Home made TUHTEJA pikamättöjä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tony Halmeen treenikirjassa oli tällainen "koiranruoka":

1prk tonnikalaa öljyssä
100g kaurahiutaleita
100g tomaattisosetta

Kaikki sekaisin lautaselle ja naamariin. Laskin kalorilaskurilla että 700kcal ja 45g protskua per annos. 4 x päivässä tuollainen satsi niin 3400kcal ja 180g prodea tulee siitä. Helppoa tehdä ja halpaa.

Vaatii varmaan kanttia syödä esim. kuukausi pelkästään tuollaista herkkua ;)

itse olen tehny mössöä kaurahiutaleista,omenasoseesta ja purkista raejuustoa.
eilen meni tällänen setti:
reilu 2dl (keittämättömänä siis) makaronia
n.200g broileria (suikaleita)
140g pekonia
juustoraastetta,paaaljon
vähän päälle 0,5dl kevyt ruokakermaa (tai mitä nyt olikaan...kyllä työ tiiätte)

tapahtuu näin:laitetaan uuni lämpiämään 200 asteeseen.keitetään makaronit ohjeen mukaan,sekä paistellaan broilerit pannulla.nakataan makaronit uunivuuan pohjalle,ja siihen päälle broilerit.
pilkotaan pekoni suun kokoisiksi paloiksi,ja paistetaan pannulla.
heitetään pekonit siihen makaronin ja broilerin kaveriksi.
sekoitetaan ruokakermaan sinappia,ketsuppia ja mauisteita.kaadetaan siihen vuokaan muitten ainesten päälle.
siihen koko komeuden päälle vielä juustoraastetta.
tyrkätään vuoka uuniin,ja annetaan sen olla siellä sellaset 15-20 minsaa.
otetaan vuoka pois uunista.syödään.ruoka siis,ei vuoka.
ei ehkä halvinta,ei ehkä nopeinta,mutta nälkä läks :D

Laita pannulle jauheliha ruskistumaan. Kun se on jonkun aikaa ollut nakkaa joukkoon 3-5 kananmunaa ja sekoita. Kun muna on tarpeeksi hyytynyt lihan kanssa, heitä mössö tuulensuojaan. On hyvää ja valmistuu nopeasti.
Iso kiitos tästä vinkistä, jotain tällaista olen etsinytkin (ja miksen ole tuota itse tajunnut?) :worship: Tuohon voi laittaa vielä pari pilkottua sipulia lisää (alkuvaiheessa) ja mitähän vielä.. sitten sörsseli vaikka muhkusämpylän sisään tai paljaaltaan :kuola:

Oma vinkki on seuraavanlainen, sopinee vaikka aamupalaksi:

Banaaniporkkanapirtelö pellavansiemenöljyn kera
1-2 pilkottua banaania (mieluiten vähän jo tummenneita, tuoreet voi olla mauttomia)
1-3 pilkottua porkkanaa
maitoa
pellavansiemenöljyä

Pilkotut banaanit ja porkkanat tehosekoittimen astiaan, maitoa niin että kaikki peittyy ja loraus pellavansiemenöljyä, sitten tehosekoittelemaan. Tällä tavalla välttää pellavasiemenöljyn hirveän maun ja se jopa täydentää sopivasti pirtelön makua :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom