Omia kokemuksia hiitistä on nyt kertynyt sen verran, että tällä hetkellä on menossa 5. sykli vuoden ja kolmen kuukauden aikana. Ja yours truly voi ainakin henk koht suositella ko hommaa dieetillä. Aloittaessani dieetit v. 2002 lokakuussa painoa oli varmaan jotain n.94kg, josta iso osa fättiä johtuen polvileikkauksesta. Tänään aamulla paino 77.5 kg ja tässä vähän yli vuoden jaksossa varmasti lihaakin on kehoon tullut, ei mitään mahtimääriä, mutta kuitenkin. Dieettiä vedin viime vuoden tammi-toukokuun ja aloitin taas tän vuoden alussa. Kesällä ja viime syksyny otin HIITtiä satunnaisesti.
Mulla homma tapahtuu niin, että 4 minuutista lähdetään ja aina kaksi kertaa sama minuuttilukema 30s kovaa, 30s löysää 3x viikossa ja 15 minuuttiin asti.
Salia on 3-4 krt viikko ja yritän mahduttaa tunnin kävelylenkin vielä kerran viikossa.
Homma on tosiaan mulla pelittänyt tosi hyvin ja suosittelen kokeilemaan. Pihalla on kyllä vähän kylmä näin talviaamuisin, mutta siitä selviää oikealla pukeutumisella. Fiilis on todellakin mahtava aamulla lenkin jälkeen!
Mulla homma tapahtuu niin, että 4 minuutista lähdetään ja aina kaksi kertaa sama minuuttilukema 30s kovaa, 30s löysää 3x viikossa ja 15 minuuttiin asti.
Salia on 3-4 krt viikko ja yritän mahduttaa tunnin kävelylenkin vielä kerran viikossa.
Homma on tosiaan mulla pelittänyt tosi hyvin ja suosittelen kokeilemaan. Pihalla on kyllä vähän kylmä näin talviaamuisin, mutta siitä selviää oikealla pukeutumisella. Fiilis on todellakin mahtava aamulla lenkin jälkeen!