Originally posted by Tigerclaw
Meen pitää ehkä vähän jutella...
Ai kenen?
Mitäs, jos pidettäisi keskustelu julkisena, että kaikki hyötyy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meen pitää ehkä vähän jutella...
Mutta aloitetaan nyt ensin yhdestä asiasta: olitko siis tosissasi sen miinuskalori-väitteen kanssa?
Originally posted by Taha
"Tutkimuksissani" olen havainnut, että laskennallisen kalorikulutuksen.....
Originally posted by Taha
Onko niin, että elimistö ei pysty muuttamaan ja varastoimaan proteiinista, hiilareista ja rasvasta saatua energiaa samalla tehokkuudella?
"Hiilariton dieetti tappaa ihmisen pitkällä aikavälillä, tämä on tieteellinen fakta.
Hiilariton dieetti tappaa ihmisen pitkällä aikavälillä, tämä on tieteellinen fakta.
Hiilariton dieetti tappaa ihmisen pitkällä aikavälillä, tämä on tieteellinen fakta. Täytyy muistaa että hiilarit ovat ainoita täysin puhtaasti palavia energialähteitä.
Heh, mun sigu on näköjään tarttunut... Itse en ole sigusta huolimatta ketodieetillä, vaan vähähiilarisella ruokavaliolla. En ole ketoosia mittaillut kun tavoite on ylläpitää alhaista rasvaprosenttia, ei kuseskella paperiliuskoihin. Fanaatikoksikaan en itseäni laskisi. Moni voi syödä rekallisen perunoita päivässä keräämättä laardia, mutta minä en. Syököön kukin miten haluaa, mutta jos joku kysyy dieettiohjeita niin tarjoan tietty vaihtoehtona mallia joka pelittää itsellä.Originally posted by Hannibal
Suuttuisivatkohan ketodieettifanaatikot, jos sitä heidän "There is no such thing as an essential carbohydrate"-slogania fiksaisi vähän..
Originally posted by Dopey
Heh, mun sigu on näköjään tarttunut... Itse en ole sigusta huolimatta ketodieetillä, vaan vähähiilarisella ruokavaliolla.
Palataksemme alkuperäiseen kysymykseen:
Kansanterveyslaitoksen ravitsemustieteen tutkijaprofessori Pirjo Pietinen sanoi tänään MTV3 Hyvää Huomenta -lähetyksessä, että suomalainen peruna ei ole nopea hiilaria.
Nämä kohututkimukset perunasta on tehty Jenkkilässä, ja siellä perunalajikkeet ovat tyystin erilaisia kuin täällä.
Mika
:Muitakin lähteitä toki on, ja paljon.