Hiilarit jua bisse illalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaenkky
  • Aloitettu Aloitettu
Hämmer sanoi:
Hiilareita illalla?
En oo itte varsinaisesti koskaan dietannu, mut nää olemattomat lihakset on mulla ainakin tullu näkyviin ihan sillä, etten ota enää klo kuuden jälkeen illalla hiilaria lainkaan, jos ei treenin jälkeistä ateriaa ja palkkaria oteta huomioon...

Pointti tässä siis oli, että kyllä ne iltahiilarit aika tehokkaasti sitä läskiä pitää yllä ainakin IMO.

itse kokeilin HIIT ja keto dietin ja huomasin ettei omalla kohdalla paino putoa vaikka miten kitkuilisi näitten kanssa, paino rupesi putoamaan vasta kun siirryin takaisin ihan normaali ruokavalioon ja lopetin 3h välein syömisen. nykyään syön vain silloin kun on nälkä ja hyvin näyttää toimivan ja tuloksetkin kasvavat ihan samaa vauhtia joten what the heck :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jarska sanoi:
Toikin on silloin liikaa.

Olisikohan nyt aivan näinkään? Eikös esimerkiksi pienen punaviinilasillisen juomisella per ilta ole todettu olevan suotuisia terveysvaikutuksia? Mutta sen pitäisi sitten olla vain se pieni punkkulasillinen illassa eikä yhtään enempää. Varsinkin jos tuo lasillinen vielä auttaa rentoutumaan paremmin, niin voisin veikata että lähes pelkkää hyötyä tuosta on. Painotan sanaa veikata :) .

Katabolic sanoi:
Eikös esimerkiksi pienen punaviinilasillisen juomisella per ilta ole todettu olevan suotuisia terveysvaikutuksia?
Toi asia on ilmaistu monesti niin, että pieni punaviinilasi illassa ei ole terveydelle haitallinen, pikemminkin päinvastoin, mutta kenenkään EI tarvi alkaa sitä lasillista illassa litkimään edistääkseen terveyttä :D

tiieitiijuu sanoi:
itse kokeilin HIIT ja keto dietin ja huomasin ettei omalla kohdalla paino putoa vaikka miten kitkuilisi näitten kanssa, paino rupesi putoamaan vasta kun siirryin takaisin ihan normaali ruokavalioon ja lopetin 3h välein syömisen. nykyään syön vain silloin kun on nälkä ja hyvin näyttää toimivan ja tuloksetkin kasvavat ihan samaa vauhtia joten what the heck :)

Siks tuolla tossa mun viestissä toi IMO lukeekin... Siis todellakin minun mielestä iltahiilarit on saatanasta, mutta tunnen niiden puoltajiakin...
Joten voidaan hyvissä mielin vaikka :kippis1: ennen kuin mennään :zzzz: , mutta mun lasissa on sillon funlightia... :)

Totenkopf sanoi:
Parin vuoden treenin jälkeen penkkasit sitten kokonaista 90kg, vaikka kokemusta löytyy. Et voi väittää olevasi kovinkaan perehtynyt ravinnon ja alkoholin merkitykseen, pohjasi kun olivat mitä olivat ennen kuurittelua. Jos sinulla on ollut setti päällä puoli vuotta, et voi väittää, etteikö kehityksesi mahdollisesti olisi ollut parempaa ilman alkoholia.

Täytyy sen verran vielä huomauttaa, että tuo 90kg ei ollut mikään tarkka tulos. Ykkösiä en ikinä kokeillut ja vedin pitkiä sarjoja penkillä. Voi olla että se oli enemmän, tuo oli vaan jonkinnäköinen arvio.

kaenkky sanoi:
tosta nimestä vielä sen verra et se piti olla ja eikä "jua"

:lol2:
Toi otsikko menee kyllä freudilaisten lipsahdusten top 3:n.

rollerghost sanoi:
Ja tuossa parissa vuodessa ehtii yllättävän paljon kokeilla kaikenmaailman vippaskonsteja, hormoniboostereita, iltapalojen kanssa kikkailua ja yleensäkin ravinnon kanssa kikkailua. Enkä ole huomannut niistä olevan käytännössä mitään hyötyä.

Olisit voinut toki "vippaskonstien" ja "kikkailujen" sijaan vaikka kokeilla ihan rehellistä kovaa treeniä. Jos kahdessa vuodessa ei parempaan kuntoon pääse, niin perusasiat eivät varmasti ole kunnossa.

Pecman sanoi:
Olisit voinut toki "vippaskonstien" ja "kikkailujen" sijaan vaikka kokeilla ihan rehellistä kovaa treeniä. Jos kahdessa vuodessa ei parempaan kuntoon pääse, niin perusasiat eivät varmasti ole kunnossa.

Viittaatko tuolla "jos kahdessa vuodessa ei parempaan kuntoon pääse" minun about 90kg penkkitulokseen?
Jos näin on, niin täytyy vielä selventää hiukan.

Kokeilin kyllä kovaa treeniä ja sainkin ihan hyviä tuloksia, enkä edelleenkään pidä penkkiä ykkösmittarina kunnon arvioinnissa.
En kokeillut kyykky enkä maastaveto ennätyksiä, vedin aina 12-25 sarjoja. Samoin oikeastaan penkissä. Voi siis olla aivan mahdollista, että sain penkistä yli 100kg. Pyrin kuitenkin aina treenissäni saamaan aikaiseksi pumpin, välittämättä niinkään raudan määrästä vaikka nyt aionkin kokeilla Miken 2x6 ohjelmaa. Mutta paino oli ennen viime kesää (about vuosi sitten) 90kg, jolloin aloitin dietin ja sitä kesti n. puoli vuotta. Sen jälkeen paino oli jotain 80kg ja six pakki näkyi. Siitä n. 2kk aloitin vasta roinaamisen. Ja kyllä, vituttaahan se nyt kun ei tajunnut ennen tuota diettiä aloittaa!
:wall:

Tosta dietistä sen verran, että lähinnä ketolla olin, en kuitenkaan koko ajan, vaan esim. välissä oli viikkoja jolloin söin myös hiukan enemmän hiilaria.

VZ58 sanoi:
Alkoholi laskee testosteronitasoja ja nostaa estrogeenitasoja. Jokainen voi itse päätellä onko krapulaan johtavasta viinan nielemisestä haittaa vai hyötyä.

Alkoholi nostaa illaksi testotasoja pikkuisen, mutta (krapula-)aamuksi sitten ne sitten laskee hieman, palautuvat kuitenkin 24h sisällä sitten.

jarggf sanoi:
Vähän mutua, mutta eikös hiilareil ole ei-toivottu vaikutus insuliinipiikin kautta kasvuhormoni vasteeseen?

Näinhän sitä on puhuttu, joten ennen nukkumaanmenoa ei ole kovinkaan suotavaa mättää älyttömästi niitä hiilareita..

Pidetäänpä nyt sitten ne kuurikeskustelut niille kuuluvalla osiolla!

Edit: Tämä siis niille joiden viestejä tässä on deletoitu...

Kyllä ainakin henkilökohtaisesti krapula-aamuina tuntuu kun peilin eteen kävelee että nesteet on kaikki hävinnyt lihaksista ja taas on menny (viikkojen) selväpäisenä raadanta hukkaan, ja eikun alusta. On sitä mietitty minkalaisessa kunnossa sitä olisi jos ei sitä viinan pa*k*a ois tullu nautittuu koko treenitaustan aikana. :rolleyes: mut se on taas sitä ainaista "jos jos".

niihän se onkin.... ois pitänytkin painottaa et "tuntuu siltä". mut viikon olin kanarialla ja arvaten siellä oli 7 päivän ränni... niin kappas kappas kun vaakaan astuin niin 6 kiloa oli alaspäin heilahtanut. "Nopeesti" ne onneks takas tulee.

Löyty tällänen väite alkoholista ja testosteronista..

http://netti.nic.fi/~populus/b/potens.html

Alkoholi vaikuttaa myös maksassa ja kiveksissä. Maksassa ja kiveksissä alkoholi vaikuttaa siten, että se haittaa testosteronin muodostumista. 7-8 Ravintola-annosta alkoholia vähintään testosteronin määrää jopa viidennekseen seuraavaan aamuun mennessä. Tällöin testosteronitason palautuminen normaaliksi kestää vuorokauden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom