High Performance Metabolic Supplements - No Compromises !

Onkos kellään kokemusta noista tuotteista? Hullut hehkutukset tuoteselosteissa, mutta ei ole tarkempia sisältöjä missään esillä? Tuotekuvastoakin kyselin, mutta vastaus oli:"Olemme luopuneet paperisten esitteiden postittamisesta, pitääksemme
hinnat entistä edullisimpana, jotta saataisi lisäravinteiden hinnat mahdollisimman alas". :confused:
Pakkiksen tuotteilla tähän saakka ja tästä eteenpäin, mutta noilla esim. munaprode joka kiinnostaisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo hehkutukset on parhaita mitä olen suomalaisista mainoksista lukenut, monesti saa repeillä. Parit pussit yhtä niistä weight geinereistä olen popsinut ja ihan laadukasta tavaraa oli.

Jep. Sulta just vastausta odottelin, kun olit näköjään joskus muinoin kyseisen merkin maininnut. Ihmetyttää vaan, kun niillä ei ole netissä kovin tarkasti ilmoitettu tuotteiden sisältöjä. Paha lähteä niitten "faktojen" perusteella tilaamaan. Oliko niissä purkeissa sitten etikettiä mistä sisältö selviää tarkemmin?

edit: tossa mun ensimmäisessä viestissä on muuten kauhee typo prkl

Todella vanha threadi, mutta infoa kyseisestä kaupasta ei näytä löytyvän sitten mistään.

Vaikuttaa olevan ainoa paikka Suomessa mistä löytyy munaproteiinia.
Tuotteissa ei kuitenkaan näy minkäänlaista ravintosisältöä yms, mikä on aika hämärää. Onkos kukaan tilaillut täältä ja jos, niin onko paketeissa sentään ravintosisällöt?

ps. Mikä kumma siinä on, että munaprodea ei myydä Suomessa? :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom