- Ikä
- 36
Noniin täällä on ollut juttua noista hiilihydraattien ottamisesta ennen nukkumaan menoa ja todettu, ettei ole mitään järkeä ja olen itse samalla kannalla mm. veljeni valistamana.. Nyt oon kuiteki ns. massa kaudella ja pitäisi saada vähän sitä läskiäkin lihasten päälle. R% varmaan lähellä nollaa. Voisi sanoo et pitäs olla tyytyväinen tähän tilaan kun suuri osa porukasta täällä yrittää saada turhat rasvat pois, mutta en kuitenkaa ajattele nii. Itellään varmaa tosi nopea aineen vaihdunta kun söi miten paljon tahansa vaikka täyttä roskaruokaa niin ei liho millään. Elikkä noista hiilareista yön aikana on sanottu vain tuovan turhaa rasvaa mut itellään se olis juuri tarkotus, kun muuten ruokavalio kunnossa. Miten sitten vaikuttaako tuo negatiivisesti esim. proteiinien imeytymiseen yöllä tai palautumiseen yms? Sakkeuksen muistaisin ainakin sanoneen ettei hiilarit yöllä hyödytä mitään vaan päin vastoin niistä olisi haittaa. Olisiko järkevämpää lisätä rasvaa iltapalassa tai esim. öljyjä enemmän kuin 1rkl