Hossein Reza Zadehin Kyykky Ja Veto!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fergie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä on vanha posti, jonka kauan sitten postasin tänne. Ihmetyttää tuo Hosseinin maastaveto kun ainakaan tässä MILO:ssa olleessa treeniohjelmassa ei edes ole maastavetoa ohjelmassa.

Kyllähän maastaveto nousee ihan hyvin painonnostotreenilläkin. Itse en ainakaan ole vuosiin treenannut maastavetoa kunnolla, mitä nyt muutaman kerran vuodessa kokeilen missä se menee. Rinnallevetoa sensijaan tulee tehtyä aika paljonkin ja silti nykyään tuo maastaveto on minulla selkeästi parempi mitä muutamia vuosia sitten, vaikka silloin treenasin ihan oikeasti maastavetoa. Ja tuosta treenipainotuksesta huolimatta maastaveto on itsellä ainakin ihan suhteettoman kova verrattuna rinnallevetoon. Maastavedossa menee jo melko pitkä sarja 2xrinnallevetomaksimilla.

No pointti kuitenkin siinä, että en minä pidä ollenkaan ihmeellisenä, jos menisikin tuo 3*400 vedosta jos rinnalleveto on pitkästi yli 250 kg.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kai se sitten on uskottava, kun kokeneemmat painonnostajat asian kertovat. Eli maastaveto kehittyy hyvin pelkällä painonnosto treenillä ilman erityistä maastaveto treeniä.

Eiköhän tuo painonnostajien Mave tulos tule nuiden kyykkyjen treenauksen myötä. Tokihan Rivelläkin asiansa siinä on, mutta uskon itse nuiden kyykkyjen vaikuttavan tuohon hyvään Mave tulokseen enimmäkseen.

Ja tämä siis vain oma henk. koht. uskomus.

Zone-sarja -42%
:offtopic: monesti myös ihmetellään sitä että ku ei ole videoita näistä hosseinin tai jonkun muun hurjan pn- miehen vedoista ja maksimi kyykyistä niin mitä itse olen asian ymmärtäny ja kuulut nii nuo suurimmat painot nostettu sellaisena päivänä ku hosseinilla on ollu kutina persiissä että lastataas tankoon se maaginen 400kg ja kokkeillaan miten se liikkuu ja tuskin se joka viikko repii niitä maksimi rautoja koska sillon herkkyys menis kokonaan, eikä siellä silloin juuri satu olemaan kellään kameraa tai muuta tallenninta ja ehkä saattaa olla nii salaista touhua tuo hosseinin treenaanimen niiden mielestä että treeneistä ei kuvata videoita ettei vaan vaikka usalaiset pääsis kopioimaan miehen treeni meditioita:hyper: siellä saattaa hyvinkin olla salin seinillä semmoset "ei kamerakännyköitä,kameroita tai lehtimiehiä" :D saattaa kyllä joidenkin mielestä olla aika kaukaa haettu mut mistäs sitä tietää miten tarkkoja ne on kulta pojastaa siellä saharalla:lol2: :thumbs:

Kyllä mä uskon nuo tulokset. Kannattaa muistaa että 260 työntö on paljon kovempi tulos kuin 400 veto. Ja yleensä nuo raskassarjalaiset tulevat rinnallevedosta ylös niin vauhdikkaasti, että pakko sen etukyykyn on olla 300 paikkeilla vähintään. Jalkavoimista ei jää veto ainakaan kiinni. Välitykset pistävät miettimään sitten enemmän. Meinaan että eikös huippupainonnostajilla ole yleensä suht lyhyet kädet ja pitkä selkä?

tomppa: iso höpöhöpö. eri liike ja ei todellakaan tuolla tavalla vertailukelpoinen.

nousee se veto rinnallevetotreeneillä pelkästäänkin, kun se nousee pelkillä kyykyilläkin hyvin monella eli ei ihmeellistä siinäkään. mä en edelleenkään ollenkaan tajua noiden eri lajien keskinäisiä spekulaatioita, että jos joku työntää 200, niin se varmasti ja aivan varmasti saa 250 penkistä tai päinvastoin. turhempaa ajanhukkaa ei vois kuvitella. siksi ihmettelen, että itekin vaivauduin kirjottamaan...
:jahas:

Tässä linkissä venäjän raskaan sarjan pn-mestari nostaa mm. 400kg rawina maasta...
Vanha ja tuttu video, mutta silti. Misha nosti esim. ifsan mm- kisoissa 320 kilolla kympin maasta, joten sarjakestävyys kans "kohtalainen" :)
En kyllä yhtään epäile etteikö Reza vois kolmosta 400 kilolla tehdä.

http://youtube.com/watch?v=65jovqRDaDs

epäily on eri asia kuin nostomuotojen vertailu. en mäkään ihmettelis, jos maasta paljonkin nousis. reza on kova ukko ja sama syntymäpäivä ku mulla :D hieman nuorempi vaan hehee.

Tässä linkissä venäjän raskaan sarjan pn-mestari nostaa mm. 400kg rawina maasta...
Vanha ja tuttu video, mutta silti. Misha nosti esim. ifsan mm- kisoissa 320 kilolla kympin maasta, joten sarjakestävyys kans "kohtalainen" :)
En kyllä yhtään epäile etteikö Reza vois kolmosta 400 kilolla tehdä.

http://youtube.com/watch?v=65jovqRDaDs

niin tossahan se käyttää hihnoja siinä maastanostossa,eli eikai semmoinen sentään ole raw nostamista?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ihmetyttää vaan kun ei ikinä näe pn-miesten kovimpia reenejä, aina vain kuulee niistä, yleensä nostajalta, valmentajalta tai tiedottajalta :rolleyes:

Heh, niinhän se on. Toisaalta taas pianonnostajaa tuskin kiinnostaa ottaa videolle päivittäistä työsuoritustaan.

Ei mullakaan ole tullut mieleen videoida päivätyötäni, vaikka sitten olis miten kova kiire ja vaikka olisin kuinka tulessa sen hiiren kanssa. :D

niin tossahan se käyttää hihnoja siinä maastanostossa,eli eikai semmoinen sentään ole raw nostamista?

Juu niinhän tuo käyttää, en muistanutkaan.. Mutta kumminki ilman mitään trikoita se vetää tuossa, joten tavallaan "raw". :)

Vai että on painonnostaja vetänyt sarjaa 400kg:llä kyykyssä ja vedossa. Ja herra karvakäden nostoista ei tietenkään ole mitään muuta kuin jonkun toisen painonnostajan sana. Ja jotkut vielä uskoo noita juttuja:D :kuvia:

ei kyykyssä 3x400 mikään mahdottomuus ole. Karwoskikin otti 5x385, varusteina vyö+polvisiteet.

veto 3x400 sensijaan epäilyttää, no joku kummajainen voi vetää vetoremmeillä mutta tuskin ilman.

ei kyykyssä 3x400 mikään mahdottomuus ole. Karwoskikin otti 5x385, varusteina vyö+polvisiteet.

veto 3x400 sensijaan epäilyttää, no joku kummajainen voi vetää vetoremmeillä mutta tuskin ilman.

En millään jaksa uskoa että olisi parempi kyykkäämään kuin Karwoski. kyse on kumminkin ehkä kaikkien aikojen parhaasta kyykkääjästä. :rock:

Vai että on painonnostaja vetänyt sarjaa 400kg:llä kyykyssä ja vedossa. Ja herra karvakäden nostoista ei tietenkään ole mitään muuta kuin jonkun toisen painonnostajan sana. Ja jotkut vielä uskoo noita juttuja:D :kuvia:

no miks ei painonnostaja pystyisi tuommoiseen? nuoki hosseinin tempaukset ja työnnöt (esim. 200kg raakatempaus remmeillä ja 245kg raakana rinnalle) vaativat nii prkeleesti voimaa ja jokainen joka on kokkeilut painonnosta tietää että pitää olla läpi vahva että pystyy tuolaisia rauotoja liikuttelemaan ja hosseinin tekniikkaki on suoraan sanottuna perseestä jos verrataan muihin:D rinnalleveto lähtee välillä mistä sattuu ja työnnöstä saattaa lähteä joskus vastaan potkimaan ja tempauksessaki epätasainen ote, mut silti se saatana murjoo ne älyttömät raudat ylös ja kuten aikasemmin mainitsin tämän joensuulaisen 77/85kg sarjan painonnostajan joka veti painonnosto treeni ohella sen 290kg maasta ja tempas "vaan" 145kg ja työnti 175kg nii miksi sitten ei lähes 100kg painavampi ja varmasti järisyttävän paljon vahvempi hossein pystyisi liikuttelemaan tuota 400kg maasta ja kyykystä:kippis1: jos tästä tehtäis veikkaus kuponki saapiko se ne vai eikö se saa nii mä löisin rahani ainakin hosseinin puolesta että sais, kuura kuittaa:worship:

no miks ei painonnostaja pystyisi tuommoiseen? nuoki hosseinin tempaukset ja työnnöt (esim. 200kg raakatempaus remmeillä ja 245kg raakana rinnalle) vaativat nii prkeleesti voimaa ja jokainen joka on kokkeilut painonnosta tietää että pitää olla läpi vahva että pystyy tuolaisia rauotoja liikuttelemaan ja hosseinin tekniikkaki on suoraan sanottuna perseestä jos verrataan muihin:D rinnalleveto lähtee välillä mistä sattuu ja työnnöstä saattaa lähteä joskus vastaan potkimaan ja tempauksessaki epätasainen ote, mut silti se saatana murjoo ne älyttömät raudat ylös ja kuten aikasemmin mainitsin tämän joensuulaisen 77/85kg sarjan painonnostajan joka veti painonnosto treeni ohella sen 290kg maasta ja tempas "vaan" 145kg ja työnti 175kg nii miksi sitten ei lähes 100kg painavampi ja varmasti järisyttävän paljon vahvempi hossein pystyisi liikuttelemaan tuota 400kg maasta ja kyykystä:kippis1: jos tästä tehtäis veikkaus kuponki saapiko se ne vai eikö se saa nii mä löisin rahani ainakin hosseinin puolesta että sais, kuura kuittaa:worship:

Itse tiedän kaverin joka painonnostosta voimanostoon siirryttyään tekee ilman vyötä maastavedosta 340kg. Uskon kyseisen tyypin vielä olevan naturaali. Mutta raja se on jossakin vedettävä. Ei ne painonnostajat kuitenkaan voi kyykätä raakana sarjan 400kg:lla, kun siihen pystyi tai olisi pystynyt muutama
voimanostaja joka keskittyy kyykkyyn. Kova kaveri silti, ja raudat ihan uskomattomat:kippis1:

:offtopic: viellä jäi mulle epäselväks tuo sinun "ei ne painonnostajat kuitenkaan voi kyykätä raakana sarjan 400kg:lla" miksi ei vois? hossein tekee kyykkyä pääsääntösesti ja muutki pn- miehet esim Dimaksen takakyykkyki on 320kg ja mies on 85kg sarjan nostaja mut painanu jonkun 90kg tuon kyykyn tehdessään. nii siis pliis kerro mulle miksi ei me painonnostajat voitas tehdä noi kovaa kyykkyä?:thumbs:

Toisaalta musta aika jännä kysymys on että kummat reenaa kyykkyä "paremmin", voimanostajat vai painonnostajat? Molemmille kumminkin aika elintärkeä liike.. Eiks huippupainonnostajat reenaa kumminki kyykkyä joku 5kertaa viikossa :D

:offtopic: viellä jäi mulle epäselväks tuo sinun "ei ne painonnostajat kuitenkaan voi kyykätä raakana sarjan 400kg:lla" miksi ei vois? hossein tekee kyykkyä pääsääntösesti ja muutki pn- miehet esim Dimaksen takakyykkyki on 320kg ja mies on 85kg sarjan nostaja mut painanu jonkun 90kg tuon kyykyn tehdessään. nii siis pliis kerro mulle miksi ei me painonnostajat voitas tehdä noi kovaa kyykkyä?:thumbs:

No, painonnostajien päälajit ovat tempaus ja työntö. Vaikka olisivat kuinka kovia,
en jaksa uskoa että kovinkaan kyykkääjä painonnostajista kyykkää noin paljon enemmän kuin parhaat kyykkääjät voimanoston puolelta. Ja ovathan monet vanhat venäläiset painonnostajat kuulemma huhujen mukaan kyykänneet jo vuonna miekka ja kivi, 10X400kg vyöllä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom