Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selukos-shampoo apteekista. Mulla toimii kerrasta ja pesen tuolla n 2kk välein.Originally posted by Prof
Mitään todella hyviä vinkkejä hilseen hoitoon ?
Onko näin? mullakin on ollut hilsettä niin pitkään kuin muistan, eikä oikeastaan mitkään aineet ole auttaneet, ehkä pariksi kuukaudeksi on saanut jollain tökötillä loppumaan tuon hilseen tulon. ja sitä hilsettä on aivan mielettömästi, kun vähän pöllyttää niin on kuin lunta sataisi. :(Originally posted by Jarna-Petteri
Mulla ei auttanut hilseilyyn mikään (Nizoral, hilseshampoot, öljyhoidot, hoitoaineet jne.), KUNNES sain kortisonia (Bemetson) päänahkaani. Laitoin sitä joka päivä n. puolitoista viikkoa ja PAM. Ei ole sen jälkeen näkynyt enää laisinkaan hilsettä vaikka tunkee lakkaa sun muuta päähän. :kippis1:
Ja mulla siis tämä hilseongelma oli ollut noin 15 vuotta.:wall:
Originally posted by Tomba
Onko näin? mullakin on ollut hilsettä niin pitkään kuin muistan, eikä oikeastaan mitkään aineet ole auttaneet, ehkä pariksi kuukaudeksi on saanut jollain tökötillä loppumaan tuon hilseen tulon. ja sitä hilsettä on aivan mielettömästi, kun vähän pöllyttää niin on kuin lunta sataisi. :(
Originally posted by Kusimato
HEAD AND SHOULDERS