ZannaZ
Hysteerinen söpöliini
- Ikä
- 39
Käyvätkö mimmit hierotuttamassa itseään? Jos niin kuinka usein? Kuinka kauan kerralla? Joku tietty lihasryhmä / kropan osa vai koko helahoito kerralla? Entä käyttekö ihan urheiluhierojalla vai käykö esim. salilla oleva "perus"-hieroja? Onko väliä onko mies vai naishieroja? Pitääkö hierojalle mennessä olla joku idea mitä tehdään vai tietääkö hieroja mitä pitää tehdä? Minkä hintaisia nämä hieronnat ovat?
Mielipiteitä olisi kiva kuulla niin kuntoilija- kuin kilpailijan/kilpailuihin tähtäävienkin näkövinkkelistä. Itse treenaan tosissani kisat silmissä kiiluen ja kovasti olisin halukas tietää että onko tuosta säännöllisesti hieronnasta hyötyä? Ja jos niin kuinka paljon?
Kokemuksia? Suosituksia? Kertokaa tähän threadiin vaan ihan kaikki hieronnasta, olen pelkkänä korvana...
Kiitos vastauksista, ootte ihan mahtavia kaikki
Mielipiteitä olisi kiva kuulla niin kuntoilija- kuin kilpailijan/kilpailuihin tähtäävienkin näkövinkkelistä. Itse treenaan tosissani kisat silmissä kiiluen ja kovasti olisin halukas tietää että onko tuosta säännöllisesti hieronnasta hyötyä? Ja jos niin kuinka paljon?
Kokemuksia? Suosituksia? Kertokaa tähän threadiin vaan ihan kaikki hieronnasta, olen pelkkänä korvana...
Kiitos vastauksista, ootte ihan mahtavia kaikki