Hiilaritankkaus, neuvoja vailla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skyte
  • Aloitettu Aloitettu
Moi!
Osaisko joku neuvoa tai heittää linkkiä valmiiseen ketjuun aiheesta, kuinka rakentaa/tehdä hiilaritankkaus? Pitäisi saada päivälle 600 grammaa hiilareita suht järkevistä lähteistä. Oisko jollakulla heittää vaikka omaa esimerkkipäivää tms. yritin täältä haeskella ja liki epätoivoisna guugletella, mutta ei oikein löydy...
Kalorit varmaan rävähtää ko. päivänä reippaast 3000 puolelle?

Kiitän jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalorit varmaan rävähtää ko. päivänä reippaast 3000 puolelle?

No varmasti rävähtää, kun pelkästään noista hiilareista tulee 2400kcal. Enempää en osaa aiheeseen sanoa....kuulostaa vaan aika rajulta hiilarimäärältä.

Riippuu vähän lähtötilanteesta ja tarkoitusperistäkin tuo tankkaus.

Millä ruokavaliolla on oltu ennen tankkausta?
Onko tankkaus ulkonäköä vai suorituskykyä varten?
Tarviiko pelata nesteiden kanssa?

Itse olen tavallinen alle 90-kiloinen punttiharrastelija ja mulla menee suunnilleen tuon verran hiilaria jokaisena treenipäivänä. Toki hiilariin tottumattomalle tai VHH:lla laihduttaneelle tuo on jo iso päiväannos

Riippuu vähän lähtötilanteesta ja tarkoitusperistäkin tuo tankkaus.

Millä ruokavaliolla on oltu ennen tankkausta?
Onko tankkaus ulkonäköä vai suorituskykyä varten?
Tarviiko pelata nesteiden kanssa?

Itse olen tavallinen alle 90-kiloinen punttiharrastelija ja mulla menee suunnilleen tuon verran hiilaria jokaisena treenipäivänä. Toki hiilariin tottumattomalle tai VHH:lla laihduttaneelle tuo on jo iso päiväannos

Minä puolestani liki kiireisen massan lisäämisen vaiheessa, eli onneton hentonen nainen 30 vee 40/157, kerta viikkoon nyt laitettu moinen megahiilaripäivä.
Ruokavalio ennen tankkausta 2500 kaloria per päivä, hiilarit siinä n. 180 grammaa. Sitä vedellyt reilu pari viikkoa ja paino laskenut 300 grammaa...:(
Tankkaus ihan kaikkea varten :) Eli nesteiden kanssa ei tarvitse pelata.

No ei kai tankkauspäivillä massakaudella mitään varsinaista virkaa ole. Ainut hyöty voisi olla ylimääräinen nesteen kertyminen ja hieman tavallista parempi treeni seuraavana päivänä. Jos paino laskee syömisistä huolimatta niin lisää ruokaa kautta linjan ja varsinkin sinne treeninjälkeiselle ajalle.

Tankkauksiahan harrastetaan yleensä silloin, kun varastoja (lihaksen glykogeeni) täytyy täydentää. Herkkyys tähän paranee treenillä ja edelleen mikäli varastot ovat dieetin seurauksena tyhjenneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom