Hiilarit palautusjuomaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lilo
  • Aloitettu Aloitettu
Sellasta mietin, etta miten ne hiilarit sinne palautusjuomaan saa :nolo:
Eli proteiinijauhot kylla loysin paikallisesta apteekkikompleksista, mutta en sitten millaan keksi, etta mista ne hiilarit sinne loytaisin. Kreatiinit naytti olevan samalla hyllylla protskujen kanssa, mutta mitaan carbo-juttuja, en loytany :rolleyes:
Vahan tuntuu blondilta olo, kun en tallasta tieda. Asiaa vaikeuttaa myos se, etta kaikki on vaan englanniks, eika apteekin tadit ymmartany mun solkotuksia. Eli jos joku osaa auttaa, ni kiva olis!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
maltodekstriinistä

Edit: lue tämä

Mikäs ero tolla dekstroosilla ja maltolla muuten on? Siis maltohan on hitaampaa, mutta eikö treenin jälkeen pitäis just saada nopeasti hiilareita? Vai onko se kuitenkin tarpeeksi nopea? Itse ostin just pussin dekstroosia, mutta ajattelin että ens kerralla vois varmaan ostaa maltoa kun olen saanut sen käsityksen, että jengi suosii sitä enemmän palkkarissaan?

Minuakin kiinnostaa tämä 'malto ennen dekstroosia'. Onhan noissa eroa että dekstroosi on jo niin makeaa, ettei sitä välttämättä ole mukava kiskoa heti treenin jälkeen. Tosin tuo nyt on makuasia...

John Berardi on pohdiskellut malton ja dekstroosin eroa muutamissa artikkeleissaan. Tässä on Berardin lyhyt vastaus kysymykseen malton ja dekstroosin käytöstä: http://www.johnberardi.com/articles/qa/gof/gof_may2001.htm <- siitä löytyy viittaus myös tarkempaan artikkeliin.

Lyhyt versio laiskoille: Berardi suosittelee ideaaliseen palautusjuomaan molempia suhteessa 50/50, koska molemmilla on omat hyvät puolensa.

Eiköhän tässä kuitenkin mennä jo kohtuullisesti hifistelyn puolelle. Mä en jaksa ainakaan molempia erikseen enää ostaa (vaikka tällä hetkellä molempia on)...

Itse laitan vain dekstroosia, koska se on reilusti halvempaa (kunhan vain ostaa pussissa, jossa lukee panimosokeri). Laitan sitä sitten vähemmän ettei tule niin makeaa. Myös sen takia laitan vain vähän hiilaria ettei läskiä kertyisi niin paljon.

Hifistelijät :jahas:
Tosimies ottaa hiilarit kaakaosta! :D
Ei maksa hunajaa ja tuo hyvän maun protskuille. Oboyta ruokalusikallinen tai kaksi omantunnon mukaan ja varmasti riittää. Kunnon hiilarit sitten ruuasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom