Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Dodge Avenger (vähän laitettu ja shopattu kuva, mutta anyway):

dodge_avenger_concept_2006_06.jpg

Ajamiseen, se on oikeesti hienoa ajaa isolla citymaasturilla, kokeile joskus.
Kokeiltu on, en saanut mitään positiivisiä viboja. Kahdenlaisista autoista olen viboja saanut. Pienet ja ketterät (esim. Mini Cooper S, BMW Z4 M Coupe) ovat hauskojan laitteita reippaampaan menoon ja isoissa sedaneissa (S-mersu, A8 ja 7-sarja) ovat mukavuustekijät huipussaan. Cittareissa ei ole oikein mitään hyvää mun makuun. Tokihan niissä istutaan korkealla, mutta se ei mulle anna mitään. Bussi lienee sinulle mieluisa kulkuväline.

Kokeiltu on, en saanut mitään positiivisiä viboja. Kahdenlaisista autoista olen viboja saanut. Pienet ja ketterät (esim. Mini Cooper S, BMW Z4 M Coupe) ovat hauskojan laitteita reippaampaan menoon ja isoissa sedaneissa (S-mersu, A8 ja 7-sarja) ovat mukavuustekijät huipussaan. Cittareissa ei ole oikein mitään hyvää mun makuun. Tokihan niissä istutaan korkealla, mutta se ei mulle anna mitään. Bussi lienee sinulle mieluisa kulkuväline.

tästä nyt on taas turha väitellä.
toiset tykkää autojen osalta muovista toiset metallista, toiset pienistä toiset isoista, toiset kierroksista toiset väännöstä, toiset limupulloista (alle kolmelitraiset) toiset moottoreista (yli 5.7).
eli japsit vs jenkit joka esimerkissä xD

itse henkilökohtaisesti en haluaisi autoa jonka saattaa liikenne valoissa mummo käännältää kiukuspäissään katolleen (cliot,puntot muut kauppakassit) minusta kun autossa pitää olla sitä kokoa:D

size DOES matters:D

Miksi esität väitteen citymaastureilla ajamisen hienoudesta, jos väittely on mielestäsi tyhmää?

tästä nyt on taas turha väitellä.
toiset tykkää autojen osalta muovista toiset metallista, toiset pienistä toiset isoista, toiset kierroksista toiset väännöstä, toiset limupulloista (alle kolmelitraiset) toiset moottoreista (yli 5.7).
eli japsit vs jenkit joka esimerkissä xD

itse henkilökohtaisesti en haluaisi autoa jonka saattaa liikenne valoissa mummo käännältää kiukuspäissään katolleen (cliot,puntot muut kauppakassit) minusta kun autossa pitää olla sitä kokoa:D

size DOES matters:D
Itse en taasen koe auton koon vaikuttavan suuntaan tai toiseen sen haluttavuuteen. Tarpeeton koko autossa usein heikentää auton ominaisuuksia ja se vaikuttaa mun valintaan paljon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tarpeeton koko autossa usein heikentää auton ominaisuuksia ja se vaikuttaa mun valintaan paljon.

Samaa mieltä, keskiluokan autot alkaa olla niin valtavia laivoja ettei sellaiset enää nappaa. Edellisen korimallin Mondeo/Passat oli jo turhan isoja, saati näiden uudet mallit.
Meikäläistä kiinnostaisi sellainen katumaasturi, joka olisi koriltaan about ihan perusauto, mutta jumalattomilla pyörillä ja reilulla maavaralla. Eli niinkun joku Nissan Qashqai tai VW Tiguan, mutta pyörien koko reilusti liioiteltuna.

tiguan_front-thumb.jpg

Nissan-Qashqai-1280x1024.jpg

Nuo vois oikeestaan käydä molemmat koeajamassa...

03.jpg

Aston Martinilla on linjojen suunnittelu hallussa
Aston-Martin-Rapide-1280x1024.jpg

ja vielä kun kuvat näkyis...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom