Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Foose Design - The Imposter. C6 Corvetten tekniikka 65 Impalan 14 tuumaa lyhennetyn korin sisällä. Ainoa miinus tulee tosiaan siitä, että rakentaminen on kestänyt niin kauan, että aloitettaessa uutena ostetun C6:n tekniikka on nyt valmistuneessa autossa vanhentunutta, koska Corvette on jo C7 sukupolvessa. Videossa hieman tarkemmin yksityiskohdista.

d44ec6c0-c685-11e4-bc04-f9b30c6f2d2f__OZD6208.jpg


 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Foose Design - The Imposter. C6 Corvetten tekniikka 65 Impalan 14 tuumaa lyhennetyn korin sisällä. Ainoa miinus tulee tosiaan siitä, että rakentaminen on kestänyt niin kauan, että aloitettaessa uutena ostetun C6:n tekniikka on nyt valmistuneessa autossa vanhentunutta, koska Corvette on jo C7 sukupolvessa. Videossa hieman tarkemmin yksityiskohdista.

Toi maalin "sävytys" on kyllä aika mieletön.
 
Toi maalin "sävytys" on kyllä aika mieletön.

Taitaa olla "Foose-häivytys" mitä tuo kaveri noille tekee. Käsipelillä kikkaikelmalla saa tuon aikaan.
 

Oijoi tota taka-sivuprofiilia, tuo on melkeen ky pyörille nostettu mulkku, mutta siis parhaalla mahdollisella tavalla. Jeesus miten hieno.

Meikä on siitä(kin) pervo, että uudet Aston Martinit ei mun silmään useinkaan näytä kuvissa kovin kaksisilta,
sitten jos livenä näkee niin kuola valuu.
Mutta tämä pistää kuolan ja parit muutkin tipat valumaan jo ihan kuvassakin, V12 Vantage Roadster:

aston-martin-v12-vantage-roadster-01-1342021599.jpg
 
Äänet. :kuola:

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta tämä pistää kuolan ja parit muutkin tipat valumaan jo ihan kuvassakin, V12 Vantage Roadster:

aston-martin-v12-vantage-roadster-01-1342021599.jpg
[/QUOTE]

Näyttää kehitysvammaiselta Fordilta joka yrittää siristää silmiään, ei jatkoon.
 
^ On se mörkö kyllä.
Siihen liittyen on huikeeta että Nissan GT-R Nismo on heti tuon perässä Nürburgring ajoissa. Tietty eri vuosimallit taitaa olla kummankin auton kohdalla listassa, mutta anyhoo.
Toki niiden ero on huomattava reilu 10sec, mut toi 918 Spyder on ihan omassa sarjassaan kaikista muista tuotantoautoista. Radical SR8 en laske, onpa tosi production car tyyppinen kulkine.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom