Keksikääpäs mulle hyvä triiniohjelma jonka voin toteuttaa himassa penkillä levypainoilla tangolla, ja yhdellä käsipainolla. Leukoja enkä mavea pysty vetämään täällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keksikääpäs mulle hyvä triiniohjelma jonka voin toteuttaa himassa penkillä levypainoilla tangolla, ja yhdellä käsipainolla. Leukoja enkä mavea pysty vetämään täällä
Kyllä se leuanvetotanko ainaki pitää hommata jos himassa meinaat treenata. Ilman sitä et oikeen saa treenattua yläkropan vetäviä lihaksia. Ja minkä painonen toi yks käsipaino on? Kyllä mäkin suosittelisin että meet salille niin saat monipuolisemmin treenattua silleesti, mutta tässä nyt kuitenkin jonkulainen kotiohjelma jonka noilla rekvisiitoilla keksin:
Eli homman nimi 1-jakonen, 3 treeniä viikossa ei peräkkäisinä päivinä, vuorotellen A ja B.
TREENI A
- Yhden jalan kyykky 3 x 8-10
- Penkkipunnerrus leveällä otteella 2 x 8-10
- Leuanveto, leveä myötäote 3 x niin monta ku menee (eli hanki se tanko!)
- Varpaillenousu korokkeella 3 x 10
TREENI B
- Yhden jalan kyykky 2 x 6 (ota reilusti painoa mukaan niin että toi 6 tekee tiukkaa)
- Penkki kapealla otteella 2 x 6
- Leuanveto, kapea vastaote 2 x niin monta ku menee
- Pystypunnerrus 2 x 8 (käytä penkin tankoa tai jos se käsipaino on sen kokonen että toi 8 on hyvä vetää sillä niin käytä sitä)
- Vatsarutistus 3 x 10
Okei. Kokeilin tossa niin menee pari leukaa aika kehnosti, mutta ei ihan pohjasta saakka. Voiko tätä jaloa taitoa mitenkään hyödyntää?
Ja leuanvetotangon omistan siis, jos se ei vielä tullut selville. En tiedä onko siitä tosin vielä apua :\
Yhden jalan kyykky? Siis kyykky yhdellä jalalla ja vielä tanko painoineen selässä? Ei onnistus mitenkään ainakaan minun tasapainolla :wtf:
Voisko ton leuanvedon pitää tuolla, vaikka siihen lisäis ton kulmasoudun? Koska haluaisin joskus vetää niitä silleen kunnolla. Jooh tosiaan. Vedin tänään ekaa kertaa ton A osan tosta. Paikat aika paskana :whip:
Voi toki. Kaikki vaihtelu on treenaamisessa hyvä juttu, eli sillon tällöin leukoja ja silloin tällöin kulmasoutua. Mutta ei samassa treenissa molempia kun kyseessä on 1-jakonen. Se on hyvä jos treeni tuntuu kehossa
Jos sä nyt tota mun tekemää ohjelmaa alat tosissas tekemään niin muista että mä en voi tietää miten sun keho palautuu rasituksesta. Sä voit ottaa tosta tarvittaessa sarjoja vähemmälle jos tuntuu että paikat on kipeinä vielä parin päivän päästä treenistä kun pitäis uutta alottaa. Ravinnosta olit kans epävarma niin kannattaa alkaa suhtautumaan siihen tosissaan. Ravinto-foorumia vaan lueskelemaan! :whip: