Hullupaviaani
Banned
En saa unta illalla kun olen ketolla. Jos syön ruisleipää yöpalaksi uni tulee heti. Onko tästä haittaa? Eli kumpi on pahempi hiilarit illalla vai 2h lyhyemmät unet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huonot unet päivästä toiseen tekee todella hallaa ja mäkin antasin tosiaan aika paljon, jos n. 2h saisin yöhön lisää: syö leipää jos auttaa, sillä n. 20g lisä hiilareita tuskin tappaa_väsymys kylläHullupaviaani sanoi:En saa unta illalla kun olen ketolla. Jos syön ruisleipää yöpalaksi uni tulee heti. Onko tästä haittaa? Eli kumpi on pahempi hiilarit illalla vai 2h lyhyemmät unet?
Metalviking sanoi:Itse en juurikaan syö pääasiallisia hiilareita enää iltasella (klo 18-19 jälkeen), vain toissijaisia, joita tulee esim. erhmannin mukana, pähkinöistä, maidosta, vihanneksista jne..
Tähän tottuu, jos nälkä kurnii, niin kantsii ottaa proteiinit jostain "täyttävästä".
pahinta on nämä klo 20:45-08:15 yövuorot lähes pelkästään proteiinilla..vatsa huutaa..
Gdane sanoi:Mikset sinä syö normaalisti jos sulla on yövuoro?
Mä syön yövuorot ihan niinkun päivävuorotkin. Aamupala tulee sillon kun herää ja iltapala kun menee nukkumaan ja siinä välillä on tasaisin väliajoin välipaloja ja lounasta ja päivällistä. Ja ihan yhtä hyvin toimii kroppa vaikka aamupuurot on 20:00, lounas 02:00, päivällinen 06 ja iltapala 09:00 (milloin en myöskään syö enää hiilareita).
Jos ollaan yö töissä niin nukutaan päivä... ja valvotaan yö.. Yö on päivä ja päivä yö.Metalviking sanoi:Aamulla syön kyllä hiilareita ja "palkitsen" itseni yön töistä, kaurahiutaleet rules ok. Aamulla on luonnollista syödä hiilareita, koska "se on päivän tärkein ateria". Tästähän löytynee jotain tutkimusfaktaakin näin insuliinin tuotantoa koskien. Yöllä syötynä hiilarit väsyttävät.
Metalviking sanoi:No meikällä tämä on toiminut. Aamulla hiilareita, herätessä ja vielä ennen töihin lähtöä jotain.
Nämä "toimivuudet" lievät yksilöllisiä, kuten moni muukin juttu.
Yksinkertaista;)