- Ikä
- 35
Haluaisin udella että, miten/minkälaisella dietillä saisi sen ohuen fläsä kerroksen vatsalihasten päältä pois. Oon tehny aika ahkerasti vatsoja ja kyllä ne jo jotenkin näkyykin mutta näkys tuhat kertaa paremmin ilman ylimääräsiä fläsöjä. Olen yrittänyt etsiä netistä juttuja semmosista dieeteistä ja että mitä kannattaa syödä ja mitä ei, enkä löytänyt mitään (tai sitten en etsinyt tarpeeksi). Mutta nyt kun vihdoinkin sain rekisteröidyttyä tänne niin kysynkin teiltä.
eli, mitkä ruoat on ihan bannissa, ja minkälaisia on mahd.tehokkaimmin alavatsassa tuntuvat liikkeet, (oon tehny pääasiassa semmosia kiertäviä "vinoja" vatsalihasliikkeitä ja tavallisia istumaannousuja, Tod.näköisesti vääränlaisesti eli noin sata illassa vaa´n) eli how to strip off belly fat.
KIITOS jos jaksoitte lukea ja ymmärsitte jotain.
eli, mitkä ruoat on ihan bannissa, ja minkälaisia on mahd.tehokkaimmin alavatsassa tuntuvat liikkeet, (oon tehny pääasiassa semmosia kiertäviä "vinoja" vatsalihasliikkeitä ja tavallisia istumaannousuja, Tod.näköisesti vääränlaisesti eli noin sata illassa vaa´n) eli how to strip off belly fat.
KIITOS jos jaksoitte lukea ja ymmärsitte jotain.