Ohhoh. Didn't see that comin'! En näe mitään järkeä tuossa, en sitten yhtään. En tosin usko että nämä uudelleenluokittelut liittyvät niiden markkinointiin/mainontaan ainakaan. Vaikka kuinka uskomattomalla tavalla markkinoitaisiin esim. 60mg/tbl askorbiinihappoa, ei sitä tietenkään kukaan kiellä myytäväksi luontaismarkkinoilla. Tämäkin kun kyseessä nyt EI ole yksi hätkähdyttävimmistä tuotteista markkinoilla ylipäätään niin miks vitussa ne lääkelaitoksen homot haluais ne fyffet itelleen? Onks sillä myyntiä niin paljon edes? Mä en ainakaan edes tunne ketään kuka sitä käyttää. Toisekseen peruste moiselle uudelleenluokittelulle pitäis olla vähintään esim. hyvin vahva epäilys/mahdollisuus että holtittomalla annostelulla tuotteen käytöstä saattaisi joillekin yksilöille syntyä haittaa terveydelle/hyvinvoinnille ja että siitä koituisi käyttäjälle vakavaa vahinkoa. Mitään tällaiseen viittaavaa en ole hmb:n kohdalla IKINÄ ainakaan kuullut. Ellei nyt ole mennyt ohitse.
Luulen että aihetta huoleen saattaa olla kuten Nitzku sanoi, ei tää suuntaus välttämättä ole hyvä. Mua ainakin vituttaa tällanen kieltäminen koko ajan kun ei pitäis edes olla vaarallinen tuote. Kieltäminen mille ei vaan näy loppua. Vitun homot [pardon my French].
Ja muistakaa, jos menette raveihin, ei kannata istua sielä ylhäällä kun ei sieltä näy hevon vittua. Istukaa eturivissä - näkee vitun hyvin.