Hollannissa hyväksytty pedofiilipuolue!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan näin muuten vaan kysyn kuinka moni täällä on miettinyt tätä asiaa niitten lapsien näkökulmasta? 12-vuotias ei vielä tajua yhtään mitään tälläisistä asioista ja vaikka puolue vain ajaa asiaa eikä siis ole vielä onnistunut laillistamaan haluamiaan asioita, tämä aivan varmasti helpottaa pedofiilien henkistä taakkaa ja saa heidät tekemään tekonsa helpommin.

Aivan sama vaikka ei olisi demokraattista ja sananvapautta loukattaisiin kieltämällä näiden ihmisten puolueet ja mielipiteiden mainostukset, yksikin pedofiiliteko lisää on liikaa, ja aina kun jokin asia tuodaan enemmän esille se
lisää kyseisen asian kannatusta.

Kukaan pieni lapsi ei pysty itse päättämään että seksuaalinen suhde aikuiseen olisi hänelle oikein, silloin lapsi ei ole edes vielä kehittynyt ja murrosiän alkaessa on haavoittumimmallaan kun kaikki tuntuu muuttuvan, oma keho ja mieli. Ja sitten joku setä tai täti tulee suoraansanoen käyttämään hyväkseen viatonta mieltä ja kehoa, se ei ole millään perusteilla sallittavaa.

Itse laitoin nimen adressiin, vaikkakin ennemmin olisin laittanut nimen adressiin jossa vaadittaisiin aloittamaan keskustelua asiasta aivan EU tasolla, ei vaatimaan mitään toiselta maalta, ei maailma toimi niin. Samalla voitaisiin muitten maiden suojaikärajoista keskustella. Toivon vain sydämmeni pohjasta ettei tämä lisää pienten lasten tuskaa yhtään enempää ja asia ei vuosien kuluessa kasva yhtään enempää arkipäiväiseksi.:(
 
ihan näin muuten vaan kysyn kuinka moni täällä on miettinyt tätä asiaa niitten lapsien näkökulmasta?

Olen kanssasi täysin samaa mieltä suojaikärajan tarpeellisuudesta ja pitäisin sen laskemista 12 vuoteen äärimmäisen huonona asiana. Lasten asema ja mahdollisuus elää turvallinen lapsuus tulee suojata vahvasti. Suomalaiset suojaikärajat ovat mielestäni kohdallaan ja perustelluista syistä.
En kuitenkaan ole vakuuttunut siitä, että minkään lakia noudattavan järjestön kieltäminen vähentäisi lasten seksuaalista hyväksikäyttöä. En ole koskaan uskonut, että lakaisemalla roskat maton alle ne häviäisivät. Tuon hollantilaisen puolueen perustaneet henkilöt ovat olemassa riippumatta siitä kielletäänkö vai sallitaanko sen olemassaolo. Puolueen tai järjestön myötä nämä ihmiset saavat kasvot ja muu yhteiskunta saa jonkinlaisen keskusteluyhteyden heihin. Puolueen kautta muilla yhteiskunnan jäsenillä on mahdollisuus kohdistaa kritiikkinsä suoraan siihen ja hyökätä sen edustamaa ajatusmaailmaa vastaan. Vastassa on selkeä kohde epämääräisen ja tuntemattoman mielikuvan sijasta. Jotenkin kuvittelisin, että pedofiilit ovat normaalisti ajatuksineen hyvin yksin, eikä vuorovaikutus tervehenkisemmän seksuaalisen suuntautumisen omaavan valtaväestön kanssa ainakaan edesauta rikoksiin syyllistymistä.

Pakko todeta teflonkalvon taitavan olla oikeassa viranomaisten puuttumisen suhteen tiettyjen järjestöjen toimintaan. Suomen kannabisyhdistys toimii käsittääkseni edelleenkin rekisteröimättömänä yhdistyksenä viranomaisten päätöksen johdosta. Siitä oliko korkeimman hallinto-oikeuden päätös perustuslain mukainen voidaan tosin keskustella, sillä itse en ole ainakaan täysin vakuuttunut perusteluista. Asia taitaa olla käsitteillä eurooppalaisissa tuomioistuimissa tällä erää.
 
ihan näin muuten vaan kysyn kuinka moni täällä on miettinyt tätä asiaa niitten lapsien näkökulmasta? 12-vuotias ei vielä tajua yhtään mitään tälläisistä asioista ja vaikka puolue vain ajaa asiaa eikä siis ole vielä onnistunut laillistamaan haluamiaan asioita, tämä aivan varmasti helpottaa pedofiilien henkistä taakkaa ja saa heidät tekemään tekonsa helpommin.

Aivan sama vaikka ei olisi demokraattista ja sananvapautta loukattaisiin kieltämällä näiden ihmisten puolueet ja mielipiteiden mainostukset, yksikin pedofiiliteko lisää on liikaa, ja aina kun jokin asia tuodaan enemmän esille se
lisää kyseisen asian kannatusta.

Kukaan pieni lapsi ei pysty itse päättämään että seksuaalinen suhde aikuiseen olisi hänelle oikein, silloin lapsi ei ole edes vielä kehittynyt ja murrosiän alkaessa on haavoittumimmallaan kun kaikki tuntuu muuttuvan, oma keho ja mieli. Ja sitten joku setä tai täti tulee suoraansanoen käyttämään hyväkseen viatonta mieltä ja kehoa, se ei ole millään perusteilla sallittavaa.

Itse laitoin nimen adressiin, vaikkakin ennemmin olisin laittanut nimen adressiin jossa vaadittaisiin aloittamaan keskustelua asiasta aivan EU tasolla, ei vaatimaan mitään toiselta maalta, ei maailma toimi niin. Samalla voitaisiin muitten maiden suojaikärajoista keskustella. Toivon vain sydämmeni pohjasta ettei tämä lisää pienten lasten tuskaa yhtään enempää ja asia ei vuosien kuluessa kasva yhtään enempää arkipäiväiseksi.:(

Juuri näin. Ja ihmiset kehittyvät eri tahdissa, joku voi olla 15 vuotiaana 20 vuotiaan tasolla ja toisinpäin. Tämän takia mielestäni olisikin fiksua olla laki, joka edellyttää nuoren käymään sekä lääkärissä että psykologilla. Näin selvitettäisiin nuoren todellinen fyysinen sekä henkinen ikä. Tämän jälkeen saisi lapun joka oikeuttaa seksiin toisen henkilön kanssa. Tällöin ei tarvittaisi erikseen selvitellä tapahtuiko hyväksikäyttöä vai ei.

Aivan uskomatonta että jossain saa laillisesti paneskella 12 vuotiaita lapsia ja joissain maissa jopa nuorempia:wall:
 
Eipäs nyt kuitenkaan unohdeta sitä, että tuo sivusto jolla näitä lukuja esitetään ei vaikuta olevan kovinkaan arvioitua tietoa sisältävä ja mainitsee jo itsekin olevansa epävirallinen ja epätarkka tietolähde.

Kuitenkaan en löytänyt noista tilastoista yhtään maata, jossa alle 12-vuotiaiden "paneskeleminen" olisi varsinaisesti laillista toimintaa. Eli olen Dean Kuntzin kanssa samaa mieltä, mutta korjatkaa jos olen väärässä.
 
No hmm.. tosiaan Jemenissä ikäraja on 9 v mutta eiköhän se tarkoita ennemmin avioliittoikää. Seksiin liittyvää ikärajaa siellä ei ehkä ole edes ajateltu :rolleyes: Sitten noita maita joissa ikäraja oli 12 v näytti tosiaan löytyvän muutama missä ei ollut edes puhetta osapuolten ikäeroista. Tässä olin siis köh..väärässä.

ageofconsent.com:in mukaan Hollannissa 12 v saisi jo harrastaa seksiä aikuisen kanssa (tosin vanhemmat voisi nostaa syytteen), joten mitä siellä meuhkataan sitten - vai oliko sielläkin tulossa lakimuutos joka nostaisi ikärajaa?

Tämä riittää mulle tästä aiheesta tältä illalta - Good night! ;)
 
Back
Ylös Bottom