How to get a girl / guy ( 10 days..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
Ironbutt sanoi:
Oletteko miehet muuten koskaan huomanneet, mitä tapahtuu pilkun aikaan yökerhossa? Autoilevat miehet vievät parhaat naiset kotiin - kyydit saatetaan sopia jo aiemmin illalla. Biletys jatkuu joskus eri seurassa, mutta pilkun tullessa autoileva mies saa naislauman kimppuunsa. Kaikki haluavat kyydin. Sitten pitää vaan sopia kuka heitetään viimeiseksi...
Tottakai ne naiset haluaa kyydin. Autokyydin siis. Aika hiljasta että sitä muuta kyytiä sais tarjotakaan. Ei oo mulla ainakaan toiminu :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Janne sanoi:
Tottakai ne naiset haluaa kyydin. Autokyydin siis. Aika hiljasta että sitä muuta kyytiä sais tarjotakaan. Ei oo mulla ainakaan toiminu :nolo:
Eikä mulla.
No, oikeestaan mulla ei toimi mikään.
muutan luostariin

Ironbutt sanoi:
Mies tarjoutuu heittämään naisen kotiin - vaikka tämä asuisi 20 km päässä. Lisäpisteitä saa usein jos tytön kaverikin heitetään (ensin) omaan kotiinsa.

Oletteko miehet muuten koskaan huomanneet, mitä tapahtuu pilkun aikaan yökerhossa? Autoilevat miehet vievät parhaat naiset kotiin - kyydit saatetaan sopia jo aiemmin illalla. Biletys jatkuu joskus eri seurassa, mutta pilkun tullessa autoileva mies saa naislauman kimppuunsa. Kaikki haluavat kyydin. Sitten pitää vaan sopia kuka heitetään viimeiseksi...
Heh. Silloin tällöin autolla baarissa, mutta enää koskaan en sitä kellekkään sano. Tytöillä sattuu yleensä olemaan 6 kaveria ilman kyytiä, 30km säteellä. Koskaan noista keikoista ei mitään ole jäänyt käteen. Parhaimillaan kyytissä on tytön poikakaveria yms. :D

Weeboomi sanoi:
Heh. Silloin tällöin autolla baarissa, mutta enää koskaan en sitä kellekkään sano. Tytöillä sattuu yleensä olemaan 6 kaveria ilman kyytiä, 30km säteellä. Koskaan noista keikoista ei mitään ole jäänyt käteen. Parhaimillaan kyytissä on tytön poikakaveria yms. :D

Jä mä kun luulin jo saaneeni tosta takuuvarman konstin.. :D

Mutta.. kuinka aikaisin tytölle sitten saa kertoa tunteista jne. ? Tai mitä jos tyttö on kyllä mukava ja kaunis, mutta ei ole mitään erityisiä tunteita häntä kohtaan. Ei ainakaan vielä ole. Musta tuntuu että tyttöä ei saisi ruveta heti kehumaan kauniiksi jne., koska tätä hän varmasti kuulee baareissa jatkuvasti.. mutta mä en parin tapaamisen jälkeen yhtä tyttöä ollu kertaakaan sanonu suoraan kauniiksi. Kylläkin olin kehunu hymyä ja muita yksityiskohtia.. mutta en tuota yhtä taikasanaa. Sitten tuli tekstari jossa selitettiin "musta tuntuu että tää ei tuu toimimaan, vika ei ole sussa vaan mussa..". Eli maailman vanhin selitys. Tiedä sitten mikä meni pieleen :|

MEV sanoi:
Miten saada tyttö 10'ssä päivässä:

Minulle tulee mieleen.

MEV, kulta, olet selvästi yrittänyt ajatella, ja se on iloinen asia.

Mutta: fyysiseen habitukseen liittyvien juttujen olisi hyvä olla itsestään selviä ihan oman hyvinvoinnin kannalta. Asiat on huonosti, jos ainoa syy huolehtia hygieniasta on mahdollisuus saada pesää.

Ja mitä jälkimmäisiin kohtiin tulee -no, ehkä sinulle joskus valkenee, mitä eroa on teinitytöillä ja naisilla. Katsos meillä aikuisilla on usein tapana keskutella muustakin kuin itsestämme, ja vieläpä mielellämme. Minulle ainakin on täydellinen turn off, jos mies haluaa vain tuijotella silmiin ja heitellä kohteliaisuuksia eikä kykene keskustelemaan ajakohtaisista asioista tms.

Et myöskään ole mikään Gestapo, joten ihan hirveästi ei kannata henkilöttärestä itsestään kysellä.

Hieman :offtopic: mutta miettikäähän miten helppoa naisen on hankkia itselleen mies ja miten paljon enemmän vaivaa mies joutuu näkemään saman lopputuloksen eteen. Sen takia nykyään naiset osaa olla niin ronkeleita ja valikoivia kun on lähes jokaisella on vaikka kuinka monta miestä jahtaamassa.
Miehille taas kelpaa sellainen nainen joka ei niin paljoa vastaisikaan omia odotuksia. Tietysti poikkeuksiakin on mutta näin asia on ainakin suurimmalla osalla meistä miehistä ja naisista.

Heh, reinhardt puhuu asiaa. Itseänikin jäi jokin vaivaamaan tuossa MEV:in itsetietoisessa sepustuksessa, en saanut sitä kuitenkaan kirjoitettua. Hyvä niin, reinhardt kuvasi tuntoni täysin. Tosin, sallittakoon teiniMEVille että käyttää teinitytöille toimivia iskukeinoja tuossa iässä.

hurmuricolle sanoisin, että tunteista voit kertoa sitten kun siltä tuntuu! Voit sanoa vaikkapa tykkääväsi kovasti tai että haluaisit tutustua paremmin, kun on niin mukavaa tms. Välttämättä ei kummiskaan kannata väläyttää mitään suuria rakkaudentunnustuksia ihan alkuvaiheessa, käyttää sitten vaikka noita lievempiä ilmauksia. Mä taas en tajua, että miksi jotain pitää kehua. Mie ainakin tunnen oloni kiusalliseksi, jos minua kehutaan. Mielestäni kehut pitäsi jotenkin vaan muun jutun sisällä sanoa, silleen suhteellisen huomaamattomasti. Suloisin "kehu" jonka itse olen saanut oli nykyiseltäni, kun ekojen treffien ja ekan yhteisen yön jälkeen hän sanoi meikittömälle minulle: "Sä oot kyllä kaunis ilman meikkiäkin." Sitten siirtyi sulavasti muihin juttuihin...

"how to get a girl"

"how to get a woman"

Oke, got it.

en puhunu sillee tiäks kaikkien puolest niiku sille tajuuttekste :hyper:

Pakko kyllä myöntää Narukädelle, että olen erittäin ronkeli. Syy tähän tosin on se, että suurin osa miehistä tuntuu olevan sellaisia joille kelpaa sellainen nainen joka ei niin paljoa vastaisikaan omia odotuksia. Ja mitäs tästä sitten seuraa, kun on miehen kanssa joka haluaisi oikeasti toisenlaisen naisen? Valitusta ominaisuuksista jotka ei vastaa omia ihanteita, vittuilua, pettämistä, kun se oikeanlainen kaunis laiha nainen tulee vastaan.
Noh, jaa me being ronkeli: ilmeisesti olen hairahtunut mieheen joka oikeasti haluaisi toisenlaisen naisen, kun aina jaksaa kitistä mun painosta ja kattelee tikkujalkoja ja yrittää minusta saada samanlaisen, yäk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom