How to get a girl / guy ( 10 days..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
Jottei alkais liikaa ahdistamaan noi ikuiset töppäilyt ja välillä aivan järkyttävän noloilta kuullostavat "turn off" jutut ni vastapainoks vois tehdä listauksen niistä niin maailman ihannimmista asioista mitä ihmiselle josta välittää vois tehdä..pienestä pususta siihen nimen kirjottamiseen taivaalle (onkohan muuten joku tääl sit oikeesti senki tehny ..? )

Noille asioille mitä toisessa threadissa tuli esille ei varmaan enään kukaan voi mitään..rasvasta tukkaa ei korvata ruusuilla, kasvotusten puhumatta jättämistä ei korvata jälkeenpäin tekstareilla ja ennenkaikkea sitä väkivaltaa ei korjata kyllä millään!!

Mitä joku on tehnyt sinulle sellaista mikä on saanut kaverit kateelliseksi..tai sinut onnelliseksi..asioita jotka saavat esille toisesta ihmisestä sen piilevän romantikon..

..ja onhan toi kellokin niin paljon et saa kai tääl hempeilläkkin.. :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko heittää oma kauha tähänkin saaviin kun on nyt tullut vuodatettua ihmissuhdeongelmat jo pitkin foorumia. :)

Mä olen saanut ite paljon kehuja tytöiltä siitä, että mulla on ihan luonnostaan tapana saattaa uusi tuttavuus kotiinsa (mikäli siis kävelymatkan päässä asustaa). En nyt väkisin ketään ole kotiin seurannut, mutta aika luontevasti nuo kaikki edellä mainitut tilanteet ovat hoituneet. Lisäksi monet tapaamani naiset ovat arvostaneet sitä että peruskohteliaat tavat on syvällä selkäytimessä.

Mielenkiintoinen pointti muuten kauniiden naisten suhteen (sellaiset jotka patsastelevat baarissa ja kääntävät joka miehen pään) minkä olen huomannut on se, että kohtelee niitä kuin ketä tahansa perus-irmeliä. Paljon näkee kaikennäköistä jäädyttäjää jotka kehuvat tyttöjä maasta taivaisiin, mutta lopputulos on täysi nolla.

Tosin en sitten tiedä oliko edellä mainitut teot loppujen lopuksi "hyviä" konsteja, koska kaikki suhteet on karahtanut niistä huolimatta.

Tässä muutama sellainen asia joita miehet ovat tehneet minulle tarkoituksella tai vahingossa. Näiden temppujen jälkeen mielenkiintoni kyseisia miehiä kohtaan nousi huomattavasti!

Eräs oli töissä uimavalvojana ja iltaisin siellä järjestettiin ns. "kuutamouinteja". Eli kaikki muut valot pois hallista paitsi altaan veden alla olevat valot. No sitten kun halli oli mennyt kiinni ja kaikki muut olivat lähteneet niin hän kutsui minut sinne naku-uinnille kahdestaan romanttisessa valaistuksessa ;)

Toinen halusi jo muutaman tapaamisen jälkeen minut mukaansa vaateostoksille makutuomariksi. Luotti kuulemma makuuni niin paljon. (No varmaan muut naiset ymmärtävät tämän. :rolleyes: )

Koulukaverini halusi minun tulevan hänen luokseen joku ilta opiskelemaan koska meillä molemmilla oli tentti tulossa. Ja sinä iltana me todellakin vain opiskeltiin eikä hän edes yrittänyt päästä pitemmälle. (Myöhemmin sitten kylläkin. :) )

Niin että tässä muutama esimerkki miehille jos niitä olitte vailla "vink,vink".

Nykyinen avokkini hurmasi minut avoimuudellaan ja hellyydellään. En siis tarkoita, että hän olisi lörpötellyt kaiken elämästään minulle, yhtä tuppisuita ollaan molemmat, mutta osoitti mukavilla tavoilla pitävänsä minusta oikein paljon. Hän ei teeskennellyt olevansa mitään mitä ei ole tai peitellyt mitään itsestään minua miellyttääkseen. Kuukauden päästä tapaamisestamme oli naisten päivä, hän toi minulle silloin ruusun ja sydänkarkkeja. Hän keksi kaikkea kivaa ohjelmaa meille siinä alkuvaiheessa(kin), kävimme kylpylässä ja yrittipä hän jopa houkutella minua hiihtämään :jahas: (taustaltaan kilpahiihtäjä, minä silloin lähinnä lötjäke) Parasta hänessä kummiskin oli terveet elämäntavat ja se ettei hän ollut mihinkään suuntaan fanaattinen, semmoinen rento, hillitty, kotosalla viihtyvä tyyppi, jolla on maailman mukavin kainalo :love:

