Hius kestoväristä ja hiuksista yleensäkin.

H.Ö.N.Ö. sanoi:
Vai käyttäkö naiset vain niin paljo hyviä hoitoaineita??
Niin ja vaikuttaako värjäys kaljuuntumiseen, vai lähteekö hiukset silloku lähtee värjäilystä huolimatta.

Taitaa olla geenijuttuja nämäkin. Itselläni olin taannoin hirmuinen hevitukka, jota raastoin harjalla armotta enkä käyttänyt hoitoainetta. Ja aina vain se näytti hyväkuntoiselta. Silloinen tyttöystävä oli hieman kateellinen. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitti MissEvilEve! :worship: Nyt sain kaipaamani varmistuksen kun kinasin taannoin yhen "blondin" kanssa kyseisestä raudan tai kloorin aiheuttamista muutoksista. :D

Pehvanssi sanoi:
Siis pelkästään se että sä leikkaat lyhyeks hiukset parantaa huomattavasti hiusten laatua, koska sillon päänahka saa paremmin ilmaa ja hiusten laatu paranee. Mun mielestä hiuksia ei kyllä tarvii ihan jokapäivä pestäkään, koska se taas rasittaa hiuksia.
Mulla on kyl ollu varmaan koko väriskaala päässä ja helpoin konsti parantaa hiusten laatua on leikata lyhyemmäksi. Ei sen välttämättä kalju tarvii olla, mut kyl saattas auttaa paremmin jos veät nyt eka kaljuksi.

Tuolla logiikalla pitkätukkaisilla on huonolaatuiset hiukset, koska päänahka ei saa happea. Höppöppöp sanon minä :)

Hiukset NÄYTTÄÄ paremmalta, jos niitä leikkaa, koska silloin kuluneet latvat on siistitty pois. Ei siinä sen kummempaa taikaa ole.

Hippa sanoi:
Hiukset NÄYTTÄÄ paremmalta, jos niitä leikkaa, koska silloin kuluneet latvat on siistitty pois. Ei siinä sen kummempaa taikaa ole.

No hyvä, tuohan todistaa että tukka on hyvin! Tosin siistin "kuluneet latvat" pois heti, kun ne pilkistää 1-2 mm päänahasta ulos. Jepulis :)

H.Ö.N.Ö. sanoi:
Kannattaako pestä joka päivä?
Tästäkin on niin monta koulukuntaa kampaajienkin keskuudessa, että paha mennä sanomaan. Toiset on sitä mieltä, että jos joka päivä pesee, niin päänahka lisää rasvantuotantoa, mutta kun pesukertoja harventaa, niin rasvantuotantokin vähenee. Toiset on taas sitä mieltä, että joka päivä pitäisi pestä. Itsellä on yli puolenselän miljoona kertaa värjätty tukka, enkä pese sitä kuin kaksi kertaa viikossa, jos en joka päivä hikoile ihan pää märkänä. Siinä on myös laiskuutta mukana, kestää niin kauan kuivua, että ei viitsi. Käytän aina kampaamoista saatavia tuotteita, kyllä niissä huomaa eron, varsinkin kun tämmösen pehkon pesusta ja hoidosta on kyse. Värjään kylläkin kotiväreillä.

Zentic sanoi:
Mielipiteitä näistä tuotteista joista oon nähny mainoksia:

Scwarzkopf Brilliance: Mainostavat että muka tulee timantin kestävät. Kenelläkään kokemusta kyseisestä tuotteesta?

Sitten joku aminohappoja sisältävä shampoo/hoitoaine (en muista kumpi, enkä merkkiäkään muista) jolla tulis kiiltoa ym. Pelittääkös tämmöiset?

Kenelläkään kokemusta näistä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom