Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Laskee testotasoja ja huonontaa palautumista. Eli bisset pois jos treenata meinaat. Enkä tarkota tällä mitään absolutistin elämää. Sikspäkki illassa on IMO jo alkoholismia.
JFG sanoi:mutta mitä ihemttä tarkoittaa IMO? Pikku googletuksella :MAASEUDUN OSAAJA = IMO
Saman katon alla on kaksi eri oppilaitosta: Maaseutualan ammattikorkeakouluyksikkö ja toisen asteen koulutusta antava Ilmajoen maatalousoppilaitos, jotka tunnetaan yhteisellä nimellä IMO.??? Ei varmaan ainakaan tätä...Please tell me
Totenkopf sanoi:Jep alkoholi pois ehdottomasti. Ei sovi yhtälöön. Kehonrakennus on elämäntapa, johon ei alkoholi kuulu. Pari kertaa vuodessa on ok, mutta tuollaisella joka iltaisella tissuttelulla teet kyllä treenaamisesta melko turhaa.
NaruJackson sanoi:Pistetään nyt tähän tää...
Eli jos lähtee esim. perjantaina juomaan, niin kannattaako reenit ajoittaa kuinka? Onko parempi jättää perjantain reeni väliin ja siirtää se vaikka sunnuntaille? Entäs torstain/lauantain reeni?
Ahvena sanoi:Tietäskö joku miksi niitä hiilareita ei kestä illalla ottaa paljoa? Meneekö treenini ihan metsään, kun mulla on tapana varsinkin rankan ilta-treenin päälle syödä täyspitkä patonki kaikella mahdollisella täytteellä (pakka kalapuikkoja tai lenkkiä, pihvejä, tonnikalaa...) ja vielä perään pari kourallista pähkinöitä. Jos syönti jää vähälle ennen nukkumaan menoa en meinaa nukahtaa ja herään aamuyöstä nälkään. Tuo sapuskamäärä viittais hemmoon, joka kuvittelee käsivarren rasvakertymiä lihaksiksi, mutta pituutta on 180cm ja painoa 72kg, jotten lähinnä luuviulua muistutan. Paremmin kai sitä palautuu jos on millä palautua, luulisin, vaan mites on asia oikeasti? Kun ei nyt tuo syönti niin jarruttavankaan tunnu, koska esim. penkkiin saan yhen toiston lisää per treenikerta. Voisinko saada enemmän jos söisin illalla vähemmän?
Senkus vedät ne patongit. En hirveästi murehtisi hiilareista jos tuo viimeinen ateria on treenin jälkeinen. Treenin jälkeen vedän itse aina kunnon mäiskeet, vaikka menisin nukkumaan tunnin päästä. Eikä se läski pamahda kehoon yhdessä yössä, joten ihan hyvin voi seurata miten paljon niistä hiilareista on harmia yötä vasten.Ahvena sanoi:Tietäskö joku miksi niitä hiilareita ei kestä illalla ottaa paljoa? Meneekö treenini ihan metsään, kun mulla on tapana varsinkin rankan ilta-treenin päälle syödä täyspitkä patonki kaikella mahdollisella täytteellä (pakka kalapuikkoja tai lenkkiä, pihvejä, tonnikalaa...) ja vielä perään pari kourallista pähkinöitä. Jos syönti jää vähälle ennen nukkumaan menoa en meinaa nukahtaa ja herään aamuyöstä nälkään.
Eli jos lähtee esim. perjantaina juomaan, niin kannattaako reenit ajoittaa kuinka? Onko parempi jättää perjantain reeni väliin ja siirtää se vaikka sunnuntaille? Entäs torstain/lauantain reeni?
Ahvena sanoi:Meneekö treenini ihan metsään, kun mulla on tapana varsinkin rankan ilta-treenin päälle syödä täyspitkä patonki kaikella mahdollisella täytteellä (pakka kalapuikkoja tai lenkkiä, pihvejä, tonnikalaa...) ja vielä perään pari kourallista pähkinöitä.