Missukka sanoi:
... Parasta hänessä kummiskin oli terveet elämäntavat ja se ettei hän ollut mihinkään suuntaan fanaattinen, semmoinen rento, hillitty, kotosalla viihtyvä tyyppi, jolla on maailman mukavin kainalo :love:

Tuohan on justiinsa niinku mä, paitsi mulle ei saa suksia jalkaan vaikka laittais protskujauhoa siteiden päälle syötiksi... :D

Luontevan kohtelias käytös. Ja sellainen hieman "suojeleva" asenne, ts. jos vaikka kävellään kaupungilla ja edessä on iso vesilätäkkö tai narkkarin näköisiä hemmoja, mies ohjaa luontevasti niiden ohi. Sellainen kertoo a) hyvästä huomiokyvystä ja b) halusta huolehtia hyvinvoinnistani ja c) kukapa ei joskus haluaisi tuntea olevansa vain Pieni Hento Nainen. Niin, ja tuttavuuden alkuvaiheessa tuollainen kevyt ohjaava kosketus selkään tms. aiheuttaa kyllä tiettyjä värinöitä. ;)
:haart: :kuola:

Ja sitten tietysti sellainen kiiruhda hitaasti -asenne. Festina lente.

Tähän voisi lainata Heikki Kinnusta ja koska olen kultturelli, niin elän niinkuin opetan. "Miehet luulevat menevänsä iskemään naisia baariin. Naiset ovat tehneet jo mahdollisen valintansa, kun astut baariin sisään."

Lopuksi vielä Voimakyykkääjän pikkuvinkit treffeille:
http://f23.parsimony.net/forum47964/messages/6382.htm

eugen, naistenmies muttei pelaaja

Missukka sanoi:
Parasta hänessä kummiskin oli terveet elämäntavat ja se ettei hän ollut mihinkään suuntaan fanaattinen, semmoinen rento, hillitty, kotosalla viihtyvä tyyppi, jolla on maailman mukavin kainalo :love:

If they mated: Missukka vs. Eugen
Missukka ei tykkää fanaattisista miehistä mihinkään suuntaan, mutta Eugen tykkää kolmannen valtakunnan estetiikasta, äärisuorituksista ja death before dishonor asenteesta.
Missukka tykkää semmosista rennoista, mutta Eugenin lihaskartta on jännittyneempi, kuin teinipoika lehtiroskiksella löytäessään Jallu stashin.
Missukka tykkää hillityistä miehistä, mutta Eugen laukoo kipeitä totuuksia löyhämoraalisista pystyperseämmistä, selkärangattomista kanoista sekä saamattomista sukulaisista, jotka kaivavat roskat maahan.
Missukka tykkää kotona viihtyvistä tyypeistä, mutta niin tykkää Eugenkin, mutta tosin siihen saattaa liittyä aktiviteettejä kohdasta yksi.
Missukka tykkää maailman mukavimmista kainalosta, mutta Eugen ei ole kotikolli, vaan vaarojen mies, jonka nahkatakki nuolee synkkää maantietä.

Missukka + Eugen = ottaen huomioon Missukan tohvelisankaritoiveet ja eugenin ristiretkeläismiehekkyyden, meistä tuntuu, että jos oltais vaan kavereita.

reinhardt sanoi:
Niin, ja tuttavuuden alkuvaiheessa tuollainen kevyt ohjaava kosketus selkään tms. aiheuttaa kyllä tiettyjä värinöitä. ;)
:haart: :kuola:
Hei, älä paljasta mun kikkoja ;) Naisia pitääkin siirtää paikasta toiseen, ei voi olettaa että ne seuraisi perässä :)
reinhardt sanoi:
Ja sitten tietysti sellainen kiiruhda hitaasti -asenne. Festina lente.
Pöh. Elekielesi kertoo milloin voi edetä. Se on tilannetajusta kiinni, ei hidastelusta...

.. :thumbs:

grimJester sanoi:
Pöh. Elekielesi kertoo milloin voi edetä. Se on tilannetajusta kiinni, ei hidastelusta...

.. :thumbs:

Sangen monilla miehillä on sitten puutteellisesti kehittynyt tilannetaju. :rolleyes: mahdollisesti yritän nyt olla ajattelematta tätä threadia enempää, kun pitäisi töihinkin keskittyä. Muuten kyllä voisin kertoa paljon kaikkia juttuja, mitä mies voi tehdä saadakseen minulle liekaköyden kaulaan ennen kuin huomaan itse mitään. :kuola: Ne työt, reinhardt, ne työt.

Ja tietysti jonkun toisen miehen tekeminä nekin jutut voisivat olla ärsyttäviä. Tai toisen naisen mielestä. :rolleyes:

nostan tätä ylöspäin, koska on todella surullista, että tuohon how to loose- ketjuun on tullut 10 sivua enemmän vastauksia. C'moon, varmasti teille kaikille joku on tehnyt jotain oikein.

Jatkan listaa: mies saa minut nauramaan. Ja nauraa itse minun vitseilleni.

Hmm, kuinkas ennen niin kyynisestä Reinhardt:sta on tullut varsinainen rakkauden lähettilätär... :rolleyes: :kuvia:

Ja itse topicciin liittyen samansuuntainen huumorintaju on kyllä tärkeä osa kokonaiskemiaa. Ja tietysti tärkeimpien arvojen samankaltaisuus, kun ihminen ei osaa arvostaa toista, jos se ei arvosta samoja asioita kuin itse. Muutenhan erilaisuus on vain plussaa. :)

Esox Lucius sanoi:
Hmm, kuinkas ennen niin kyynisestä Reinhardt:sta on tullut varsinainen rakkauden lähettilätär... :rolleyes: :kuvia:

Reinhardtille kävi vanhanaikaisesti... :david: No, kuten eräs ystäväni totesi: "on sunkin hyvä välillä muistaa, että olet vain ihminen." Tämän näppiksen takana nimittäin tuijotellaan silmät ristissä tyhjyyteen ja ajatellaan kaikkia harlekiinipokkariajatuksia.
:haart: :haart:

Tästä siis opimme, että kukaan ei ole kuolematon. Ellette siis halua huomata ilman pienintäkään ennakkovaroitusta olevanne akuutissa ja hyvää vauhtia kroonistuvassa rakastuneisuuden tilassa, muuttakaa autiolle saarelle. Koska kohtalo on juonikas vanha hanttapuli, ja nakittaa teidän ennemmin tai myöhemmin.

Ihanien juttujen ehdotonta aatelia ovat ekat treffit nykyisen rakkaani kanssa: Ensin syömään hyvään ravintolaan, kivaa keskustelua ja vähän viiniä, sitten tanssimaan (ei mitään disco-tekno-heilumista vaan ihan oikeita, perinteisiä tansseja) ja illan päätteeksi siveä halaus ja lupaus yhteydenpidon jatkamisesta. Ja siinä se. Herrasmiesmäisyys kolahtaa aina! :love:

Kauniit ja tunteikkaat tekstarit ja sähköpostit ovat myös mieleenjääviä asioita, ja eiköhän jokainen nainen ilahdu yllätysruusuista silloin tällöin *winkwink* ;)

EDIT:
reinhardt sanoi:
Niin, ja tuttavuuden alkuvaiheessa tuollainen kevyt ohjaava kosketus selkään tms. aiheuttaa kyllä tiettyjä värinöitä.

Uujeahh... Palaan edelleen tuohon tanssimiseen, se on muuten kätevä tapa päästä lähikontaktiin ilman mitään epäsiveellisiä sivujuonteita. Kokeilkaapa! ;)

Yks todella tärkeä asia on se, että pystyy kaverinsa kanssa puhumaan niistä asioista joiden paljastaminen voi satuttaa itseä. Osoittaa todella kovaa luottamusta, mutta kuten sanottu, siinä voi loukata itseään todella pahasti.

Miten saada tyttö 10'ssä päivässä:

Minulle tulee mieleen.

1. Käy suihkussa, et halua haista pahalle, pese erityisen hyvin kainalot, alapää, jalanpohjat ja varpaanvälit

2. Älä pureksi kynsiä taikka pinta nahkaa, ja pidä ne kynnet puhtaina

3. Treenaa. Ei tarkoita, että sinun on välttämättä pakko olla arnoldin kaltainen uimapukumalli (halun :hyper: ), mutta kannatta olla hyvässä kunnossa ja näyttää siltä, ei mitään maratoonarikroppaa.

4. Käytä hyviä vaatteita. Ei tarvitse siis käyttää mitään 300E paitoja, mutta käytä vaatteita mitkä sopii sun kropan kanssa symmetrisesti ja värien suhde vaatteiden kanssa kohdallaan. ÄLÄ käytä lötköhtävämpiä housuja, sä et ole ollenkaan homo jos käytät farkkuja jotka korostaa sun pebaa, mutta siis miehellä on ne pallit kuitenkin, eli ei mitään vartalomyöteisiä farkkuja, mutta silleen, että sun alakropan symmetria näkyy.

5. Pese hampaat säännöllisesti, sä et halua omaa keltaisia hampaita. Mutta jos sulla on luonnollisesti keltaisemmat hampaat, pese kuitenkin hampaasi!

6. Omaa akneton pärstä. Tunnin hikoilu löylyissä 3 kertaa viikossa + kasvojen pesu 2 kertaa päivässä auttaa oivasti mustapäihin ja muutenkin finnien muodostumisen estämisessä, juo vettä ainakin 3L päivässä ja syö hedelmiä

7. Jos olet tosi vaalea, hanki rusketus vaikkapa solariumissa. Mutta tämä ei ole ehdoton välttämättömyys, jos sulla on yllä olevat asiat kunnossa, mutta rusketus hämää hyvin aknea tai niitä muutamia finnejä ja korostaa yleismaallisesti sun seksuaalisuutta.

Tyttö/nainen analysoi tarkasti pojan/miehen fyysisen olemuksen, että kantsi olla asiat kunnossa siltä osin.

Siitten se henkinen puoli.

1. Jos yllä olevat jutut on kunnossa, ja haluat tutustua johonkin tyttöön, niin et tiedäkään miten suuri voima ensivaikutuksella on. Menet sanomaan "moi mikä sun nimi on" ja tollasta. Juttu lähtee siitä kyllä.

2. Jos- ja kun pääset tapaamaan sitä tyttöä, niin hän on varmasti laittanut itsensä kivan näköiseksi, eli heität kohteliaisuuden hänen ulkonäöstä ja miten sen vaatteet korostaa sen kauneutta, jne...

3. Älä missään nimessä ala puhumaan "Oli muuten kauheeta toi indoneesian juttu.." tai "en ois uskonu et suomi hävis, ei hitsi ne johti 6-0..." tai "tänään töissä muuten yks äijä....". Ei sitä tyttöä vois VÄHEMPÄÄ kiinnostaa, te olette nyt tutustumassa toisiinne

4. Kysyt hänestä jotain. Kun löydät sen tytön kiinnostuksen johonkin, integroidu siihen ja koita puhua silleen sujuvasti siitä ja esitä kysymyksiä siitä. Ja kun löydätte vaikka yhteisen kiinnostuksen niin sitä parempi, saatatte alkaa puhumaan kuin olisitte tunteneet jo vuosia.

5. Älä puhu hiiren äänellä, älä panikoi, se tyttö suostu tapaamiseen eli hän on kiinnostunut susta eli voit rentoutua ja puhua ihan normaalisti. Älä änkytä.

6. Tärkeintä näiden lisäksi on olla oma itsensä, koska jos se tyttö kiinnostuu susta oikeesti, niin se kanssa tarkoittaa sitä. Et kai halua sen huomaavan lopuksi jotain mitä ei olisi halunnut huomaavan?

hei, ja jos se tyttö ei ole kiinnostunut, no sulle on varmaan parempi luvassa. Mutta jos se antaa heti bänät niin koita uudelleen, koska sillon se tyttö näkee, että hän on kiinnostava. Älä suinkaan näytä epätoivoiselta, ja jos se sanoo ei taas, sanot vaan "what ever", uskon, että se tyttö alkaa ihmettelemään miksi ei enää oo kiinnostunut, ja pyytää SUA deitille ;) .

Joo, ja mulla on noi kaikki kohdallaan :jahas: .. HEHE, joo joo, mutta vastasin kysymykseen.

Muutamia asioita:

Ole ajoissa paikalla. Mieluiten ensimmäisenä jos kyseessä on esim. järjestetty Miitti ja paikalle on odotettavissa kymmeniä henkilöitä. Tällöin saat hyvän etulyöntiaseman jututtaa esim. miitin järjestäjää - varsinkin jos tämä on vastakkaista sukupuolta. Inertia oli aikoinaan eka, jonka tuli paikalle Sinkut.netin Suomenlinnan miittiin. Muistan vieläkin sen sykähdyttävän hetken kun käännyin ympäri ja näin Inertian seisomassa Suomenlinnan laiturilla tuuli hiuksissaan. Vietettiin eka puolituntia kahdestaan...
Inertian tuntevat tietävät, että aika meni siivillä ja hiljaista hetkeä ei ollut.

Ratkaise ongelmat. Inertia häivytti eräässä toisessa Sinkut.net miitissä mun ex-miesongelman: Ex-mies majoittui alunperin mun kanssa laivan saunasviitissä, mutta bänät oli tullut sopivasti viikkoa ennen reissua. Olin sinkkutyttö mutta "ex-miehen vankina". Kauhea ongelma. Vapaita hyttejä ei ollut. Inertia ratkaisi asian. Miehet vaihtoivat hyttejä. Ex-mies meni jöröttämään autokannen alapuolelle ö-lukan hyttiin ja Inertia tuli punkkaamaan mun kanssa Sviittiin. Varsin kätevää.

Ole kohtelias: Avaa ovet jos ennätät mutta älä tee siitä numeroa. Auta naista takin riisumisessa/pukemisessa/narikkaan laitossa jos mahdollista.

Älä juo (paljoa) alkoholia. Ainakaan niin paljoa, että tulet näkyvästi humalaan. Älä polta tupakkaa. Ja jos poltat niin ÄLÄ puhalla kohti edes vahingossa.

Hyödynnä murretta jos omaat sellaisen ja nainen ei ole pintaliitäjästadilaissnobi. Mä rakastun murteeseen. Vastakaiun huomaat varmimmin jos nainenkin alkaa murtaa.

Kutsu huomaamattomin elein: Vie nainen Baarissa istumaan sohvalle, jossa voitte istua vierekkäin mutta kuitenkin näette toisenne. Istu niin, että nojaat hieman taaksepäin. Nosta toinen käsi (se joka on naisen puolella) sohvan selkänojalle. Tämä on piilotettu kutsu - syli on avoinna - tule halimaan. Tämä ele on saanut mut tuntemaan ERITTÄIN voimakkaita tunteita myös sellaisia miehiä kohtaan, joista en normaalisti hekumoi ja jotka ovat ns. ystäviä. Todellä hämärä juttu, mutta toimii.

Vie tyttö tanssimaan hitaita! Hitaat saavat tämän tytön sulamaan. Ota nainen käsivarsillesi ja vedä lähelle. Älä laita käsiä heti pakaroille - katso sen sijaan silmiin kun olette hetken tanssineet ja ole hiljaa. Vain katsot. Päät kallistuvat tässä kohtaa AINA huomaamatta toisia kohti ja suudelma on väistämätön. Ensin varovasti, sitten tulisemmin.

Vie/saata nainen kotiinsa. Saata jos asuu lähellä. Jos taas kaukana, niin käytä auto-ässää: Erityisen hyvin kolahtaa jos mies on "sattumalta" autolla liikenteessä ja tämä selviää vasta treffien lopussa. Mies tarjoutuu heittämään naisen kotiin - vaikka tämä asuisi 20 km päässä. Lisäpisteitä saa usein jos tytön kaverikin heitetään (ensin) omaan kotiinsa.

Oletteko miehet muuten koskaan huomanneet, mitä tapahtuu pilkun aikaan yökerhossa? Autoilevat miehet vievät parhaat naiset kotiin - kyydit saatetaan sopia jo aiemmin illalla. Biletys jatkuu joskus eri seurassa, mutta pilkun tullessa autoileva mies saa naislauman kimppuunsa. Kaikki haluavat kyydin. Sitten pitää vaan sopia kuka heitetään viimeiseksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom