Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Carbon-Fiber-Rolls-Royce-Phantom-Coupe-10.jpg

Carbon-Fiber-Rolls-Royce-Phantom-Coupe-2.jpg

Rolls-Royce-Ghost-Imperatore-DMC_4.jpg

2010-Rolls-Royce-Ghost-2.jpg

rolls_royce_ghost_by_need4speed_motorsports-wide.jpg

IMG_2609.jpg

Rolls-Royce-Saloon-Kahn-Program-Tuning-World-2.jpg

article-2122120-1260ED2B000005DC-580_634x473.jpg
 
Nyt sattu tällainen rolls silmään, en oo ennen huomannutkaan tällaista jostain syystä. Rolls Royce Wraith. Edestä uskomattoman hieno mut kyllä rupes vituttaa ku näki sivukuvia. Muuten todella hieno auto menty pilaamaan tolla perällä. Miten tollaiseen autoon voidaan laittaa tollainen perä!?
Rolls-Royce-Wraith-Fahrbericht-Luxus-Coupe-V12-tR.jpg


rolls-royce-wraith-updated-inline-photo-514526-s-original.jpg

tulee heti tää mieleen.
sideView.jpg
 
Faktoista ei voi kiistellä, makuasioista voi. En jaksa postaa noita rolsseja rumien autojen ketjuun. Mutta luoja et Rolssit on rumia! Edestä takaa päällä tai makaa. Ei ymmärrä miks jengi ostaa niitä ihan vaan sen takia et on vitun kalliita. Kaikki ominaisuudetki perseestä. Lamput edes ja takan kruunaa rumuuden.

Edit.

Jos takapenkkiä tarvis kuluttaa niin Rolssin sijasta istuskelisin täs:
2014-mercedes-benz-s65-amg-spotted-during-photo-shoot_100438438_l.jpg
S65
 
Punttisalin parkkiksella on tollanen r8 v10 tosin wanhempaa mallia parkissa enemmän kuin useasti. Törkeen hieno taskuraketti. Samalla parkkiksella olen nähnyt useamman kerran mclarenin mp4:en. Harmittavasti aina parkissa ettei ole päässyt ääniä ihmettelemään luonnossa.
 
Tommosen voisin laittaa alle tän vuoden aikana. :kuola:

katso liitettä 111479



Tollane ajeli ohi ~40km/h yks päivä kun oltiin koirien kanssa kävelyllä, hienot saundit oli!

Joskus haluaisin vielä omistaa:

- Tollasen vanhemman S8 Audin
- Jaguarin XJR/XJ8 tai 4.0 S-typen
- BMW e38 740i tai 750i

audi_200.jpg

DSC00466.jpg


(Ensimmäisen sukupolven S8 esiteltiin vuonna 1994 jossa käytettiin 4,2-litraista V8-konetta. Auton vakioteho on 340 hv ja auto kiihtyy 0–100 km/h 5,5 sekunnissa)

2002_jaguar_xjr_4_dr_supercharged_sedan-pic-8476199007202370737.jpeg

2005_Jaguar_XJ8_L_007_2481.jpg


X308 (1997–2003)
Jaguar XJ8
Vuonna 1997 Jaguar päätti pitkän suoran-kutosen historian, ja toi markkinoille ensimmäisen omavalmisteisen V8:nsa. 3,2- ja 4,0-litraisina ne tulivat X-308:n nokalle. Tämä uusi XJ8 näyttää ulkoisesti lähes identtiseltä X-300:n kanssa. Sisustus sen sijaan muuttui täysin. Hyvä alkuperäinen XJ40-design myi siis edelleen varsin hyvin. Mallisto koostui sekä X-300 että X-308:ssa Executive-perusmallista, Sovereignista, S (Sport)-mallista sekä XJR:stä (kompressoriahdettu). Huippuna oli edelleen Daimler. X-308-mallin Daimler oli hulppea LWB Daimler Super V8 - kompressoriahdettu, 370 bhp.

BMW_E38_Long_VIP_Style_2.jpg

bmw-e38-7series-tuning-pic2.jpg


Ensimmäisenä valmistusvuonna 1994 (mallivuosi 1995) moottorivaihtoehdoiksi tarjottiin kahta V8-moottoria, tilavuudeltaan 3 ja 4 litraa, lisäksi malliston huipulta löytyi 5,4-litrainen V12. Kahdeksansylinteriset olivat säilyneet muuttumattomana mutta V12 oli kasvanut ja oli nyt tehokkaampi. Vuonna 1996 3-litrainen kahdeksikko poistui valikoimasta ja tilalle esiteltiin 2,8-litrainen rivikuutonen ja 3,5-litrainen V8. Myös 4-litrainen V8 kasvoi 4,4-litraiseksi. Myöhemmin esiteltiin lisäksi ensimmäiset 7-sarjan dieselmoottorit, 2,5-, 3,0-, ja 4,0-litrainen kahdella turboahtimella varustettuna. Lähes kaikki mallit olivat automaattivaihteisia mutta joihinkin ensimmäisiin 740-malleihin sekä 725td-, 728i-, 730i- ja 735i-malleihin on sovitettu myös käsivaihteistoja.

E38-korimallista oli saatavilla kolmea erilaista korivaihtoehtoa: Normaali, pidennetty Lang (L) sekä jatkettu BMW L7 (XL).
Näistä L7 oli huomattavasti edellämainittuja kalliimpi.

740i V8 DOHC 32V M60B40 3952 cm3 210 kW (286 hv) @ 5800 r/min 400 Nm @ 4500 r/min 1994–1996
740i V8 DOHC 32V M62B44 4398 cm3 210 kW (286 hv) @ 5700 r/min 420 Nm @ 3900 r/min 1996–2001
750i V12 OHC 24V M73B54 5379 cm3 240 kW (326 hv) @ 5000 r/min 490 Nm @ 3900 r/min 1994–2001
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on kans joku todella heikko kohta noita isoja vuosituhannen vaihteessa olevia sedaneita kohtaan. Itsellä ainakin aiheuttaa suurta kunnioitusta tuollaisen lipuessa elegantisti ohi liikenteessä, vaikka sen hintalappu ei olisikaan lottovoiton suuruinen. Tuollaisen S8 saa itseasiassa alle kymppitonnilla, joten voisi olla ihan pätevä käyttöauto näin opiskelija-ajoille.
 
Mulla on kans joku todella heikko kohta noita isoja vuosituhannen vaihteessa olevia sedaneita kohtaan. Itsellä ainakin aiheuttaa suurta kunnioitusta tuollaisen lipuessa elegantisti ohi liikenteessä, vaikka sen hintalappu ei olisikaan lottovoiton suuruinen. Tuollaisen S8 saa itseasiassa alle kymppitonnilla, joten voisi olla ihan pätevä käyttöauto näin opiskelija-ajoille.

Eihän noi mitään maksa, mutta vaihteleppa vaikka tosta BMW e38 750i kaikki 12 tulppaa...
 
Eihän noi mitään maksa, mutta vaihteleppa vaikka tosta BMW e38 750i kaikki 12 tulppaa...

No se on sentään 12 sylinterinenkin, noissa Moparin uusissa Hemi koneissa on 16 tulppaa vaikka V8 moottori :D

Hemi-6_1-11.JPG
 
Ei saatana, V12 koneessa olis 24kpl... :D

Sitten ne tulpat tuskin maksavat 5e/kpl motonetistä. Esim e38 750i tulpista:

Osa bemareista tarvii monielektrodiset platinakärkitulpat, ja vaikka ne kalliita ovatkin (esim. 16Eur/kpl) niin niillä ajelee sitten 100tkm.

12 x 16 = 192e

Sitten tossa 750i tais olla kaksi kappaletta ilmamassamittariakin.
 
Taas toisaalta. Jos tuollaisilla autoilla ajelee, niin voisi kuvitella että kiinnostaa tulppien hinta yhtäpaljon kuin polttoaineen hinta :D

Ei noilla ketkään herra Järki Syyt ajele ;)
 
No se on kyllä!
Yllättävän vähän muuten kuluttaa tollanen 750i motarilla, muistaakseni jotain 10l/100km hujakoilla jos tasasesti ajelee.
Ei tosin tarvi kauheasti hipasta poljinta ni mittarin neula on siellä +20l/100km kohdassa.
 
Uh, vitsi mä diggaan noista. Omaan makuun hieman korkeammalla vois viimeistään liikkuessa olla mut muuten pirun hienoja.

Joo oli vaikea löytää vähän laitettuja e38 mitkä ei olis ollu ihan maan tasalla.

Jos ite tollasen joskus ostan, ostan kyllä tupla/panssarilaseilla ja noilla takatilan tarjottimilla.

Sisältä noi voi olla aika hulppeitakin:

BMW-750il-V12-E38-back-seats.jpg


bmw_0012.jpg
 
E38 on kyllä hieno, melkeenhän tässä alkaa tehdä mieli tuollasta. Tosin, siinä(kin) tuo madaltaminen ja liian isot vanteet vie kaiken arvokkuuden hyvin äkkiä pois. Onko noilla tuplalaseilla suurta vaikutusta mihinkään? Ehdottomastihan ne tuohon kyllä kuuluu.
 
E38 on kyllä hieno, melkeenhän tässä alkaa tehdä mieli tuollasta. Tosin, siinä(kin) tuo madaltaminen ja liian isot vanteet vie kaiken arvokkuuden hyvin äkkiä pois. Onko noilla tuplalaseilla suurta vaikutusta mihinkään? Ehdottomastihan ne tuohon kyllä kuuluu.

Tuplalaseilla helvetin hiljanen sisältä ainakin.

Noi ohiajelut kuulostaa kyllä helvetin hyviltä:

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom