- Liittynyt
- 28.2.2009
- Viestejä
- 154
Ihan sama minkä verran on tehoja autossa, ei ole tuo muotoilupuoli japseilla hallussa.
Porsche.
Eipä ole ei. Vähän niinkuin:
Nissan
Porsche
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan sama minkä verran on tehoja autossa, ei ole tuo muotoilupuoli japseilla hallussa.
Porsche.
Heh, lauantaina kun ajoin Turkuun, niin minut ohitti ensin Porsche Carrera 4 S, minkä perässä heti tuollainen GTR.No juu, eipä tarttisi kahta kertaa miettiä kumman noista ottaisi. Ihan sama minkä verran on tehoja autossa, ei ole tuo muotoilupuoli japseilla hallussa. Ei nuo riisikipot vetoa ollenkaan.
Porsche.
Perus-CLK nyt on kaukana urheilullisesta, semmonen mukavuuscoupe. AMG:t sitten erikseen.
Eikös Mesen CLS osu aika hyvin tohon urheilullisen ja tyylikkään määritelmääsi?
![]()
vaikka en yhtään Meseistä edes tykkää. Ei se kyllä urheilullisen näköinen ole. Tollanen vimpan päälle luksuspeli :whip:No juu, eipä tarttisi kahta kertaa miettiä kumman noista ottaisi. Ihan sama minkä verran on tehoja autossa, ei ole tuo muotoilupuoli japseilla hallussa. Ei nuo riisikipot vetoa ollenkaan.
Porsche.
Ei tuo GT-R ihan hienoimmasta päästä ole, mutta hinnaltaan ylivertainen laite. Luultavasti kaikki pieleen mennyt tulee Nissan-Renaultin euroopan päästä ;)

Mielenkiintoinen koeajo tuosta GT-R:stä. Kannattaa tsekata.
http://www.iltasanomat.fi/videot/autot/1699627
Tämä taisi olla "mahdottumuus" tuolla "ärsyttäviä asioita liikenteessä"-threadissa. Siis auton rajoittaminen niin, että sillä voisi päästellä radalla mielin määrin.Tekniikkaa tuossa vehkeessä kyllä on kuin pienessä kylässä, kuten japsissa tietysti kuuluukin. Hauska yksityiskohta, että auto on Japanissa rajoitettu 180km/h, paitsi ollessaan radalla, jonka auto toteaa itse sisäisen GPS-järjestelmänsä avulla.
Ei sitä kukaan kai mahdottomaksi sanonut. Mutta en tuonkaan toimivuuteen kyllä täysin luota. Pystyykö ne väittämään, että sinne on ohjelmoitu kaikki maailman moottoriradat? Niitä lienee jokunen. Itse en tiedä Suomen radoistakaan kuin murto-osan.Tämä taisi olla "mahdottumuus" tuolla "ärsyttäviä asioita liikenteessä"-threadissa. Siis auton rajoittaminen niin, että sillä voisi päästellä radalla mielin määrin.
Tämä taisi olla "mahdottumuus" tuolla "ärsyttäviä asioita liikenteessä"-threadissa. Siis auton rajoittaminen niin, että sillä voisi päästellä radalla mielin määrin.
Ei sitä kukaan kai mahdottomaksi sanonut. Mutta en tuonkaan toimivuuteen kyllä täysin luota. Pystyykö ne väittämään, että sinne on ohjelmoitu kaikki maailman moottoriradat? Niitä lienee jokunen. Itse en tiedä Suomen radoistakaan kuin murto-osan.
eiks se toimi vaan japanin sisällä. ja siihenkin on konsti kiertää se
Sanoin tämän jo ennenkin mutta sanon sen vielä, onhan se jotenkin hienompaa sanoa ajavansa porschella ku nipponilla :D
Ei sillä ole merkitystä, kun maaliin tullaan niin se on silti vain Nissan.Ja mun mielestä olisi hienoa sanoa, että ajan Nissanilla. Joka muuten jättää sun F430:sen viivalta. Ja radalla. Ja missä vaan. :D
Ei sillä ole merkitystä, kun maaliin tullaan niin se on silti vain Nissan.
Ei sillä ole merkitystä, kun maaliin tullaan niin se on silti vain Nissan.