kotosin.....anttila näyttäs nyt myyvän sitä 149€ hintaaan

Hintaansa nähden on toimiva peli. Tietysti saat kameraan upotettua vaikka 3000 euroa jos haluat, mutta mielestäni nuo halvatkin pelit ovat yllättävän hyviä.

Canon Powershot A60

Itse ostin juuri Canon Powershot A60:n ja hinta oli vain 225€ (www.verkkokauppa.com). Kyseinen kamera on muuten identtinen testivoittaja A70:n kanssa, mutta megapikseleitä ei ole ihan niin paljoa (A60 2 Mpx vs. A70 3.2 Mpx). Käytännössä kamerat eroavat ainoastaan maksimiresoluutioiden osalta. A60:n maksimireso on 1600x1200 mikä riittää vallan mainiosti normaalikuvaukseen. A60:stä löytyy hyvä optinen zoomi, erittäin valovoimainen salama, lähes järkkäritason säätömahdollisuudet sekä erittäin pieni virrankulutus. Suosittelen lämpimästi kaikille jotka eivät halua maksaa itseään kipeäksi, mutta haluaisivat hyvän perusdigikameran.

http://www.powershot.com/powershot2/a70-60/index.html

Kameran kalleimmat yksittäiset osat ovat valokenno ja optinen zoom. HP:n hinta halpa sen takia, että zoomia ei ollut. Kun taas Canonin sen takia että valokenno oli "vain" 2.1MB. Digitaalinen zuumihan on turha, koska koneella voi tehdä sen saman.

Noh veljellä on 2.1 MPxl HP.
Kyllähän sillä ihan ok kuvii saa, jos on valoista, mut hämärässä kuvaaminen ei ole kovin häävi.
En sit tiedä millaisia kuvia muilla kameroilla tulee hämärässä ,kun olen kuullut että se on digikameroiden heikkous.
Mutta muksuistani otin lähietäisyydeltä kuvan kohtalaisen valoisella, niin tuli tosi jees kuva.
se riippuu paljonko haluat sijoittaa.Itse ehkä sijoittaisin sen 300 ja ostaisin canonin S70.

Eli riippuu mistä roikkuu :)

tuolta vinkkii hankintaan --> http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2003/12/digikamerat/

Eli kannattaa kummiskin hankkii se Hp 435 jos Hp:tä hommaa .
Mbnetin hintaseurannassa myydään halvimmillaan 168€:lla toi 435 malli joka on kuitenkin 3.2Mpx

Ainakin meikäläisen kamerassa yökuvaus onnistuu hyvin, joko salamalla, tai sitten siihen tarkoitetulla yö-modilla. Jättää kuviin öisen valaisun. Tietenkin jonkin verran tossa jälkimmäisessä pitää valoa olla. Ja Sony DSC-P72 oma kamera.

Originally posted by TommyGun
Itse ostin kyseisen kameran 3 päivää sitten. Muistia on kyllä liian vähän, itse aion hankkia jossain vaiheessa lisämuistia. Kannattaa ostaa samantien ladattavat paristot ja laturi. Kamera on kätevän pieni kokoinen, se kulkee nätisti vaikka takin taskussa. Kamerassa on 3.1 megapikseliä ja ainakin minulle ihan riittävä määrä. Paketin mukana tulee yllättävän laaja kuvankäsittely ohjelma jolla voi muokata kuvia. Videoiden kuvaamis mahdollisuus oli minulle mieluinen yllätys, videoita voi katsella tietokoneella Realplayer ohjelmalla.
Ajattelin myös tuon kameran ostoa, mutta muuten en tiedä näistä digikameroista käytännössä mitään. :joulu6: No, eipä mun tarvi tietääkään muuta, kun että saan otettua kuvia, siirrettyä ne koneelle, muokkailtua ja laitettua nettiin.

Paljo maksaa tohon kameraan sopivat ladattavat paristot ja laturi? :nolo:

Jos digipokkaria on hankkimassa ja on vähänkään tarkoitus kuvata hiukankaan hämärässä (tai sisällä), niin kannattaa huomioida, että kameraan on mahdollisuus liittää ulkoinen salama.

Noin äkkiseltään katsottuna ei ainakaan noissa suosituimman (ei parhaan :D ) merkin (Canon) S- ja A-sarjassa ole ulkoiselle salamalle paikkaa.

Originally posted by Away
Ajattelin myös tuon kameran ostoa, mutta muuten en tiedä näistä digikameroista käytännössä mitään. :joulu6: No, eipä mun tarvi tietääkään muuta, kun että saan otettua kuvia, siirrettyä ne koneelle, muokkailtua ja laitettua nettiin.
Kannattaa opiskella edes vähän, ettei sitten harmita, jos sattui ostamaan sian säkissä.

Originally posted by Clown
Jos digipokkaria on hankkimassa ja on vähänkään tarkoitus kuvata hiukankaan hämärässä (tai sisällä), niin kannattaa huomioida, että kameraan on mahdollisuus liittää ulkoinen salama.

Noin äkkiseltään katsottuna ei ainakaan noissa suosituimman (ei parhaan :D ) merkin (Canon) S- ja A-sarjassa ole ulkoiselle salamalle paikkaa.

Kannattaa opiskella edes vähän, ettei sitten harmita, jos sattui ostamaan sian säkissä.
Panin just sitä silmälläpitäen hakuun kamera sanan ja ny yyzaan noi linkit...

Originally posted by Away

Paljo maksaa tohon kameraan sopivat ladattavat paristot ja laturi? :nolo:

Maksoin pikalaturista ja 4 kpl ladattavia paristoja 39,90 € ja 64 MB:n muistikortista myös 39,90 €. Nämä kaikki Anttilasta. Tuo muistikortti kannattaa myös jossain välissä hankkia koska reissussa ollessa ei kamerasta pääse purkamaan koneelle kuvia mahdollisesti useaan päivään / viikkoon.

Hain tänään onn-off ista sony cyber-shot 3.2 megapixels kameran hintaan 199e
Leikin sillä yhteensä tunnin tai jotain, sain aikaan parikýt kuvaa..
kulutti 2xaa duracellit täysin loppuun. Mukana tuli ladattavat paristot ja laturi, kuvat ihan kauniita vielä A4 kokosina. Tuli softat ja kaapelit telkkarin ja tietokoneeseen.
olen tyytyväinen, paitsi muistikorttiin johon menee parhaalla laadulla komiat 10kpl kuvaa!. no uus 128 bittinen muistikortti maksaa jotain 50euroa. no kyllä normi filmit ja kehitykset sen rahan äkkiä söisi.

Sitten vaan kommenttia kamerasta jos löytyy...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom