Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Huh!

1_dc_225.jpg

1_dc_227.jpg

Mielestäni käsittämättömän ruma. X5 paljon hienompi, mutta makuasioitahan nämä. :)

Samaa mieltä, X5 on hieno, mutta tuo ylle postattu auto näyttää takaapäin aivan paskalle köyristyvän koiran selältä.

Jos pitäisi joku SUV mieltää hienoksi, niin valinta kohdistuisi tähän:
QUOTE]
Ei tuo nyt nii pahalle näytä. Tulee vähän volvo s40 mieleen perästä(uudempaa koria oleva volvo)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mun silmään tavis-Vette on ehjempi kokonaisuus. Tuo näyttää aikamoiselta kyhäelmältä kaikkine kyhmyineen ja aukkoineen.

Mun silmään tavis-Vette on ehjempi kokonaisuus. Tuo näyttää aikamoiselta kyhäelmältä kaikkine kyhmyineen ja aukkoineen.
Makujahan on tietysti monia, mutta omasta mielestä ZR1 on juuri oikealla tavalla maltillisesti muotoiltu, täydellisesti ja kaikki noilla kyhmyillä on tarkoitus;)
Jonku verran on julkisuuteen annettua autosta tietoja esim. tehot +620hp +600ftl-lb vääntöä.
Sitten vaan odotellaan miten 100.000$ corvette pärjää kalliimpia porscheja ja ferrareita vastaan.;)

http://www.edmunds.com/insideline/do/Features/articleId=124027?tid=edmunds.il.home.photopanel..3.*

http://www.autoblog.com/2007/12/19/detroit-2008-the-king-is-back-atop-the-hill-2009-corvette-zr1/

Sitten vaan odotellaan miten 100.000$ corvette pärjää kalliimpia porscheja ja ferrareita vastaan.;)

no Z06 on pärjännyt ihan käsittämättömän hyvin ja ZR1 tuskin tulee olemaan askel taakseppäin.

moni varmaan pitää tätä pyhänhäväistyksenä mutta mun mielestä aston martinin neliovinen rapide on ihan mielettömän tyylikäs.

Aston_martin_Rapide-L.jpg

aston_martin_rapide.jpg

muutenkin isot, tyylikkäät teho-sedanit lämmittää mieltä.

maserati quattroporte.
Maserati-Quattroporte.jpg

Mersun S.
S55AMGPALLUIS%20(6).JPG

Chrysler 300C. jos mulla olis tällänen niin laittaisin puvun päälle, aurinkolasit päähän ja ajelisin jonkun peräpuskurissa kiinni ja radiosta tulisi loopilla sopranosin tunnaria.
Komppaan. Tosin ilman noita aurinkolaseja ja pukua sekä Sopranosia. 300C SRT tarkemmin ottaen.

Provo? :D

Mitäs provoavaa tossa oli? Hieno laitehan tuo Lotus on kuin mikä.

Harmi vaan että tälläisella 190cm+ ja 100kg+ kuskilla voi olla vähän hiljaista tuon tilapuolen suhteen. Muuten kyllä tuommoinen supermikroauto muovikopalla vaikuttaa varsin messevältä kyhäelmältä.

Ai joo, eikä mulla kyllä olis varaakaan.
:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom