Hiirikäsi

sama juttu täällä. Puoli vuotta meni opetellessa mutta nyt voi vaihtaa lennosta ja vasuri on yhtä kätevä kuin oikeakin. Ja porukka ihmettelee...

Silti pitkinä päivinä tulee tarve vähän jumpata ja olenkin harkinnut apuvälineen ostoa; 2 vaihtoehtoa on ainakin tarjolla. Pehmeää kumia oleva (mutta sitkeä) pallo, jota voi puristella tai semmonen perinteinen jousitettu kahva, jossa puoliskoja painetaan toisiaan vasten lyttyyn. Kumpi lienee parempi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osta sellainen näppäimistö, jonka alareunassa on sellainen liikkuva/rullaava palkki, joka toimii hiirenä. Sitä suositellaan ainakin sellaisille ihmisille, joilla on tenniskyynärpää. Ja jos sulla on se tai jännetupintulehdus, niin anna ihmeessä sen käden parantua kunnolla äläkä rasita sitä.

Itse olen tenniskyynärpään takia tällä hetkellä kuuden viikon saikulla. Se on vaivannut minua jo kohta kahdeksan kuukauden ajan. Tosin minulle se tuli urheilusta, ei siis hiiren käytöstä. Kotona minulla on näppäimistö upotettu pöytälaatikkoon ja kun pidän kädet laatikon reunaa vasten, ei kyynärpäälle aiheudu samanlaista rasitusta kuin muuten aiheutuisi. Hiiren käyttö on sitten oma juttunsa.

P.S. Täällä palstalla on hyvää tietoa ainakin tenniskyynärpäästä niille, joita se vaivaa...

1Kunnon kylmähoito:Jäädytä kunnön kontti vettä ja laita se ämpäriin,täytä ämpäri kylmällä vedellä.Pidä kättä siellä 10 min aikana niin paljon kun pystyt.Tämä kerran päivässä.
2Kunnon tulehduskipuvoide:piroxicam geeli apteekista ilman reseptiä 2 kertaa päivässä.
3Kunnon mömmöt:Kuurina voltaren tabletteja 10 päivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom