Hifkiperse

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silmä
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä se lenkki vaan perseeseen auttaa ku lähtee ne fläsät siitä päältä pois. Rupee näyttämään paremmalta farkkujenki alla, se on ihan saletti. Ja mitä noihin pohkeisiin tulee ni ite oon kans tavannu maratoonareita joilla on jumalattomat pohkeet, eivätkä oo varmasti niitä salilla itelleen hommannu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sen farkkupepun oikeesti haluaa ni ei muutaku juoksemaan.

:eek: Juoksemalla ei saavuteta muuta kuin luinen(ja ehkä se rasvaton..) perse!:david: Jos sitä lihasta sinne takalistoon haluaa, niin kyykky ja prässi on varmasti parhaimpia liikkeitä siihen tarkoitukseen.. Veikkaisin, että näillä maratoonareilla on ennempää rasvattomat kintut kuin lihaksikkaat..:rolleyes:
 
Itse olen joskus netistä napannut erinomaisen pakaroihin ottavan liikkeen. Hankala selittää, mutta yritetään...

Mennään Hackiin "väärinpäin", eli kasvot vasten laitetta. Siitä "pyllistetään ulospäin, toki myös polvista joustaen ja luonnollisesti nostetaan takaisin. Ainakin oman perseeni olen saanut tuolla liikkeellä kasvamaan.

Nyyssölän blogissa oli ainakin joskus video tuosta liikkeestä. Koitan etsiä ja laitan sen tänne jos löydän. Siitä selviää liike paremmin kuin ontuvasta selityksestäni.
 
Löytyi. Tässä videossa Mika esittelee paljon muitakin hyvä liikkeitä takareisille ja pakaroille.

Tarkoittamani liike alkaa videolla n. 6 minuutin kohdilla. Itse teen liikkeen hieman eritavalla. En vie jalkoja ihan noin taakse levyllä ja koukistan hieman enemmän polvia enkä laske selkää ihan noin vaakatasoon kuin Mika videollaan. Näin selkäkin kestää hieman isompaa kuormaa ja koen liikkeen menevän enemmän pakaroille kuin takareisille.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
4.3.2024
Viestejä
1
No tässä esimerkkinä vaikka Hendrick Henningson
main.php


Kisa menestyksiä en sulle jaksa etsiä, mutta CBB:ssä on kisaillut ja SM-finaaleissakin päässyt esiintyy ja eipä nuo pohkeet mitkään ihmeelliset ole. Ja niin ei ole kovinkaan monella muullakaan CBB:ssä, tai en itse ainakaan mitään silmiä hiveleviä tapauksia ole hetkeen nähnyt.

Eli tuon ylittämiseen ei paljoa vaadita POHKEIDEN osalta jos vähänkin geenit kohdallaan, nyt loppuu sit offtopic omalta osalta..
Nyt luulen, että kuva oli varmaan väärä kun just pohkeet olivat yksi vahvimpia puoleja ja vielä nyt 60v. Kuvaa voi pyytää erikseen. Terv. Hendrick
 
Vaikuttaako takakyykyn syvyys perseenlihaskasvuun jos tekee sen mahdollisimman syvältä? Jotkut naiset tekee niin harvemmin olen nähnyt miesten kyykkäävän niin syvältä.
 
Back
Ylös Bottom