Hiilareista

Ikä
41
Eli hyviä hiilarinlähteitä kaivattais aterioille bulkille? Aamulla menee kaurapuuroa tai riisimuroja ja tietty lämpinä ruokana mitä sattuu, mutta noihin välipaloihin kaivattais jotain hiilareita: pelkällä protskudrinkillä ei paljoa kasveta. :) 5-7 ateriaa menee suurinpiirtein ja meikäläinen ainakin tuntuu pysyvän samassa 85kg sarjassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bulkilla ei niin väliä ole sillä minkälaisia hiilareita vedät. Kannattaa kuitenkin suosi matalan GI-n tuotteita. Välipalana vaikka ruisleipää ja kunnon satsi raejuustoa jne.

Tanssiva Rosvo sanoi:
Bulkilla ei niin väliä ole sillä minkälaisia hiilareita vedät. Kannattaa kuitenkin suosi matalan GI-n tuotteita. Välipalana vaikka ruisleipää ja kunnon satsi raejuustoa jne.

Hienosti kumoat itsesi.

Ja totta on että mieluummin niitä hitaita hiilareita niin ei sitä läskiä kerry niin herkästi sitten.

Laita kaurahiutaleita protskudrinkin sekaan. Itse otan hiilareista 90% kaurahiutaleista & ruisleivästä.

jep. esim purkki rahkaa ja pari desiä jotain puurohiutaleita sheikkeriin, vettä päälle, sekostus ja naamariin.

edit. tohon rahkaan on tosiaan parempi sekottaa noi hiutaleet ku ohuempaan juomaan ne tahtoo painua ikävästi pohjalle.

huumor sanoi:
jep. esim purkki rahkaa ja pari desiä jotain puurohiutaleita sheikkeriin, vettä päälle, sekostus ja naamariin.

edit. tohon rahkaan on tosiaan parempi sekottaa noi hiutaleet ku ohuempaan juomaan ne tahtoo painua ikävästi pohjalle.

Ei ainakaan näillä leveysasteilla painu pohjalle vaikka protskujuomaan sekoittaa (muistaakseni jos maitoon sekoittaa niin silloin jää pohjalle).

Erilaiset puurohiutaleet/kuituinen pasta/riisi/erilaiset juurekset/hedelmät/täysjyväleipä/pavut&linssit jne...

edit: välipaloilla syön itse real-leipää/hedelmiä/juureksia tai puurohiutaleita sekoitettuna johonkin protuun.

Ei se bulkilla niin tarkkaa ole, tosin aina kannatta puhtaasti syödä jos se vain mahdollista on ja jaksaa nähdä vaivaa.

Itsellä menee kaurahiutaleita, perunaa, riisiä, pastaa, ruisleipää, maitoa yms. ihan tavallista sapuskaa.

Timba79 sanoi:
Ei se bulkilla niin tarkkaa ole, tosin aina kannatta puhtaasti syödä jos se vain mahdollista on ja jaksaa nähdä vaivaa.

Itsellä menee kaurahiutaleita, perunaa, riisiä, pastaa, ruisleipää, maitoa yms. ihan tavallista sapuskaa.
Siis kaikkihan ihan tavallista sapuskaa syövät, ja jotain muutakin. Tyhmä kysymys, kun oot bulkilla niin onko riisisi ja pastasi tummaa vai sitä syntistä vaaleata? Joskus kyllä itsekkin sorrun ja taivun esim. riisipuuroon, se on niin hyvää, mutta tämätosin tapahtuu niin harvoin, että oksat pois.:D

rypsäriä siitä saa paljon kaloreita :) mä pistän illalla puoli desiä öljyä, munan ja punaista maitoa, kaakaojauhoo ja sit sauvasekottimella se pirtelöksi, tulee tosi paljon massaa, proteiinit sit toki vielä päälle vaikka liharoukaa tai drinkki tai jotain.

Rypsäriä otetaan ja se auttaa noihiin pieruongelmiin :) Eihän sitä voinut kiusausta vastustaa kun sisko kävi Thaimaassa ja toi laatikon sukulakuja. On muuten melkoset arvot niissäkin: 100g:ssa on melkein 1500kcal, 14g patukka.
Ei se mulla niin tarkkaa olekaan ton ruuan suhteen, paitsi vähän paremmin syömällä ei naama ole enää "kukkinut" ja ettei hirveetä rengasta pääse kertymään myöskään.

Isoarska83 sanoi:
Eli hyviä hiilarinlähteitä kaivattais aterioille bulkille? Aamulla menee kaurapuuroa tai riisimuroja ja tietty lämpinä ruokana mitä sattuu, mutta noihin välipaloihin kaivattais jotain hiilareita: pelkällä protskudrinkillä ei paljoa kasveta. :) 5-7 ateriaa menee suurinpiirtein ja meikäläinen ainakin tuntuu pysyvän samassa 85kg sarjassa.

Rajansa kaikella bulkilla, ainakin minun mielestäni. Riisimuroissa on takuulla sokeria enemmän kuin laki sallii. Elovena (esim.) kaurapuuro on hyvä hiilihydraattilähde. Tummaa leipää ja yleensäkin kuitupitoista.

Isoarska83 sanoi:
Eihän sitä voinut kiusausta vastustaa kun sisko kävi Thaimaassa ja toi laatikon sukulakuja. On muuten melkoset arvot niissäkin: 100g:ssa on melkein 1500kcal, 14g patukka.

Eipä taida sukulakut tai mitkään muutkaan lakut olla noin energiatiheää tavaraa, veikkaisin niissä olevan 400-500kcal/100g. Pääosinhan ne on hiilaria joka sisältää 4kcal/g. Vai mitä ne Thaimaan lakut sisältää?

NGV sanoi:
Siis kaikkihan ihan tavallista sapuskaa syövät, ja jotain muutakin. Tyhmä kysymys, kun oot bulkilla niin onko riisisi ja pastasi tummaa vai sitä syntistä vaaleata? Joskus kyllä itsekkin sorrun ja taivun esim. riisipuuroon, se on niin hyvää, mutta tämätosin tapahtuu niin harvoin, että oksat pois.:D

En mä jaksa vaivata päätäni dieetilläkään tuon riisin ja pastan värillä. Mä vedän riiseistä aina tota basmatia ja jasminia, olipa sitten bulkki tai dieetti. Se kokonaismäärä on mielestäni edelleen tärkein ja sitten varmaan vaikuttaa hiilarin laatukin (jos nyt unohdetaan kuitenkin sokerit ja mässyt tästä) jos ollaan menossa oikeasti tiukaksi, eli ollaan vaikka kisadieetillä.

Amerikan Jeesus sanoi:
Hienosti kumoat itsesi.

Ja totta on että mieluummin niitä hitaita hiilareita niin ei sitä läskiä kerry niin herkästi sitten.

Joku voisi sanoa että tuollaiseen tarttuminen on erään pienen merkin kanssa käytävä seksuaalinen akti. Mutta se en ole minä :rolleyes:

Mulla on vaan tällänen aineenvaihdunta, paino pysyy suht samana jos ei kisko ruokaa ihan kunnolla ja silti vaikka syön sikana, paino menee ylöspäin suht hitaasti ja fläsää ei silti hirveesti kerry. Jos rypsärit jää niin alkaa laihtumaan.

mulla on ihan sama, saa syödä niin että se käy jo työstä. jos alkaa syömään normaalisti niin sitä alkaa laihtumaan :) no eipä ole ainakaan painonhallinta ongelmia tai sit ne on toisinpäin kuin suurimmalla osalla...

Isoarska83 sanoi:
Rypsäriä otetaan ja se auttaa noihiin pieruongelmiin :) Eihän sitä voinut kiusausta vastustaa kun sisko kävi Thaimaassa ja toi laatikon sukulakuja. On muuten melkoset arvot niissäkin: 100g:ssa on melkein 1500kcal, 14g patukka.
Ei se mulla niin tarkkaa olekaan ton ruuan suhteen, paitsi vähän paremmin syömällä ei naama ole enää "kukkinut" ja ettei hirveetä rengasta pääse kertymään myöskään.
Hmm, saa olla rasvaakin kalorisempaa ainetta jos siinä kerta on noin 1500 kaloria 100g:ssä.:D
Meinaan rasvassahan on noin 800-900 kaloria per 100g jos tuota kalori tiheämpää kamaa on olemassa niin, avot..

Joo kuten huomaa porukka kuvittelee syövänsä paljon ja todellisuudessa syö kuitenkin liian vähän. Kilojoulet sotketaan kilokaloreiden kanssa, ja luullaan, että desilitra leseitä tjs. painaa sen 100g jne:david::wall:. Tai en minä näistä olettamuksista tiedä, jossain kyllä vaan menee vituilleen, kun ollaan ihmettelemäsää ku ei massa heru vaik vedetään 6000kk päivässä. Kyl mä sanon jos joku 70 kilonen ukko syö vaikka sen 3000kk päivässä ja laihtuu/paino pysyy samana niin silloin on miehellä suolessa lapamato tai kaksikymmentä, tämä ei muuten ole mahdollista.

Edit: 50% provovähennys

Moro kaikki!

En oikein tiedä mihin tää viesti ois pitäny laittaa niin laitan tänne..

Siis ku oon jonkin aikaa käyttäny heraproteiinijuomaa punttireenin jälkeen. Sit ostin tossa vähän aikaa sitten malto- pussin ja oon laittanu sitä saman verran ku heraa n. tunnin punttireenin jälkeen..

Siis jos liihasmassaa haluaa lisää niin auttaako se hiilari siinä mitään vai lihottaako vaan??

Kiitti jo etukäteen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom