Hiljainen kuntosali Helsingissä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyyköhän Helsingistä hiljaista kuntosalia, jossa voisi käydä treenaamassa 17.00-19.00 aikana ilman kauheeta ruuhkaa, tuijotusta?? Eli takaisin olen salille palaamassa treenaamaan, mutta en tykkää saleista mitkä ovat aivan täynnä. Joku pieni, peruslaitteet omaava sali on minun mieleen. Löytyykö semmoista?? Itse asun Herttoniemessä. Juuri Sats ei tuon takia mielytä.

Toinen vaihtoehto olisi treenaaminen aamulla klo: 6.00, mutta voimat ovat niin pienet tuohon aikaan, jotenkin powerit kateissa. Ja Nukkumaan pitäisi mennä todella aikaisin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miksi kuvittelet, että ihmiset tuijottaisivat juuri sinua? Oletko julkkis, vai minkä takia ajattelet olevasi keskipisteessä, kun aloitat uudelleen treenauksen?

Varmaan kaikilla kuntosaleilla on suurin kuhina juuri tuohon aikaan. Normaalit päivätyöläiset pääsevät töistä ja menevät salille.. Joku pikkusali kenties jossain huitsin hattulan vit***** voi olla hiljainen, tasokin on sitten sen mukainen varmasti...

Mene vaikka vuosaaren urheilu talolle treenaan.Eli samassa kuin uimahalli.Perus laitteet löytyy.Halpa ja hyvä,voiko muuta vaatia...

Jos vain jotenkin voit niin mene sinne salille vasta lähempänä iltaseitsemää, on nimittäin paljon hiljaisempaa. Ei kai salilla muita tuijoteta vaan keskitytään omaan harjoitteluun. Minua kyllä ensimmäisillä kerroilla hiukan hirvitti isot miehet salilla, minä kun olen tällainen rapakuntoinen, lievästi ylipainoinen ja aloitteleva nainen, mutta eivät "isot pojat" minua vielä ole ulos nauraneet. Jostainhan jokaisen on aloitettava, ei kai kukaan synny valmiiksi treenattuna.

Paniikkihäiriö?

Reenáuksesta...

Ei paniikkihäiriötä tai muutakaan sairautta. Jotenkin jengi tuntuu kattelevan kovasti kun uus kaveri treenaa. Ei ole kauheasti tullu treenattua (183/80).
Mutta nyt olisi aika aloittaa, ensi kesänä vähän isompana :rolleyes:
Tosissaan yksi vaihtoehto olisi tuo 19.00. Varmasti hiljaisempaa tuohon aikaan. Tai urheilutalon kuntosali suoraan töistä n.klo 17.00.. Taitaa olla halvempi vaihtoehto kuin esim. Sats. Jos tuon venyttää 19.00 niin söisin varmasti töiden jälkeen lämpimän safkan ja siitä pari tuntia ---> treenaamaan. Sitten palautusjuoma naamaan, mutta ei enää lämmintä safkaa. Ehkä yöksi protsku satsi. Toimisiko?? Kä'ytännössä:

7.00 Aamiainen

10.00 Lounas

13.00 Välipala

16.30 - 17.00 Illallinen

19.00 Treeni

n.20.00 Palautusjuoma treenin jälkeen

22.00 Protsku yöksi ja :zzzz:

Zone-sarja -42%
Reenin jälkeinen ateria kannattaa syödä ihan kunnolla, vaikka siinä tuleekin rikottua 'ei-hiilareita-illalla' -sääntöä. Tuolla lisää aiheesta.

Agressor sanoi:
Jotenkin jengi tuntuu kattelevan kovasti kun uus kaveri treenaa. Ei ole kauheasti tullu treenattua ..

Tämä on täysin turha ajatusrakenne. Tästä lähtien sinua ei voisi vähempää muut salilla. Treenaat itseäsi etkä muiden tuijottamista/tuijottamattomuutta varten. Kukaan ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta paria vilkaisua enempää.

Aamutreeniin tottuu n. kahdessa viikossa.

Osta omat punttireenikamat kotiin, niin eipä tarvitse "kärsiä" muiden tuijottamisesta. :rolleyes:

Parempi vaihtoehto on tietenkin harjoitella/opetella/kehittää itelleen terveempi itseluottamus, että uskaltaa reenata tavallisilla kaupallisilla saleillakin, käydä kaupassa, pitää töissä esitelmää isollekin porukalle, murjoa vitsiä pileissä yms. sosiaalista arkielämän touhua harrastella.

Lisäksi salilla saa luvan kanssa olla hieman epäsosiaalinen, laput silmillä, lähes vain omaan reeniin keskittyvä (satunnaisia "Voinko tehdä välissä?" ja "Voit." kommentteja lukuunottamatta) ihminen. Ei sinne kukaan järkevästi (=riittävän lujaa) reenaava mene ketään tuijottelemaan, hölisemään minuuttitolkulla tyhjänpäiväisiä jne. turhuuksia, vaan reenaamaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Höh, ei kai siinä nyt mitään kummaa ole jos tahtoo rauhallisen salin. Mä arvostan treenirauhaa suuresti, Kyllä vaikka aamulla tyhjällä salilla treenaa 2x mielummin kuin työajan jälkeen kun salilla on muitakin.

Tästä syystä treenaan kotona, ja olen sijoittanut isot rahat laitteisiini. Nyt kun tähän on tottunut niin tavan salilla rehkiminen olisi varmasti aika "levottoman" tuntunen ympäristö.

P.S. Tuli mieleen heppu joka entisessä duunissani kertoi että on niin sosiaalinen, että menee salille päivittäin juttelemaan ihmisten kanssa vaikka ei tekisikään siellä mitään.. totesin vaan että mahdatkin olla salin pidetyin heppu... :rolleyes:

Agressor sanoi:
Jotenkin jengi tuntuu kattelevan kovasti kun uus kaveri treenaa.

Treenaat itseäsi varten, et muita.

Ei ole kauheasti tullu treenattua (183/80).

Kaikki aloittavat jostain, jopa ammattilaiset.

Ei ne sinua tuijota. Tottakai kaikki katsoo, että "Jaahas, uusi treenaaja", mutta kun tulet jo 5. tai 6. kertaa niin varmasti porukka ei edes välitä olemassaolostasi.

En oikeasti käsitä, miten ketään kiinnostaa jonkun treenit, jos on valitettavaa, tulkoon valittamaan.

kaupungit salitkin ovat tuohon aikaan (17-) kansoitettuja kun monet tekevät niin että heti töiden jälkehen salille. sitten siitä 2-3 tuntia eteenpäin niin on taas rauhallista.

liikuntaviraston sivuilta saat tietoa näistä, eikä ole hinnalla pilattu.

........

Näyttäisi olevan 43€/kk kortti Uh:n salille Kontulassa. Olen kuullut positiivistä juttua ko. salista. Hyvät vehkeet ja tod. asiantunteva kaveri siellä ohjailemassa. Voisi olla ihan asiallinen paikka käydä treenaamassa. Satsi pyytää huiman 50€ liittymismaksun ja 59€/kk käynnistä. Hmmmm... Tarkoituksena olisi käydä 3krt/vko, eli 12krt/kk ja siitä 59€. Huh huh!!! Taidampa unohtaa tuon salin.

Kride sanoi:
En oikeasti käsitä, miten ketään kiinnostaa jonkun treenit, jos on valitettavaa, tulkoon valittamaan.

Sitten rupeaa ainakin meikäläistä kiinnostamaan, kun joku runttaa oikein isolla raudalla menemään.

Force sanoi:
Sitten rupeaa ainakin meikäläistä kiinnostamaan, kun joku runttaa oikein isolla raudalla menemään.
Vähän sama juttu minulla, kyllä joku 6x200kg -kyykkysarja valaa herranpelkoa ja -kunnioitusta kaltaiseeni kynikseen.

ihan ymmärrettävää että aloitteelijana on aina kohtuullisen suuri kynnys mennä salille jossa kehonrakentajat liikuttaa helvetinmoista malmimäärää.. mutta usko pois, huomaat äkkiä että niitä isojakaan ukkoja ei yhtään naurata vaikka et jaksakkaan tehdä sarjoja yhtä isoilla painoilla kuin he. Salilla 90% kävijöistä treenaa itseään varten. sitten on muutamia miehiä/naisia jotka menevät salille lukemaan aikakausilehtiä ja esittelemään tämän sesongin salimuotia.

Ei ketään kiinnosta salilla ketä siel reenaa ,ei mua ainakaan paitsi jos joku kauhean kokoinen mörkö on reenaamassa niin silloin ehkä mut muuten ei kyll.
Taidat vain olla vainoharhainen ett muka sua tuijotettas ja höpö höpö !!!
Mee sinne meijerille reenaamaan ainakin kaikki tääl on kehunut !

Back
Ylös Bottom