Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos itse ostaisin urheiluautoa hauskan pitoon niin sillä absoluuttisella nopeudella mitä autolla pystyy rataa kiertämään ei olisi juurikaan merkitystä vaan sillä kuinka hauskaa se ajaminen olisi. Etuveto on nyt vaan on sama asia kuin apupyörät polkupyörässä, helpo ja turvallinen ajaa mutta jos vähänkään on sattunut kyvykkäämpi kuski rattiin niin pilaa täydellisesti ajonautinnon. Vaikka eipä tuo taida urheiluauto ollakkaan vaan sporttinen perheauto, eikös tuola ole kumminkin takapenkit ja kaikki. Sääli että nykyään kaikki järkevän hintaiset autot on raiskattu tuolla etuvedolla tai etuveto painotteisilla leikki nelivedoilla.
 
Etuveto on nyt vaan on sama asia kuin apupyörät polkupyörässä, helpo ja turvallinen ajaa mutta jos vähänkään on sattunut kyvykkäämpi kuski rattiin niin pilaa täydellisesti ajonautinnon. Vaikka eipä tuo taida urheiluauto ollakkaan vaan sporttinen perheauto, eikös tuola ole kumminkin takapenkit ja kaikki. Sääli että nykyään kaikki järkevän hintaiset autot on raiskattu tuolla etuvedolla tai etuveto painotteisilla leikki nelivedoilla.
No nyt olen kyllä täysin eri mieltä. Helpompi se on nelikolla tai takatuupparilla ajaa. Siis niinkun perusjampalle. Sitten kun on riittävän pätevä kuski ni kyllä sillä etuvedollakin pääsee.
 
Evosta tuli mieleen, että mitäs meininkiä tämä on kun Mitsubishin UK sivustolla esitetään eri specsejä kuin saksan sivulla ja lisäksi tarjolla on 330 ja 360hv versiot!?

Saksan sivulla 295hv versio 0-100 5,4s kun UK sivulla 4,7s. Lisäksi UK sivulla 295hv versiossa on enemmän vääntöä 407Nm ja saksan sivulla 366Nm.

360hv/492Nm versiolle lupaavat 0-100km/h 4,1s!
 
Force sanoi:
Evosta tuli mieleen, että mitäs meininkiä tämä on kun Mitsubishin UK sivustolla esitetään eri specsejä kuin saksan sivulla

wikipedia sanoi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution
The UK models will be reworked by Mitsubishi UK

Eli UK mallit ovat vähän tuunailtuja paikallisen maahantuojan puolesta.
 
Sama. Takaveto on kyllä paljon helpompi ajaa, ja tulee usein varsinkin miehillä selkäytimestä jo tietokonepelien takia. Puskevan etuvedon ajaminen on sen sijaan whole different ballgame.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ford-Focus-RS-Concept.jpg

Siinä on auto missä on kaikki palikat kohdallaan, myös hinta! :haart:Ainoa kun sais vielä tohon nelivedon mukaan, ni jo vois heittää Evot ja Imput roskakoriin!

Vaikka en fordeista ajatustasolla juuri kiihotukaan niin vanhana fiestamiehenä on kyllä kompattava widowmakeria siinä mielessä, että varsin houkutteleva paketti hintaa ja tehoja myöten. Ulkonäkökään ei omasta mielestä ole paha. Toinen väri ja ohjaamoon ehkä kaipaisin hieman enemmän kulmikkuutta, racehenkisyyttä, oldskoolia tai jotain särmää. Kojelauta, ratti, nuppi ym. esim. melko rumat. Takaveto kruunais paketin.
 
Eli UK mallit ovat vähän tuunailtuja paikallisen maahantuojan puolesta.

Näköjään joo. Ovat tehneet aika ärhäkän Evo 8:n, FQ400. 0-100km/h 3,5s ja radalla päihittänyt Lambo Murcielagon, Audi RS4:n ja Porsche Carrera 4S:n. It is rumoured that the 'FQ' stands for 'Fucking Quick'. :D

The FQ400, sold through Ralliart UK, produces 302.13 kW (405.2 hp) from its 2.0 L 4G63 engine, the result of special modifications by United Kingdom tuning firms Rampage Tuning, Owen Developments, and Flow Race Engines. At 202.9 hp (151.3 kW) per litre, it has one of the highest specific outputs per litre of any roadcar engine. With a curb weight of 3200 lb (1450 kg), it achieves 0-60 mph in 3.5 seconds, 0-100 mph in 9.1 seconds, 1/4 mile in 11.9 seconds at 121 mph (195 km/h), and a top speed of 176 mph (283km/h) while costing £47,000. BBC's television series Top Gear demonstrated that the stock FQ-400 could surprisingly keep up with a Lamborghini Murcielago around a test track. The Stig recorded a Top Gear Power Lap Times of 1 minute and 24.8 seconds, 4.2 seconds quicker than the Murcielago's time of 1 minute 29 seconds.[4] In a similar test conducted by UK supercar magazine evo, the Evolution was able to lap the Bedford Autodrome faster than an Audi RS4 and a Porsche Carrera 4S.
 
Tuo lexuksen kylki näyttää siltä ku olis potkittu lommoille :lol2:
Tuossa etuoven alapuolella tuo pokkaus on kyllä kieltämättä aika erikoinen.:wtf: Näyttää jotenkin siltä, että se ei liity mihinkään, mutta itsestään vain tulee tollanen uloke. Takaovessa sentään vähän järkevämmin jatkuu tohon pyöränkaareen.
 
Eilen tuli bongattua stadissa vähän harvinaisempi peli, nimittäin BMW 750 Hartge.
Siistin näköinen peli ja kulkupuoli kunnossa :thumbs:

pics-max-16716-353876-hartge-750.jpg


edit. en bongannut kuvan autoa vaan toisen samanvärisen yksilön
 
Tuossa etuoven alapuolella tuo pokkaus on kyllä kieltämättä aika erikoinen.:wtf: Näyttää jotenkin siltä, että se ei liity mihinkään, mutta itsestään vain tulee tollanen uloke. Takaovessa sentään vähän järkevämmin jatkuu tohon pyöränkaareen.

Liittyyhän se selkeästi tohon takaoven/perän kuvioon, ootteko sokeita?
Vaihteeksi vähän uutta muotoiluideaa, me likes :thumbs:

Toivottavasti ei silti tule uutta "lexusvalot"-ilmiötä tästä.
 
Näköjään joo. Ovat tehneet aika ärhäkän Evo 8:n, FQ400. 0-100km/h 3,5s ja radalla päihittänyt Lambo Murcielagon, Audi RS4:n ja Porsche Carrera 4S:n. It is rumoured that the 'FQ' stands for 'Fucking Quick'. :D

The FQ400, sold through Ralliart UK, produces 302.13 kW (405.2 hp) from its 2.0 L 4G63 engine, the result of special modifications by United Kingdom tuning firms Rampage Tuning, Owen Developments, and Flow Race Engines. At 202.9 hp (151.3 kW) per litre, it has one of the highest specific outputs per litre of any roadcar engine. With a curb weight of 3200 lb (1450 kg), it achieves 0-60 mph in 3.5 seconds, 0-100 mph in 9.1 seconds, 1/4 mile in 11.9 seconds at 121 mph (195 km/h), and a top speed of 176 mph (283km/h) while costing £47,000. BBC's television series Top Gear demonstrated that the stock FQ-400 could surprisingly keep up with a Lamborghini Murcielago around a test track. The Stig recorded a Top Gear Power Lap Times of 1 minute and 24.8 seconds, 4.2 seconds quicker than the Murcielago's time of 1 minute 29 seconds.[4] In a similar test conducted by UK supercar magazine evo, the Evolution was able to lap the Bedford Autodrome faster than an Audi RS4 and a Porsche Carrera 4S.

Ja sehän noissa eri version Evoissa on parasta, että ne on ku kaupasta ostasit eli takuu voimassa. Suomessa ku laitat pelkän ohjelman uusiks, takuu menee moottorin ja voimansiirronkin osalta osittain.
Toi RS on kyl pirun siisti, vaikkakin on etuveto, niin on se silti saatu kulkee kivasti jo vakiona. :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom