tere! iha vaa kysysin kun dietillä olen nyt ollut jo jonkin aikaa ja sen alun vetelin ihan tuntumalla ja siistityllä ruokavaliolla ja painon sain tippumaan reilusti mutta nyt loppudietin olen laskenut kalorit yms muut ravintoaineet tarkkaan. kaloreita päivässä tulee 2000-2100. proteiinit siinä 260g hiilarit n.130-140g ja rasvat siinä 50g ja kuituja noin 20g päivässä. paino 76kg ja pituus 161cm paino tullut siis 90kilosta-->76 kiloon. tarkoitus olisi vielä saada noin 5 kiloa pois.
niin miten suosittelisitte jaksottamaan tuon hiilari määrän päivälle? olen suunnitellut jokseenkin näin että aamulla,ennen treeniä,treenin jälkeen. mutta voitteko antaa sellaista vinkkiä tähän että minkä verran ottaisin aamulla?ennen treeniä? treenin jälkeen? muuten ruokailen nyt dietillä 5-6krt päivässä. riippuen siitä miten armeijassa menee päivä ohjelma, mutta vähintään 3,5h välein aina yritän ruoan saada. inttiä onneksi jäljellä enää 8vk niin sitten homma normalisoituu.
niin miten suosittelisitte jaksottamaan tuon hiilari määrän päivälle? olen suunnitellut jokseenkin näin että aamulla,ennen treeniä,treenin jälkeen. mutta voitteko antaa sellaista vinkkiä tähän että minkä verran ottaisin aamulla?ennen treeniä? treenin jälkeen? muuten ruokailen nyt dietillä 5-6krt päivässä. riippuen siitä miten armeijassa menee päivä ohjelma, mutta vähintään 3,5h välein aina yritän ruoan saada. inttiä onneksi jäljellä enää 8vk niin sitten homma normalisoituu.