Ite oon käyny kerran osteopaatilla (pikkukaupungissa, maksoi jotain 20e pintaan...). Niska meni ihan totaalisen jumiin ja syyksi löytyi fasettilukko. Osteopaatti totesi, ettei ole koskaan nähnyt yhtä jumittunutta niskaa...auts. Aikansa se sitä venytteli, ja väänteli ja niksautteli ja vähän auttoi mutta myönsi itekin, ettei saanut sitä kokonaan auki. Vaiva kuitenkin parani huomaamattomaksi muutamassa päivässä. Luulen vaan et mulla on noita lukkoja koko ajan enemmänkin ja pitäs tehdä asialle jotain. Maksaa varmaan vaan täällä treella aika mukavasti. Toisaaltahan se on vaan omaan terveyteen panostamista mut silti.
Toinen mitä mulle on joskus hieroja pari kertaa tehny on just tollanen rintarangan rusauttaminen sijoilleen. On kuulemma aina painunu jotenkin kasaan. En tiä mitä tarkotti tarkalleen mut hirvee rutina kävi ja kaipa se jotenkin yleistä oloa helpotti. Siitä on niin kauan, etten tarkalleen muista miltä tuntuu.
Suunnitelmissa ois tässä mennä jonnekin paranneltavaksi heti, kun keksin sopivan paikan (ja ajan).
Kuinkas paljon ennen noita käsittelyjä pitäs olla lepoo treeneistä? Toiset sanoo et päivä ja toiset enemmän? Toisaalta kovan selkätreenin jälkeen ei kyl ees tekis mieli mennä kopeloituttamaan arkoja lihaksia :(