Hierontaa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä on tullut treenattua jonkin aikaa aika rankasti, useita peräkkäisiä päiviä, pari lepoa ja taas useita peräkkäisiä päiviä.

Nyt alkaa hiukan tuntua että saattaisi olla tarvetta kunnon hieronnalle. Paikat eivät ole kipeytyneet edes maksimitoistoilla, mutta olo alkaa tulla jotenkin kankeaksi.

Onko kellään kokemuksia millaisia vaikutuksia hieronnalla on? Onko treenit sujuneet paremmin, onko palautuminen nopeutunut tai onko olo muuten parantunut kunnon hieronnan jälkeen?
Kannattaako ja kuinka usein?

Enkä tarkoita mitään vaimon/tyttöystävän hierontaa (ilman käsiä ;) ) vaan oikein kunnon urheiluhierojan kokovartalohierontaa.

Tahtoo tuo selkäpuoli mennä joskus jumiin, niin ala-selästä kuin yläselästäkin. Niin siihen on auttanut silloin tällöin tapahtuva hieronta joka on laukaissut jumit. Ja sen jälkeen on pystynyt taas treenaamaan ihan normaalisti. Hieronassa on käynyt ihan tuntuman mukaan, yleensä sitä venyttää hierontaan lähtöä ihan liian pitkään mutta ei ole kuitenkaan mitään suurempia vammoja päässyt syntymään.

Itselläni ainakin hieronta auttoi kipeytyneeseen olkapäähän todella hyvin. Olka hajosi niskantakaa punnerruksessa TI ja kävin TO hierojalla, niin 75% kivuista hävisi samantien ja pystyin tekemään täydellisen olka treenin taas seuraana TI ilman mitään kipuja..

Eli itse olen sitä mieltä että kannattaa käydä hierojalla n. 2 viikon välein, ainakin itselläni se auttaa lihaskipuihin...

Onko kokemuksia nivelkivuista? Auttaako nivelkipuun?

Mulla on jostain syystä vasen olkapää ruvennut reistaamaan. Tietyssä asennossa tuntuu pistävä kipu nivelessä.

Luulisin tämän johtuvan siitä kun olen ruvennut tekemään sarjan perään vielä yks... ja vielä yks... ja vielä yks... jne. Niin monta kuin menee.

Viimeisissä rupee liike jo vähän hajoomaan. Pitäis varmaan olla tekemättä sitä viimeistä joka meinaa hajota ja on siten epäpuhdas.
Muttakun... se on just se makein.

Kauanko olette pitäneet paussia hieronnan jälkeen ? vai oletteko jo esim. seuraavana päivänä käyneet salilla ?

Samana päivänäkin olen käynyt salilla, en huomannut mitään eroa pidinkö päivän väliä vai en...

Ei ainakaan hierottuja lihaksia kannata mennä treenaamaan samana päivänä, mieluiten ei seuraavanakaan. Itsellä on ainakin hieronnan jälkeisenä päivänä lihakset hellinä ja kipeät.

Suositut

Back
Ylös Bottom