Hiilari tuo outo kummajainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tm2k
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Niin että mites porukka ottaa hiilareita lisäravinteena kun itse en teidä asiasta yhtään mitään ja tuskin se proteiini on ainoa asia joka pitää osata.

Tavoitteeni on kehonrakennus tyylinen massan ja vähän voiman rakentelu ilman diettiä. Täysillä vaan ruokaa ja reeniä !!!

mitat 190/110

Ainoastaan ruuasta saan tällä hetkellä hiilareita ja syön kaksi lämmintä ruokaa päivässä!!!!!!!

Auttakaapa hädässä olevaa kasvamaan :D

Kiitos vastauksista näin etukäteen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika moni ottaa hiilareita (maltoa) ainoastaan palautusjuomassa. Jotkut hurjat vetää malto/proteiinipaukkuja massaa kerätessä, monet lihoo kyllä liian herkästi sellaisista. Mutta jos kaloreita haluaa ja linjat kestää niin noista ainakin helposti saa. Hiilihydraattien määrää on helppo nostaa ilman lisäravinteitakin, puuroa, leipää, perunaa, riisiä, pastaa jne lisää vaan.

Ainoa ateria, jossa tarvitset lisäravinnemuodossa olevia hiilareita on palautusjuoma.

Tätä mieltä minä ainakin olen.

Minkälainen on tämä ruoan ja lisäravinteiden välinen ero? Lisäravinteethan ovat ruoan osajoukkoja? :)

Originally posted by Nat_Ural
Minkälainen on tämä ruoan ja lisäravinteiden välinen ero? Lisäravinteethan ovat ruoan osajoukkoja? :)
Lisäravinteissa on aina jotain epämääräistä, kenties jopa horrormooneja.

Originally posted by mho
Lisäravinteissa on aina jotain epämääräistä, kenties jopa horrormooneja.

:kippis1: :D

Mä oon niitä hurjia malton ja proteiinin sekakäyttäjiä, eli siis massanlisääjissä otan. En ole ainakaan vielä lihonnut, mutta ei se lihoaminen haittaisikaan. Tulis sitä painoa edes jossakin muodossa.

Originally posted by AKV
Ainoa ateria, jossa tarvitset lisäravinnemuodossa olevia hiilareita on palautusjuoma.

Tätä mieltä minä ainakin olen.

Tietysti jos kokeilee sitä Massaa, voimaa-kirjassakin mainittua kahden viikon bulkkaus-dieetti-kierrätystä, niin silloin hiilarit lisäravinteena saattaisivat tulla kyseeseen. Muistaakseni sitä bulkkaukseen käytettävää ravintoa/lisäravinteita pitäisi välillä vaihdella, eli välillä ottaa ne kalorit hiilareista, välillä vaikka rasvoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom