Heh, reinhardt puhuu asiaa. Itseänikin jäi jokin vaivaamaan tuossa MEV:in itsetietoisessa sepustuksessa, en saanut sitä kuitenkaan kirjoitettua. Hyvä niin, reinhardt kuvasi tuntoni täysin. Tosin, sallittakoon teiniMEVille että käyttää teinitytöille toimivia iskukeinoja tuossa iässä.
hurmuricolle sanoisin, että tunteista voit kertoa sitten kun siltä tuntuu! Voit sanoa vaikkapa tykkääväsi kovasti tai että haluaisit tutustua paremmin, kun on niin mukavaa tms. Välttämättä ei kummiskaan kannata väläyttää mitään suuria rakkaudentunnustuksia ihan alkuvaiheessa, käyttää sitten vaikka noita lievempiä ilmauksia. Mä taas en tajua, että miksi jotain pitää kehua. Mie ainakin tunnen oloni kiusalliseksi, jos minua kehutaan. Mielestäni kehut pitäsi jotenkin vaan muun jutun sisällä sanoa, silleen suhteellisen huomaamattomasti. Suloisin "kehu" jonka itse olen saanut oli nykyiseltäni, kun ekojen treffien ja ekan yhteisen yön jälkeen hän sanoi meikittömälle minulle: "Sä oot kyllä kaunis ilman meikkiäkin." Sitten siirtyi sulavasti muihin juttuihin...