Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
). Onneksi kuitenkin suurin osa lähteneestä massasta oli kyllä rasvaa(olin lihava). HIIT toimi itselläni tuolloin erittäin hyvin. Nyt on siis taas dietti päällä ja HIIT:iä juoksentelen 3-4krt/vko. Ensi viikolla ajattelin ottaa tuon HST:n kokeiluun kun siitäkin on ihmisillä ollut niin paljon hyviä kokemuksia ja tulostakin on tullut
. Pate83 sanoi:Mitenkäs muilla, juotteko vettä ennen suoritusta(esim. yön aikana) vai miten?
. Verenmakua tuli suuhun ensimmäisillä kerroilla, mutta sittemmin tunnetta ei enään ole tullut. Omskakas sanoi:En siis ihmettelisi, vaikka saisit lisää lihaa myös jalkoihin HIITin seurauksena. Kannattaa kokeilla, jos tuntuu siltä, että HIIT-sessiot eivät häiritse jalkojen palautumista.![]()
. tiedä sitten johtuiko pelkästään HIIT:stä, mutta eipä se ainakaan takareisien kehitystä haitannut, päinvastoin.kmt-85 sanoi:Saa vaan nähdä kuinka paskana on jalat, jos joka aamu tuota tekee, ja treenaa tuon ohella normaalisti...no kaikkea pitää kokeilla :.

wnb_bodari_86 sanoi:Sellaista kysyisin, että miten tuo HIIT onnistuisi kotona ilman laitteita?
Ajattelin sellaista tapaa, että juoksisi jollakintapaa 'paikallaan' niin kovaa kuin jaksaa ja sitten vähän löysempää. Tämä olisi minulle ainakin mukavampaa kuin lähteä heti aamusta juoksemaan pihalle. Onko tälläisessä järkeä, vai pitääkö sitä lähteä ulos asti aamuisin ? :o

jp^- sanoi:Pakko tulla oma kommentti laittamaan, kun tätä aamulla kokeilin:
Eli vedin ~15min lämmittelyn jolla nostin sykkeen jo ~140. Tämän jälkeen varsinainen rääkki eli 5*30 sek pulssi yli 190! Pulssi ei laskenut kuin 165 alimmillaan tuossa rennommassa puolessa minuutissa.
Olo oli sellainen että tipahdin pyörän kyydistä ja makasin maassa yli 10min. :itku: :urjo: Jälkeenpäin alko tuntuun tuo aamunen reeni kuitenkin ihan loistavalta.
Huomenna uudestaan. :whip:
Wondadog sanoi:Tänään oli 12 minuuttia. Se mitä en ymmärrä oli ihan käsimittauksella lopetuspulssi. Olin ihan puhki, mutta pulssi oli vain n 130?!?!![]()
Ja kyllä se täysiä vedettiin..
Wondadog sanoi:Onko mahdollista hakea tähän oikotietä vetämällä esim ekat 4 rundia putkeen, siis juosta esim 2 minuuttia, 30sek hölkkä, sittein minuutin juoksu, 30 sek hölkkä, sitten jatkaa tuota 30sek/30sek 5-6 minuuttia...
Pitäisikö tämän ajaa sama asia?
Vai tarviiko tässä ruveta kohta taas yksin juokseen, itse tykkään kyllä pitemmistäkin lenkeistä..